DirtyDog 2015-01-20, 17:56
Infra skrev: DirtyDog skrev: Infra skrev: DD skrev:Och i den striden finns inget uttalande från dig om nån förebådande maktstrid. Det enda åt det hållet är väl när du påstår att deras väljare kommer straffa dem för att de inte stödde S+MP-budgeten?
Ånä. Du visar prov på dålig läsförståelse.
I tråden "Blygsam analys av läget inom sd" skrev jag redan 3 dar efter lucia 2014:
Lucia runt årsskiftet?
Varför länkade du till ett inlägg som inte stämde? Nu kommer du istället med en ny länk?
Hur går det förresten med "Zionisten" Adam?
http://edition.cnn.com/2013/03/23/us/adam-gadahn-fast-facts/Du blev märkligt tyst efter att jag presenterade den länken?
Är det engelskan som är problemet nu igen?
Dålig läsförståelse igen, Dirty. Tänk att du blir bara mer och mer likt Motvalls kärring
för varje dag som går.
I mitt inledningsanförande till denna tråd påpekar jag tydligt att det handlar om fler
än en tråd. Nu är du förbannad för att jag senare länkar till en tråd som visar att jag
haft ännu mera rätt.
Jag skrev nämligen tydligt att: "I åtminstone 2 trådar runt årsskiftet förebådade jag
en kommande maktstrid inom sd. Återigen har jag fått rätt. Jag hänvisar till en av
dessa trådar här: etc
Ja, och i tråden du hänvisade till så förebådade du inte någon kommande maktstrid.
Vad är det som du inte begriper?
Att jag skulle leta igenom alla andra av dina trådar från årsskiftet var ju uteslutet och även om jag HADE gjort detta så hade jag inte hittat tråden då den var från Lucia.
Infra skrev:Sedan ska du få en jädrans trevlig liten uppgift av mej: du ska få förtroende att reda ut allt om den där Adam. Jag känner inte närmare till honom och känner bara ett stort ointresse för hans person. Men du som tycks ha ett intresse för vederbörande ska alltså få utreda honom själv.
Men om du nu är så ointresserad av honom, varför visar du en film som påstår att han är en hemlig zionist-agent som har koppling till Israel? Det du istället visade på var att idioten som skapat filmen var en ÄNNU större idiot än dig (och det säger inte så lite) men den ALLRA största idioten är förvisso individen Adam Gadahn.
Hans föräldrar hade konverterat till kristendom och bytt namn från Pearlman till Gadahn innan Adam föddes (som KRISTEN!). Föräldrarna var bohemer och utbildade (nåja) sitt barn hemma istället för att skicka honom till någon skola.
Då fadern var musiker började även Adam intressera sig för musik (främst då Death Metal). När han var 16 flyttade han hem till sin farfar och farmor som var sekulära judar och ett år senare så började han studera vid Islamic Center of Orange County och konverterade sen själv till Islam.
Members of Gadahn's study group were young fundamentalists who "targeted the mosque's chairman, Haitham Bundakji," whom they referred to as Danny the Jew for his practice of "wearing Western clothes and being overly friendly with Jews."
"Adam was "arrested and convicted of assaulting his former mentor Haitham Bundakji in May 1997." He served two days in jail, but his failure to do 40 hours of community services leaves a warrant for his arrest active."Han blir alltså satt i fängelse för att ha attackerat en Imam som är för vänligt inställd mot judar.
Ett år senare så flyttade han till Pakistan och gifte sig med en Afghansk flykting (kön okänt?) och försörjde sig som journalist.
In a short period of time, Gadahn became a senior advisor to Bin Laden and is assumed to be playing the role of "translator, video producer, and cultural interpreter."[2] Gadahn declared his animosity towards the US by declaring it "enemy soil" and praising the individuals responsible for the September 11 attacks.[2] The first production of al-Qaeda's media division, As-Sahab, was believed to have been in 2001 with the involvement of Adam Yahiye Gadahn.[13] US and British intelligence officials believe it to be run by Gadahn.[14] Although it has been reported that the media production of these messages has had a notable decrease in quality, possibly due to Gadahn's involvement in other tasks for Al QaedaHans uppgift för Al Qaeda var alltså bl.a att producera liknande skitfilmer som han själv blev utsatt för.
Han förekommer sen i ett otal olika filmer från Al Qaeda även om han bar förklädnad. Hans tidigare Imam och bekanta kunde dock identifiera honom. I en film från 2009 berättar han även att han hade judiskt påbrå.
Några år senare så inser nån idiot på nätet att han har judiska farföräldrar och gör därmed en koppling till Israel (?) och andra idioter (som Infra) sväljer budskapet utan tveksamheter.
Nåt mer som du behöver veta?