UppInfra skrev:Drömmen om ert nazistiska drömsamhälle. Drömmen om ettDirty skrev:Vilken dröm skulle jag dela med nån som röstat på SD?
Sverige fritt från invandring.Du tror väl inte att de som stupade mot Hitler var kommunsterDirty skrev:Dock är jag väldigt nöjd över att Tyskland angrep Sovjet och därmed slösade bort stora resurser samtidigt som man befriade världen från en massa stinkande kommunister.
bara för att de bodde i en kommunistisk stat. Då är väl isbjörnarna som
simmar till Sibirien för att det inte finns nån is kvar därhemma, också
kommunister.Så resonerar endast en tvättäkta nazist. Grattis tillDirty skrev:Vem av dem som vann var inte så betydelsefullt
partibytet, till sd.Nyss var dom "stinkande kommunister" som Hitler försvagade.Dirty skrev:Nej, det var just "Bönder" och alltså inga kommunister
eller Stalin som fick offra livet för att bekämpa Hitler.
Nu erkänner du att de var bönder vilket jag precis talade om för dej. Hur ska du ha det nu då?Dirty skrev:Jag har ALDRIG röstat på SD
Försök övertyga nån annan. Att diskutera med dej är detsamma som att diskutera
med en nazze. Försök åtminstone skilja på kommunister och Nazzar. De är
diametralt motsatta ideologier. Kommunismen räknas av tradition som en
vänsterrörelse medan Nazzar betraktas som ultrahöger. Det är en dj*vla
skillnad. Kom sen och gnäll att man kallar dig politisk analfabet.Det frågar du nu efterklokt när världen sitter med facit i hand- Tror du manDirty skrev:Man sköt fram krigsutbrottet med HUR många dagar?
befann sig i nån dj*vla valsituation? Nej man fick saxa sig fram och pröva
möjlighet efter möjlighet att fördröja och helst undvika ww2. I dag sitter du
och hångarvar åt dessa ansträngningar att få stopp på en krigsutveckling. Det
är att vara alltför efterklok och det är också att göra sig löjlig intill det möjligas gräns.Kommunister ljuger inte. Det är nazister och fascisterDirty skrev:De som ljugit om detta avtal under alla år är ju kommunisterna
som ljuger. men hur ska du kunna fatta det, du som låter alla idelogier flyta ihop
för att du inte begriper dej på någon av dom.Ursäkta, men jagDyrty skrev:Läs mer HÄR:
väljer min egen lektyr och dansar aldrig efter dina direktiv.Dirty skrev:Röda khmererna (på franska Khmers Rouges) var sedan början av
1970-talet det mest kända namnet på ett kambodjanskt kommunistparti
Skall det vara ett argument för att Pol-Pot-styret inte stammade ur röda kmerernas led?
Ett mycket klent argument i såna fall och inte heller mycket till bevis för nånting.
De planer som Pol Pots regim iscensatte hade han och hans regeringsbröder utarbetat
under studentåren vid Sorbonneuniversitet i Frankrike. Det de iscensatte var ett anarkistiskt
fullskaleexperiment som gick åt h*lv*te. Men med kommunism hade det inget att göra.
Se där hur du blandar ihop ideologier även ute på den vänstra planhalvan. Du kan ju
inte ens skilja rött från svart så varför är du då med och diskuterar. Lägg bort de där
pompösa brösttonerna du använder dej av. De klär dig dåligt då det blandas med din totala
rennons på politisk insikt. Säkerligen trodde du att du röstade på halvsossar när du la
din röst på sd. Stackars sate.Sort i bemärkelsen ullDirty skrev:En annan sort? Sort vaddå?
d v s de var inte
av den ullen. De var av svart ull i stället för av röd ull. Det har jag ju just förklarat för dej.
Hänger inte hjärncellen med?"Döpte till"? I stället för vadå? Det kan du inte ens svara på. Jag trorDirty skrev:Jaha, men varför döpte han inte om sitt parti till Kampucheas anarkistiska
parti redan 1966 när han tog över makten?
de hade en del viktigare saker att tänka på än "att döpa" med fullastade B-52:or hängande
i luftrummet.Läsarna får ursäkta men detta är politisk dyslexí. När denna drabbar någon som redanDirty skrev:Har du nånsin träffat någon anarkist som inte dessutom är kommunist?
är halvidiot som Dirty, så blir det pannkaka av alltihop.De gjorde ju det och lät omvärlden på så sätt få veta sanningen om vad som hände i Kammbodja. Dina egna sanningar är så fabricerade och tillrättalagda att man undrar om du inte bordeDirty skrev:Om de nu KUNDE rapportera sanningen, varför gjorde de inte det isåfall?
söka hjälp hos nån som kunde undersöka din enda hjärncell..Nä men om man likt dej torgför skräp, halvsanningar och rena hittepån. Sprider man dessutom ut dessa lögner på ettDirty skrev:Är man en "skrivbordsnazist" om man presenterar FAKTA?
sätt som vittnar om utpräglad kommunistskräck á lá Hitler, då är man en skrivbordsnazist som du.Dirty skrev:Som tidigare VD för ett Screentryckeri så har jag givetvis en motsatt uppfattning.
Det är ditt första rätt under 8 års debatt. Man jag sa att "Svart beskrivs som frånvaro av färger". Jag sa aldrig vad det egentligen var. Jag har också läst färglära och ger dej rätt på denna enda punkt.Blanda inte in Dao i det här. Han är inte närvarande och kan därför inte gå i svaromål.Dirty skrev:Vem vet, kanske t.o.m. Dao kommer se ljuset nån dag?Styrk detta med en länk, tack.Dirty skrev:därför bombade USA främst landsbygden när de försvarade regeringssidan mot Pol Pot.Förklara hur döda kan ha åsikter.Dirty skrev:Gissar att 4 miljoner döda kambodjaner är av annan åsiktVilket bevisar min tes att hälften av de dödskallar som hittats på KambodjanskDirty skrev:Dock visste man att tog man civilbefolkningen ut till risfälten så skulle dessa inte bombas av USA. Några bomber över huvudstaden föll nog aldrig.
botten föll offer för USA:s bombmattor. Dina dödssiffror på döda kambodjaner stämmer heller inte utan
siffrorna ska vara 1,7 miljoner.Felaktiga uppgifter igen, Dirty. Inga offer för kommunism fanns utan bara offer för ett fullskaleexperiment av anarkistisk natur. Siffran på döda efter avrättning eller av svält skall alltså vara 1,7 miljoner. Många gånger fler dog under USA;:s bombmattor. Hela vänsterupproret som skedde tillsammans med prins Sianok var orsakat av att USA låtit installera sin marjonett Lon Nol som Kasmbodjas ledare.Dirty skrev:Nej, antalet dödsoffer för bombningarna beräknas ligga mellan 500 tusen och 1 miljon och räknas INTE in bland de torterade kroppar som är offren efter kommunismen.Ännu fler lögner ur Dirtys hittepålåda. Det var ingen flykt från en diktatur. Hon hade fått utresevisum från regeringen och åkte till Cuba. Där träffade hon sin blivande man och gifte sig. På brölloppsresan kom de förbi Kanada där dom ville stanna och där de helt odramatiskt begärde asyl.Dirty skrev:Även Kim Phuc (tjejen som springer naken efter att ha träffats av napalm) som var en värdefull propaganda-ikon för Vietnam valde att fly diktaturenYtterligare lögner. 4 miljoner är rent hittepå. De siffror jag redovisade för dej d v s 1,7 miljoner arkubuserade och ihjälsvultna stämmer bättre. Under Vietnamkriget släppte amerikanerna 2 miljoner ton bomber i Kambodja. Nånstans måste ju bomberna ha träffat. Men enligt dej "inte i städerna" och enligt dej "inte på landet eftersom risodlingarna kunde ha förstörts". Men vart föll bomberna då din pajas? Var det änglar som la fingrarna emellan innan bomberna nådde marken? Ja. Så är det nog i din värld.Dirty skrev:för Pol Pots mördande så hade han ihjäl 4 miljoner kambodjaner under kort tid.Lögner, lögner, lögner. Om du tror på dina egnaDirty skrev:USA och Sydvietnam dödade 1,2 miljoner Nordvietnameser & FNL-soldater under de 20 (TJUGO!) år som kriget varade.
amsagor så blir det lättare att förstå din kommunistskräck. Antalet döda Vietnameser som föll offer för USA:s
övervåld var i själva verket 5,2 miljoner Vietnameser. Än idag dignar landet under skadeverkningarna efter USA:s bombningar med Agent Orange och Napalm. Och du sitter och ljuger och raljerar om vad otäck den regim är som var offer för amerikansk aggression - sitter och drömmer till dej tillbaks till Sydvietnam som du hoppas hade vunnit kriget, fast där endast fanns två yrken för ungdomarna: soldat eller hora. Det är Dirtys dröm om det perfekta Indokina i ett nötskal.
+6
Infra
lazy
springflicka
R.O.F.L
DirtyDog
Secrist
10 posters
Sverige vet inte vad invandringen kostar
Infra- Antal inlägg : 29644
redalert- Antal inlägg : 13973
Infra skrev:
Ja det var det mest intressanta du sagt på år och dag!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
jag det är väl bara debattinlägg han lyckas få uppredalert skrev:Infra skrev:
Ja det var det mest intressanta du sagt på år och dag!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 29
Knas
Nya händelser som visar hur bra det är med närmast fri invandring.
Två pojkar, 14 och 15 år, misstänks för att ha gruppvåldtagit en jämnårig flicka i Göteborg. Men ingen av pojkarna kan åtalas för brottet.
Våldtäkten ska ha skett i de västra delarna av Göteborg, den 16 september i år. Vid tidpunkten för brottet var båda pojkarna 14 år, och därför inte straffmyndiga
http://www.aftonbladet.se/incoming/article19854168.ab
Två pojkar, 14 och 15 år, misstänks för att ha gruppvåldtagit en jämnårig flicka i Göteborg. Men ingen av pojkarna kan åtalas för brottet.
Våldtäkten ska ha skett i de västra delarna av Göteborg, den 16 september i år. Vid tidpunkten för brottet var båda pojkarna 14 år, och därför inte straffmyndiga
lazy- Antal inlägg : 12772
Secrist skrev:Nya händelser som visar hur bra det är med närmast fri invandring.
Johan Pehrson (fp) hade redan 2005 ett förslag på sänkt straffmyndighet men tyvärr, liksom många andra bra förslag från representanter från samma parti så åkte det obönhörligt ut.