Som gubben i lådan
+6
lazy
Sniperace
RedMentalCase
redalert
Secrist
Infra
10 posters
Fördubblat antal tiggare i Stockholm.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Varför skulle du behöva klampa in och förstöra det roliga. Det hade varit mycket roligare om RMC ännu en gång hoppat in och kommunistförklarat SvDericTheDog skrev:formsvackan skrev:EU vilar på ett fundament av respekt för de mänskliga rättigheterna. Ofta kritiserar vi länder utanför vår union för brott mot dessa rättigheter men glömmer att vi själva måste leva upp till dessa värden och städa på vår egen bakgård. Det är smärtsamt att konstatera att det fortfarande förekommer systematisk diskriminering på etnisk grund i EU. Romerna är en grupp som genom historien ständigt utsatts. Inte ett enda medlemsland går fri från skuld. EU-kommissionen har fördömt diskrimineringen, nu är det hög tid att EU-kommissionen också följer upp sina löften med konkret handling och åtgärder mot de medlemsländer som fortsätter att diskriminera romer och därmed trotsar EU:s grundläggande värderingar.RedMentalCase skrev:R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:Om tiggeri förbjuds, på vilket sätt skulle då dessa tiggarbossar kunna utnyttja tiggare?
Denna verksamhet måste ju synas eller hur?
Så med tiggeri förbud stoppas denna del av traffickingen.
Har du läst länkarna och förnekar fortfarande existensen av tiggarbossar?
Varför bussar man inte hem dom? Frankrike har ju redan gjort det.
Klart som fan dom gjort, Frankrike är ju inte bebott av en stor mängd jubelåsnor som foliet, dom ser ett problem och ett missbruk och agerar däreftet.
Nästan alla Europeiska ländet har ju gjort åtgärder mot de organiserade tiggarna.
Denna typ av bullshit tycks aldrig ta slut. En icke försumbar orsak till att eländet fortfarande pågår.
btw: bakom all "bullshit" ligger tre allianskärringar
Secrist- Antal inlägg : 32216
ericTheDog skrev:Som gubben i lådan
Foliet?
formsvackan skrev:Varför skulle du behöva klampa in och förstöra det roliga. Det hade varit mycket roligare om RMC ännu en gång hoppat in och kommunistförklarat SvDericTheDog skrev:formsvackan skrev:EU vilar på ett fundament av respekt för de mänskliga rättigheterna. Ofta kritiserar vi länder utanför vår union för brott mot dessa rättigheter men glömmer att vi själva måste leva upp till dessa värden och städa på vår egen bakgård. Det är smärtsamt att konstatera att det fortfarande förekommer systematisk diskriminering på etnisk grund i EU. Romerna är en grupp som genom historien ständigt utsatts. Inte ett enda medlemsland går fri från skuld. EU-kommissionen har fördömt diskrimineringen, nu är det hög tid att EU-kommissionen också följer upp sina löften med konkret handling och åtgärder mot de medlemsländer som fortsätter att diskriminera romer och därmed trotsar EU:s grundläggande värderingar.RedMentalCase skrev:R.O.F.L skrev:Sniperace skrev:Om tiggeri förbjuds, på vilket sätt skulle då dessa tiggarbossar kunna utnyttja tiggare?
Denna verksamhet måste ju synas eller hur?
Så med tiggeri förbud stoppas denna del av traffickingen.
Har du läst länkarna och förnekar fortfarande existensen av tiggarbossar?
Varför bussar man inte hem dom? Frankrike har ju redan gjort det.
Klart som fan dom gjort, Frankrike är ju inte bebott av en stor mängd jubelåsnor som foliet, dom ser ett problem och ett missbruk och agerar däreftet.
Nästan alla Europeiska ländet har ju gjort åtgärder mot de organiserade tiggarna.
Denna typ av bullshit tycks aldrig ta slut. En icke försumbar orsak till att eländet fortfarande pågår.
btw: bakom all "bullshit" ligger tre allianskärringar
Och skillnaden på Alliansen och röran är?????????
Jag gissar på regeringsinnehavet.ericTheDog skrev:Och skillnaden på Alliansen och röran är?????????
Vann jag nåt ?
formsvackan skrev:Jag gissar på regeringsinnehavet.ericTheDog skrev:Och skillnaden på Alliansen och röran är?????????
Vann jag nåt ?
Regeringsinnehavet är bara en formfråga då de båda är med i DÖ.
Nej du vann inget den här gången heller. Men om du lyckas nästa gång så är priset ännu en foliehatt. Precis vad du behöver.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
ericTheDog skrev:formsvackan skrev:Du bommade sista raden.DirtyDog skrev:Så araberna borde hålla käften eftersom de inte var i Palestina först ändå och den starkaste har alltid rätten på sin sida?formsvackan skrev:Njaeee... jag tänkte mera på RedClouds klagande över att blekansiktena stal Black Hills, South Dakota från honom och hans folk. De hade ju själva stulit området från Cheyennerna nittio år tidigare.DirtyDog skrev:Du syftar alltså på vissa arabers anspråk på västbanken? Hade varit rimligare ifall Turkiet gjorde anspråk på området gissar jag?
Intressant!
Crazy Horse kommer i alla fall att rida ut ur berget där så småningom
Det är intressant
På tal om crazy så dök herr foliehatt plötsligt upp
Gapskratt...
Och så har ankorna fyrat av sitt artilleri igen. Snart slänger väl BH in en liten GFYA-granat för att göra anfallet komplett.RedMentalCase skrev:Gapskratt...ericTheDog skrev:På tal om crazy så dök herr foliehatt plötsligt upp
Det känns ibland riktigt nedslående att tänka på hur mycket tid man förgäves lagt ner på att försöka lära RMC något om den verkliga världen. Att RC så småningom gav upp och idag ägnar sig åt enbart bildbara elever är mycket förståeligt.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Du lära nåt till nån? Din självbild förtjänar ännu ett gapskratt. Du är en vrickad råkorkad vänstertomte som inte har nåt att lära ut ty du vet ingenting, och det du försöker föra fram som din "kunskap" renderar dig bara titeln århundrats idiot. Ingen med IQ över fiskmås är intresserad av ditt dyngspridande, det är ju synonymt att det är infra som är ensam om att hylla ditt verbala vomerande som får en att undra på allvar om du är psykist störd.
rc, du avser den störde muppen vars största eftermäle var liknelsen mellen Hitler och Reinfeldt.
Det miffot är i exakt samma klass som du .
Det är ju samtidigt tragiskt att den idiot, du foliet, som verkligen borde försöka lyssna på de som har nått vett i skallen inbillar sig att han har nåt att lära ut.
Alla människor föds korkade, de flesta lär sig nåt på vägen, tragiska fall som infra och du foliet, går igenom ett helt liv som råkorkade hjon , jag ömkar er, Waste of space kan man också kalla det.
rc, du avser den störde muppen vars största eftermäle var liknelsen mellen Hitler och Reinfeldt.
Det miffot är i exakt samma klass som du .
Det är ju samtidigt tragiskt att den idiot, du foliet, som verkligen borde försöka lyssna på de som har nått vett i skallen inbillar sig att han har nåt att lära ut.
Alla människor föds korkade, de flesta lär sig nåt på vägen, tragiska fall som infra och du foliet, går igenom ett helt liv som råkorkade hjon , jag ömkar er, Waste of space kan man också kalla det.
Tack snälla du, det värmde. Jag har precis deklarerat klart och behöver all medkänsla jag kan få just nu.RedMentalCase skrev:jag ömkar er
formsvackan skrev:Och så har ankorna fyrat av sitt artilleri igen. Snart slänger väl BH in en liten GFYA-granat för att göra anfallet komplett.RedMentalCase skrev:Gapskratt...ericTheDog skrev:På tal om crazy så dök herr foliehatt plötsligt upp
Det känns ibland riktigt nedslående att tänka på hur mycket tid man förgäves lagt ner på att försöka lära RMC något om den verkliga världen. Att RC så småningom gav upp och idag ägnar sig åt enbart bildbara elever är mycket förståeligt.
Tro mig, när herr kackerlacka är klar med sina "elever" är de inte längre bildbara.
redalert- Antal inlägg : 13973
formsvackan skrev:Och så har ankorna fyrat av sitt artilleri igen. Snart slänger väl BH in en liten GFYA-granat för att göra anfallet komplett.RedMentalCase skrev:Gapskratt...ericTheDog skrev:På tal om crazy så dök herr foliehatt plötsligt upp
En större jubelåsna än hjärntvättade RC får man leta efter finns det verkligen "elever" som köper idiotens skit än idag?
Vad säger detta om dessa "elever"?
För att inte tala om övervintrade hippien foliet, säg tog rökat på 70-talet bort alla dina hjärnceller?