Sniperace skrev:jag visar omtanke om dig Joakim vi är starkt oroade för din psykiska hälsa i h att du kanske gör något drastiskt du inte borde.Infra skrev:SD-retorik igen, alltså. Vilket visar, att precis där togSniperace skrev:det är inte kränkande att tala om att man inte ska kalla en same för lapp.Infra skrev:Lögnhals. I inlägg 251 i denna tråd står det skrivet:Sniperace skrev:försök bara Joakim..Infra skrev:Jag har aldrig kallat honom "lapp". Men du nämnde ordet först.Sniperace skrev:jag förklarade för diggat Ditt använda Danderyd av ordet lapp för en same är rasistiskt.Infra skrev:Var får du alla nedsättande epitet ifrån? Snurrar dom i ditt förgiftade huvud?Göingezionisten skrev:jag skrev här aTT det är lika rasistiskt att att kalla en same för lapp som att kalla en färgad för neger
Klarar du inte ens av att förstå det dumjävel.
så nej jag kallar inte samer för lappar som du.
Jag kallade honom same eller bergsvensk ty jag respekterar samer.
alla med den minsta lilla läsförståelse avslöjar dig direkt.
"försök inte ljuga nu, det ÄR en lika kränkande ve ämnen som att kalla en färgad för neger eller kalla en same för lapp".
Är det du eller jag som har skrivit det?
Det är första gången i denna tråd som n-ordet och l-ordet används?
Är du läskunnig?
Du är sjuk Joakim sök hjälp....
vi tycker synd om dig
Snipern in sanningen varvid hans argument tog slut.
Du visar i inlägg efter inlägg att det är något fel på din mentala hälsa och att du inte idag har de förstånd gåvor du borde haft.
Nå är det rasistiskt att påpeka för ågon att denne inte ska kalla samer för lappar?
Sd-retorik igen, alltså. Har du ingenting annat att komma med?
Var det inte du som i högtravande ordalag skulle lägga ut hela
min sjukjournal till beskådande härinne? Jag ska med applåder
och visslingar hälsa den välkommen. Glöm inte att lägga ut min
kriminaljournal samtidigt, Vi väntar alla ivrigt. Eller var det bara
ditt vanliga, tramadolinspirerade storskrävel? Fick du inte napp?