Sniperace 2014-06-16, 21:15
Infra skrev: Sniperace skrev: Infra skrev:Nu har Tramadoltrollet satt sig själv ordentligt på pottan igen..Lyssna bara på den här logiska kullerbyttan:[/color] Tramadoltrollet skrev:Återigen spekulerar du, jag misstänker du fortfarande använder narkotiska preparat
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha....hjälp....ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha...........
Är det jag som spekulerar när du spekulerar? Vad är en misstanke om inte ren spekulation.
Var kom den där logiska kullerbyttan ifrån? Tramadolburken? Ha ha ha ha ha ha ha ha ha
ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha......
Slog vi kanske inte fast helt nyligen att av dej och mej är det du som är knarkar´n?
Ta en Tramadol till vetja. Det här börjar bli kul. Du vet väl att SD-ledningen stänger
av Tramadolnarkomaner?
Ta kontakt med mej över meddelandefunktionen så ska du få telenummer till några bra
behandlingskliniker. Det där missbruket ska du inte behöva brottas med länge till.
duy verkar väldigt påverkad av illegala substanser Benzoislamisten....
behandlingsklinik?
varför det, jag gör ofta uppehåll på både en och två veckor, just för att inte tabletterna ska bli verkningslösa, och jag har ännu aldrig haft några som helst abstinenssymptom, så där sket det sig för dig lille vän.
mer´n du verkar ju har erfarenhet av at ha abstinens märker jag :_)
Nä. Så här kan vi inte ha det längre. Nu lämnar du in allt knark på Apoteket.
Sen börjar du med den senaste terapin för smärtpatienter av din typ. Förr var
det värk- och gnällkärringar som läkarna kallade dom mellan skål och vägg. Dom
sprang hos läkaren och gnällde tills de fick Tramadol. Många gånger blev diagnosen
Fibromyalgi. Men du har väl nån annan orsak att springa och tjata om recept. För
du är väl ingen kärring.
Den nya terapin kallas för ACT. "Terapin kallas ACT, acceptance and commitment therapy. Metoden går ut på att lära patienten att acceptera att smärtan finns där och lära sig leva med den istället för att försöka undvika det som gör ont."
Alltså: dags att röra på dököttet, Snipern. Gaska upp dig för f*n och res dej ur rullstolen.
Känn att även du lever och delta i livet. Slut med att hänga läpp, slut med självömkan,
slut med knark. Ta dej i kragen och lyft dej i håret. Nu skall här dansas av bara h*lv*te.
Seså! Vi ska nog kunna skaffa en plats på nåt ledigt hem åt dej som sätter fart på livslusten.http://www.svt.se/nyheter/vetenskap/ny-terapiform-acceptera-din-smarta
fniss fniss
eg är det annars en väldigt hemsk sida Benzoislamisten infra här för fram, en total empatilöshet för alla människor som lider av smärtor, vill ha ta bort smärtlindringen för, jag kan ju inte tänka mig att det bara rör sig om hat mot mig, och en önskan att jag verkligen ska ha mer ont än jag behöver.
Tack vare smärtlindringen så har jag kunnat vara väldigt aktiv i ungdomsarbete, och offentligt belönats för detta i olika media.
så nej infra ditt hat mot människor som lider av smärtor är inget som hedrar dig.
du är en empatilös stackare som inte är älskad av någon, en människa som lever i ensmhet och kommer dö i ensamhet, sörjd och saknad av ingen...
jag tycker synd om dig vännen, men jag tvivlar på att du någonsin kommer förbättras