jag förstår att du gråter dig till dömns för att denne inte lyckades döda polisen,dem vill du ju se döda enligt ditt enorma polishat.Infra skrev:Nu har SDSnipern vaknat full av elakhet och djävulskap, delvis som en del av efterverkningarnaSniperace skrev:Jasså du har ingen uppfattning om det övriga våldet i samhället, det enda våld du bryr dig om är polisens berättigade sådant.Du hatar tydligen polisen över allt annat.Infra skrev:Det vill jag inte ha nån uppfattning om. Diskutera det i en egen tråd. DenSnipern skrev:javisst och leder det till ett samhälle utan våld ärcdet väl bra?
här tråden handlar om dödsskjutningar och alkolås på polisbilarna.Har du då också räknat den helt oskyldige pensionären i Husby som sköts oskyldigSnipern skrev:Nu är ju inte en enda av dem som polisen av olika anledningar tvibgas skjuta eller jaga med bil oskyldigs INTE RN ENDA....
för ett och ett halvt år sen?
Att du måste sprida din vämjeliga dynga i andras trådar som handlar om helt andra saker än de du
vill diskutera blir jag inte klok på.
Du är ute efter att förstöra, eller hur?
Du äger inte tråden och du har inga befogenheter att försöka bestämma vad dom får avhaldlas i tråden så jag skriver om detta så mycket jsg vill.
Husby? Han orsakade detta själv genom sitt beteende, man gör ostraffat inte utfall mot polis eller annan med kniv eller annat vapen.
Och nej nej och återigen nej, jag tycker det passar alldeles perfekt att ta up det jag gjot här.
Som sagt din tanke är bra, men den bör i logikens namn omfatta alla i vårt land, frågsn är bara om du verkligen vill detta?
Varför bara poliser? Vi har ju redan i bussar och lastbilar, varför inte även i privatbilar och självfallet då även för alla som åker i dessa ovh samma sak i bussar och tåg samt flyg....:-)
av hans starka sömnmediciner. Det första han tänker på är att djävlas med någon -
- vem som helst - som finns till hands. Också sätter han sig vid datorn och låter sina
spyor styra pekfingret.Så pissar SDSnipern på offer för polisbrutalitet och en helt onödig dödsskjutning.SDSnipern skrev:Husby? Han orsakade detta själv genom sitt beteende, man gör ostraffat inte utfall mot polis eller annan med kniv eller annat vapen.
Undrar vad de gjort fig och varför?
Kvinnomisshandel och en polis tog i lite när du gjorde motstånd, jag hörde en taxichaufför däga nåhot sådant *asg*