formsvackan 2015-05-19, 19:00
DirtyDog skrev:Kan bara notera att både formfranskan och Infra nogsamt väljer att undvika mina två länkar och ändå fortsätter med sitt pladder?
NU har jag sett det Kalla Fakta du länkade till. En känsla som infinner sig är att "det skjuts för litet". Människohandel är åt helvete och den liga som "presenteras" i inslaget bör städas bort. Lagar för detta saknas inte så något nytt sorts förbud är inte nödvändigt. Släpp bara loss Dirty Snipern
I inslaget framkommer också att de allra flesta som reser hit för att tigga gör det helt frivilligt och är inte offer för någon liga. Detta borde undanröja en hel del av ylandet runt tiggarbossar, men så blir troligen inte fallet. Troll och hatare på nätet ser inte annat än de detaljer de tror att "bevisar" deras dåraktiga påståenden.
Vad gäller din andra länk påvisar den inte annat än att ett antal personer, en del poliser, har väldigt olika uppfattning om både siffror och annat. Råttans ylande "
Nu finns äntligen bevis efter att polisen spanat i Gävleborg" är alltså inget annat än ytterligare en dumhet på rymmen.
DirtyDog skrev:Vad kan man mer begära av två personer som inser att de har fel?
Du är naturligtvis inte i en position där du kan begära någonting alls. Inte heller kan jag begära att du, bl.a. av din egen länk, ska inse att ingenting bevisats alls, i synnerhet inte råttans dumheter.