Jag vill må så bra som möjligt och detsamma vill jag att min familj och mina medmänniskor ska göra.
Man får gärna kalla mig lat och bidragsparasit(om man nu har den böjelsen), men jag vill inte bara arbeta. Jag vill kunna utöva mina intressen(så gott det går) och ha lite kul i livet också.
Jag skulle som jag sa till FK, må allra bäst om jag slapp ett schemalagt arbete, men det är ju inget man öht har råd med eller som är praktiskt genomförbart(om man inte bli miljonär på spel)
Så då kör jag på det alternativ jag har nu och klarar trots allt av lite fritid och lite roliga saker också.
Även om jag tycker det är för lite av den varan....Men det kan ju bli bättre om orken blir bättre
Jag vill leva ett liv, som innehåller få stunder av ånger och tankar på at man skulle gjort saker annorlunda.
jag vill leva i nuet, tänka tillbaka på roliga stunder och se framåt med hopp och tillförsikt,
En del av det som driver mig framåt, under svårare stunder är mina barn.
Men livsgnistan den har jag alltid haft
Jag vill fortsäta lära mig nya saker och jag vill inte stagnera som människa
Så här halvvägs i livet är jag nöjd med det jag hittils åstakommit och hoppas sista halvan blir minst lika rolig och givande
Hoppas på många bra fiskafängen, hoppas på att miljön inte försämras så mkt, utan blir till det bättre.
Hoppas på att det även i fortsättning kommer ut en massa bra musik
Hoppas på många roliga sportögonblick..
Hoppas av rovdjuren är här för att stanna.....
Hoppas på en bättre skogspolitik och mindre skövling av skog