Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+5
Dao
captaincodd
Blåfront
Redvictory
ANNA2LINK
9 posters

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-15, 16:25

    Appropå det här med rasism och främlingsfientlighet. Detta är en viktig fråga att diskutera som vi alla vet. Här inne har ju Blåfront skrivit mycket om detta. Jag vill också lyfta upp frågan med på ett vad jag hoppas annolunda sätt.

    Ofta när vi i Sverige diskuterar denna svåra fråga så är det lätt att vi blir arga på varann och missförstår varann. Det är som sagt svåra frågor att prata om.Men ack så viktiga.

    Att rasism och främlingsfientlighet har växt mycket i Sverige dom senaste 10-20 åren har med mycket att göra. Det här med segregerade områden är ett stort problem anser jag. Att vi har segregerade områden med antingen mycket svenskar som bor i eller också områden med mycket invandrare i skapar problem i vårat land anser jag. Kanske "grundproblemet" till rasism??? Att vi i Sverige som sagt ofta inte lever i blandade områden?

    Varför har vi skapat dessa problem utan att vi många gånger jobbar för att detta problem ska minska??? Hade vi i Sverige varit smartare så hade vi sett till att vi inte hade fått på detta sätt som vi har i dag.

    Att vi har rasism och främlingfientlighet i Sverige är "allas" fel. Det är inte ens fel att två bråkar, eller hur?


    Hur ska vi ALLA i Sverige göra för att minska på dessa problem?


    ALLA svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!!!
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Redvictory 2009-11-15, 17:07

    ANNA2LINK skrev:Appropå det här med rasism och främlingsfientlighet. Detta är en viktig fråga att diskutera som vi alla vet. Här inne har ju Blåfront skrivit mycket om detta. Jag vill också lyfta upp frågan med på ett vad jag hoppas annolunda sätt.

    Ofta när vi i Sverige diskuterar denna svåra fråga så är det lätt att vi blir arga på varann och missförstår varann. Det är som sagt svåra frågor att prata om.Men ack så viktiga.

    Att rasism och främlingsfientlighet har växt mycket i Sverige dom senaste 10-20 åren har med mycket att göra. Det här med segregerade områden är ett stort problem anser jag. Att vi har segregerade områden med antingen mycket svenskar som bor i eller också områden med mycket invandrare i skapar problem i vårat land anser jag. Kanske "grundproblemet" till rasism??? Att vi i Sverige som sagt ofta inte lever i blandade områden?


    Varför har vi skapat dessa problem utan att vi många gånger jobbar för att detta problem ska minska??? Hade vi i Sverige varit smartare så hade vi sett till att vi inte hade fått på detta sätt som vi har i dag.

    Att vi har rasism och främlingfientlighet i Sverige är "allas" fel. Det är inte ens fel att två bråkar, eller hur?


    Hur ska vi ALLA i Sverige göra för att minska på dessa problem?


    ALLA svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!!!

    Bra att du tar upp detta Anna! tyvärr så brukar Blåfront komma med en massa sjuka frågor då man startar upp trådar i ämnet! Jag tror att sålänge politikerna inte tar sitt ansvar när det gäller att ta emot och slussa ut våra flyktingar ut i arbetslivet så och sist men inte minst talar om för oss svenskar att I dag har ett tiotal EU-länder egna avtal med FN:s flyktingorgan UNHCR om att ta emot så kallade kvotflyktingar.idag råder det missuppfattningar samt att invandrarfientliga partier som tex SD går ut med osanna uppgifter om att flyktingarna är en ohyra som skall bekämpas och utrotas! alla främlingsfientliga organisationer skall motarbetas för det är inte en demokrati att de får skilja på olika människogrupper som de gör idag!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Blåfront 2009-11-15, 17:27

    Ett flyktingbarn kostar 2000kr dygnet

    En värdelös 80 årig kvinna 500-1000kr dygnet och blir bortglömd på toaletten
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Redvictory 2009-11-15, 17:30

    Blåfront skrev:Ett flyktingbarn kostar 2000kr dygnet

    En värdelös 80 årig kvinna 500-1000kr dygnet och blir bortglömd på toaletten


    SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-15, 17:32

    Redvictory skrev:
    ANNA2LINK skrev:Appropå det här med rasism och främlingsfientlighet. Detta är en viktig fråga att diskutera som vi alla vet. Här inne har ju Blåfront skrivit mycket om detta. Jag vill också lyfta upp frågan med på ett vad jag hoppas annolunda sätt.

    Ofta när vi i Sverige diskuterar denna svåra fråga så är det lätt att vi blir arga på varann och missförstår varann. Det är som sagt svåra frågor att prata om.Men ack så viktiga.

    Att rasism och främlingsfientlighet har växt mycket i Sverige dom senaste 10-20 åren har med mycket att göra. Det här med segregerade områden är ett stort problem anser jag. Att vi har segregerade områden med antingen mycket svenskar som bor i eller också områden med mycket invandrare i skapar problem i vårat land anser jag. Kanske "grundproblemet" till rasism??? Att vi i Sverige som sagt ofta inte lever i blandade områden?


    Varför har vi skapat dessa problem utan att vi många gånger jobbar för att detta problem ska minska??? Hade vi i Sverige varit smartare så hade vi sett till att vi inte hade fått på detta sätt som vi har i dag.

    Att vi har rasism och främlingfientlighet i Sverige är "allas" fel. Det är inte ens fel att två bråkar, eller hur?


    Hur ska vi ALLA i Sverige göra för att minska på dessa problem?


    ALLA svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!!!

    Bra att du tar upp detta Anna! tyvärr så brukar Blåfront komma med en massa sjuka frågor då man startar upp trådar i ämnet! Jag tror att sålänge politikerna inte tar sitt ansvar när det gäller att ta emot och slussa ut våra flyktingar ut i arbetslivet så och sist men inte minst talar om för oss svenskar att I dag har ett tiotal EU-länder egna avtal med FN:s flyktingorgan UNHCR om att ta emot så kallade kvotflyktingar.idag råder det missuppfattningar samt att invandrarfientliga partier som tex SD går ut med osanna uppgifter om att flyktingarna är en ohyra som skall bekämpas och utrotas! alla främlingsfientliga organisationer skall motarbetas för det är inte en demokrati att de får skilja på olika människogrupper som de gör idag!





    Tack RedV! Ofta när Blåfront tar upp detta så skyller han på invandrarna men som sagt " Det är inte ens fel att två bråkar...". SD överdriver också med sin främlingsfientliga politik. Men det går ändå inte att sticka under stolen med att det faktiskt är våra sittande politiker som sitter vid makten som har det högsta ansvaret och borde ha kunnat ta tag i dessa problem bättre!!! Men som sagt vi ALLA har ett ansvar!!!
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-15, 17:35

    Blåfront skrev:Ett flyktingbarn kostar 2000kr dygnet

    En värdelös 80 årig kvinna 500-1000kr dygnet och blir bortglömd på toaletten


    Blåfront vi ska hjälpa dom barn vi kan och även andra länder också.
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Då Blaufront

    Inlägg  captaincodd 2009-11-15, 17:38

    ska vi inte nämna för dej vad en intern kontra en gammling kostar per dygn,,,,Och käket på kåken går inte av för hackor den heller serru affraid Högre murar och byt mat med gamlingarna kanske??
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-15, 17:41

    captaincodd skrev:ska vi inte nämna för dej vad en intern kontra en gammling kostar per dygn,,,,Och käket på kåken går inte av för hackor den heller serru affraid Högre murar och byt mat med gamlingarna kanske??




    Ja det ligger något i vad du säger. Gamlingarna har det för dåligt i dag...
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Blåfront 2009-11-15, 17:58

    ANNA2LINK skrev:
    Blåfront skrev:Ett flyktingbarn kostar 2000kr dygnet

    En värdelös 80 årig kvinna 500-1000kr dygnet och blir bortglömd på toaletten


    Blåfront vi ska hjälpa dom barn vi kan och även andra länder också.

    Borde vi inte hjälpa även våra äldre?

    Jag har inget emot flyktingar

    Men då ska man fan ha resurser till äldre ochså!
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Blåfront 2009-11-15, 17:59

    Redvictory skrev:
    Blåfront skrev:Ett flyktingbarn kostar 2000kr dygnet

    En värdelös 80 årig kvinna 500-1000kr dygnet och blir bortglömd på toaletten


    SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA SUDDA

    Ja du pissar ju på den värdelösa 80 åriga kvinnan som blivit bortglömd på toaletten
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Dao 2009-11-15, 18:00

    Tyvärr blir de som försöker göra konstruktiva saker för landet utmobbade under det populistiska begreppet "politikerförakt"...

    Den som visar empati blir mobbad som "kommunist"...

    Och de som vill vara objektiva blir "vänstermuppar"...

    Allt känns igen, om och om igen...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Dao 2009-11-15, 18:01

    Blåfront skrev:
    ANNA2LINK skrev:
    Blåfront skrev:Ett flyktingbarn kostar 2000kr dygnet

    En värdelös 80 årig kvinna 500-1000kr dygnet och blir bortglömd på toaletten


    Blåfront vi ska hjälpa dom barn vi kan och även andra länder också.

    Borde vi inte hjälpa även våra äldre?

    Jag har inget emot flyktingar

    Men då ska man fan ha resurser till äldre ochså!

    Sluta utnyttja oskyldiga äldre i ditt hat mot människor!!!
    captaincodd
    captaincodd


    Antal inlägg : 904
    Join date : 09-02-17
    Ort : Upplands-Bro

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Jo DAo

    Inlägg  captaincodd 2009-11-15, 18:02

    kummunistsvi har jag inte blivit kallad än men däremot västermupp för att man visa empati.Högerns enda vapen?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Dao 2009-11-15, 18:10

    I lågstadiet såg fröken att lille Hassan satt ledsen i ett hörn.
    Hon gick fram till honom och frågade hur det var.

    - Jag är så trött att heta Hassan, vara annorlunda och inte äta gris och sådant... Jag vill vara svensk och kunna leka som alla andra, säger Hassan.

    - Men du kan väl få vara svensk hos oss, svarar lärarinnan pedagogiskt. - Du kan från nu heta Johan!

    Pojken blev jätteglad och hade roligt resten av skoldagen.

    Väl hemma blev hans föräldrar mycket arga när han berättade för dem, de svor och skrek och hade sig...

    Nästa dag satt pojken ledsen i ett hörn återigen. Fröken kom fra till honom.

    - Men lille Johan, hur är det med dig?

    - Jo, fröken. Det är lite jobbigt detta... Nu har jag varit svensk i 12 timmar - och jag har redan mött två djävla invandrare!!! Very Happy
    avatar
    Blåfront


    Antal inlägg : 5440
    Join date : 09-04-07

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Blåfront 2009-11-15, 18:20

    Dao skrev:I lågstadiet såg fröken att lille Hassan satt ledsen i ett hörn.
    Hon gick fram till honom och frågade hur det var.

    - Jag är så trött att heta Hassan, vara annorlunda och inte äta gris och sådant... Jag vill vara svensk och kunna leka som alla andra, säger Hassan.

    - Men du kan väl få vara svensk hos oss, svarar lärarinnan pedagogiskt. - Du kan från nu heta Johan!

    Pojken blev jätteglad och hade roligt resten av skoldagen.

    Väl hemma blev hans föräldrar mycket arga när han berättade för dem, de svor och skrek och hade sig...

    Nästa dag satt pojken ledsen i ett hörn återigen. Fröken kom fra till honom.

    - Men lille Johan, hur är det med dig?

    - Jo, fröken. Det är lite jobbigt detta... Nu har jag varit svensk i 12 timmar - och jag har redan mött två djävla invandrare!!! Very Happy

    Och nu försöker Dao ge svenskar dåligt samvete
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Redvictory 2009-11-15, 18:23

    Blåfront skrev:
    Dao skrev:I lågstadiet såg fröken att lille Hassan satt ledsen i ett hörn.
    Hon gick fram till honom och frågade hur det var.

    - Jag är så trött att heta Hassan, vara annorlunda och inte äta gris och sådant... Jag vill vara svensk och kunna leka som alla andra, säger Hassan.

    - Men du kan väl få vara svensk hos oss, svarar lärarinnan pedagogiskt. - Du kan från nu heta Johan!

    Pojken blev jätteglad och hade roligt resten av skoldagen.

    Väl hemma blev hans föräldrar mycket arga när han berättade för dem, de svor och skrek och hade sig...

    Nästa dag satt pojken ledsen i ett hörn återigen. Fröken kom fra till honom.

    - Men lille Johan, hur är det med dig?

    - Jo, fröken. Det är lite jobbigt detta... Nu har jag varit svensk i 12 timmar - och jag har redan mött två djävla invandrare!!! Very Happy

    Och nu försöker Dao ge svenskar dåligt samvete

    Om du fick dåligt samvete Nazze så är det ett friskhetstecken! (men det tror jag knappast du fick)
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  MartinLindgren 2009-11-15, 19:16

    Självklart ska sverige bekämpa rasism och främlingshat med alla medel,
    Vi kan inte låta våra två främlingsfientliga partier ochlika goda kålsupare,
    Moderater och sverigedemokrater bestäma dagordningen!

    När det gäller fullblodsrasisten och främlingshataren Mr.Blaufront borde vi nog kliva in och hjälpa honom med hans avprogramering också!
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty rasism

    Inlägg  Secrist 2009-11-15, 23:10

    Självklart ska sverige bekämpa rasism och främlingshat med alla medel,
    Vi kan inte låta våra två främlingsfientliga partier ochlika goda kålsupare,
    Moderater och sverigedemokrater bestäma dagordningen!


    Fast att rasiststämpla alla med avvikande åsikter som har varit politikernas standardmetod än så länge funkar ju uppenbarligen inte så bra.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-15, 23:35

    Secrist skrev:Självklart ska sverige bekämpa rasism och främlingshat med alla medel,
    Vi kan inte låta våra två främlingsfientliga partier ochlika goda kålsupare,
    Moderater och sverigedemokrater bestäma dagordningen!


    Fast att rasiststämpla alla med avvikande åsikter som har varit politikernas standardmetod än så länge funkar ju uppenbarligen inte så bra.



    Nej det kan jag hålla med om. Vi har i Sverige gjort det så svårt för oss alla att prata om rasism och främlingsfientlighet. Det är knappt att politiker kan prata om det på ett öppet sätt.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Ansvar

    Inlägg  Secrist 2009-11-15, 23:38

    Ja, som svenskar har vi ju alla ett ansvar. Tyvärr är vi för konflikträdda och våra politiker alldeles för rädda för politiskt inkorrekta åsikter för att jag ska se någon ändring i dagsläget.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-15, 23:51

    Secrist skrev:Ja, som svenskar har vi ju alla ett ansvar. Tyvärr är vi för konflikträdda och våra politiker alldeles för rädda för politiskt inkorrekta åsikter för att jag ska se någon ändring i dagsläget.



    Tyvärr Secrist är jag berädd att hålla med dig i detta. Det är jätte trist att det är så och vad ska våra politiker göra åt det problemet? Jo våga prata om problem på ett öppet och vuxet sätt.Det görs inte tillräckligt i dag.
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty SD

    Inlägg  Secrist 2009-11-16, 00:05

    Jo våga prata om problem på ett öppet och vuxet sätt.Det görs inte tillräckligt i dag.

    Hade vi gjort det hade inte SD haft en chans.
    avatar
    ANNA2LINK


    Antal inlägg : 10893
    Join date : 09-02-17

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  ANNA2LINK 2009-11-16, 00:09

    Secrist skrev:Jo våga prata om problem på ett öppet och vuxet sätt.Det görs inte tillräckligt i dag.

    Hade vi gjort det hade inte SD haft en chans.




    Nej säkerligen inte och det är ju ett stort misslyckande anser jag hos våra toppolitiker.Det är ju en av anledningarna till att främlingsfientliga partier kan växa fram
    Redvictory
    Redvictory


    Antal inlägg : 12028
    Join date : 09-02-19

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Redvictory 2009-11-16, 00:13

    Secrist skrev:Jo våga prata om problem på ett öppet och vuxet sätt.Det görs inte tillräckligt i dag.

    Hade vi gjort det hade inte SD haft en chans.

    SD är ett missnöjesparti! Precis som Nydemokrati (för er som minns dem!)
    De är glömda idag och jag kommer faktiskt inte ens ihåg vad de stod för
    Jag kommer ihåg att det var Bert Karlsson och Ian Wachmeister som stod och
    lastade drickabackar (de var höger)
    Secrist
    Secrist


    Antal inlägg : 32216
    Join date : 09-02-24
    Ort : Falkenberg

    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Ny demokrati

    Inlägg  Secrist 2009-11-16, 00:18

    Fast Ny Demokrati var en dagslända som senare slets sönder av inbördes strider. SD har jobbat sig upp under åratal av politiskt arbete. Det riktiga startskottet kom ju 2001 när partiet splittrades i SD och ND (Nationaldemokraterna) där ND startades av människor som tyckte att SD:s linje blivit allt för mesig. Sedan dess har mängder av människor rensats ut när SD nu gör ett allvarligt försök att ta sig in i det politiska finrummet.

    Sponsored content


    Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige! Empty Sv: Alla svenskar borde kämpa för ett bättre Sverige!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-16, 18:25