Infra skrev:1) Det är sant.Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:DirtyDog skrev:Och så länkade du bara till en tråd som INTE visade att du hade rätt?Infra skrev:Jag skrev nämligen tydligt att: "I åtminstone 2 trådar runt årsskiftet förebådade jag en kommande maktstrid inom sd". Återigen har jag fått rätt. Jag hänvisar till en av dessa trådar här: etc
Så "åtminstone 2 trådar runt årsskiftet" blev istället EN tråd från Lucia?
Infras beundran för stolpskottet KP-RC börjar visa sig. Bland annat genom att länka till något som inte stödjer påståendet. Något märklig strategi.
I tråden "Blygsam analys av läget inom sd" som jag skrev 3 dar efter Lucia förra året
har du allt om grunden till maktstriderna inom sd. "Åkesson sa att jag kunde få bli
partisekreterare".... ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ....eheeh....Dom e tamefan som småungar när pappa sitter på hispan.
jag länkar åter till sanningen:
https://acbladet.swedishforum.se/t55928-blygsam-analys-av-laget-inom-sd
Socialdemokraterna har plågats av svåra maktstrider sedan Perssons avgång. Hur kommer det sig att du aldrig startat någon tråd om det?
I motsats till sd är inte sossarna fascister. Det är det hela.
Även om det hade varit sant, vad har det med saken att göra?
2) Du frågade ju?
Fast det saknar ju logik. Ungefär som att hävda att partiledaren har en grön bil som orsak till att man är besatt av just ett parti.
Men alla vet ju att logik och Infra hjärna är som olja och vatten. Även om man försöker blanda dem så kommer de genast att gå skilda vägar.