My Ass skrev:formsvackan skrev:Skit på dig skulle räknenisse Borg ha sagt, han hävdar precis tvärtom. I och för sig är han bara en vilseledd finansminister, så du törs nog stå på dig ändå.My Ass skrev:Sänk skatterna för vanligt folk, det är förmodligen den enda vägen i framtiden om vi vill att samhället ska utvecklas.
Han hävdar inte tvärtom, han vill sänka vårt skattetryck avsevärt, det har vu ju redan konstaterat. " ett normalt skattetryck för Sverige bör ligga på 35 – 45 procent av BNP..."
Anders Borg .
Att han vill höja några enstaka spelar mindre roll, att han vill sänka det totala spelar all roll. Så nerskiten är du, som inte klarade av att läsa mer än en rubrik.Än så länge i mänsklighetens historia är det bara bankirer och privata storföretag som ägnat sig åt "utsugning av vanligt folk och dess arbete"My Ass skrev:Vi har nått vägs ände vad det gäller statens utsugning av vanligt folk och dess arbete.
Tycker du ja, bankirhaveristen foliet.Tack, vi "latoxar" vet.My Ass skrev:varför får man inte dra in alliansen i detta, de försöker ju politiskt utföra detta till en del
Inbillar du dig fortfarande att Timbro kallat dig latoxe ? Skaver aldrig foliehatten ?
Ändå gör du det !My Ass skrev:att vi inte får dra in Ohly är ok, vem vill dra in det aset ?
Nej, jag säger ju att jag inte vill dra in det aset.Mitt hem är min borg, sa han som spöade kärringen när polisen ringde på.My Ass skrev:Sänk gradvis statens maktutövning av folks privatliv
Du måste kanske ha polisövervakning för att hålla dig inom morlaiska gränser, döm inte alla efter dig själv.Nej, de är bankirernas som ju trots allt skapat dem.My Ass skrev:Familjen måste själv få bestämma över sin egen situation, de pengar man arbetat ihop är inte statens egendom.
Att du orkar , foliehattenSkrota FRA menar du kanske.My Ass skrev:Politiker och stat ska inte rota i folks privata liv med politiska beslut, landets säkerhet undantaget förståss.
Nej, landets säkerhet undantagen, klara du inte av att hålla nåt i minnet mer än 1 sekund ?Ein volk, ein führer !My Ass skrev:Minska antalet riksdagsmän, stärk istället deras enskilda makt.
Ein foliehut....Ja ja vi vet, ein volk ein führer und so weiter .... Djingis Khan är ett föredöme kanske.My Ass skrev:Minska kraftigt på statens länens och kommunernas byråkrati, uppbyggd avv ett sossefierat Sverige är den ett hot mot vår välfärd.
Foliet fortsätter sina folierier. När ska du överge din förlorarmentalitet ?Säger han som samtidigt vill ha mer makt över sitt eget liv !!!My Ass skrev:Vi måste bli ännu mer " Internationaliserade", ett litet land som Sverige kan inte stå vid sidan om och titta på, då är det kört. Gå med i NATO exedmpelvis.
Ingen motsättning mellan ökad internationalisering och mer makt över sitt eget liv, tvärtom foliet.Optimist, det enda du kan få därifrån är förolämpningar.My Ass skrev:Jag utmanar härmed forumhögern till att komma med ett eget inlägg
??, nu har foliet kokat över igen vad svammlar han om ??Tok ? Tvärtom, det är ett friskhetstecken att inte låta dig ostört sprida dina fantasierMy Ass skrev:vad är det som är på tok med dem ?
Ingen har hindrat dessa IQ reserver att komma med argument , istället kommer de med galna förolämpningar, du stöder det, varför, har diu inte nog med problem själv ?
Hörru miffo tjyv G Ander svara på något av dom andra 499 inlägg du är skyldig till.
//berra
btw:problem tjuvenander är nog ditt största problem sesså svara nu!
ds: