Taskig koll på sin FB-sida?
4 posters
Nya Text-TV?
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 2
Sv: Nya Text-TV?
Men vad faan!!!???Secrist skrev:Taskig koll på sin FB-sida?
Först reagerade jag bara på ordet "Neger" men sen blev jag så överraskad av att höga ljud kan ge hörselskador att jag struntar i att Stefan Holm vill tävla mot Cajsa Bergqvist och att negrer kastar sten. Var Person har sina sprickor vill jag inte ens veta!
Nej, om man skulle ringa och snacka lite snusk på tyska?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 3
DirtyDog skrev:Men vad faan!!!???Secrist skrev:Taskig koll på sin FB-sida?
Först reagerade jag bara på ordet "Neger" men sen blev jag så överraskad av att höga ljud kan ge hörselskador att jag struntar i att Stefan Holm vill tävla mot Cajsa Bergqvist och att negrer kastar sten. Var Person har sina sprickor vill jag inte ens veta!
Nej, om man skulle ringa och snacka lite snusk på tyska?
Den som var ansvarig för deras FB-sida lär ha blivit inkallad för ett samtal.
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 4
När jag kom till "Neger kastade sten i Malmö" så insåg jag att det var ngt lurt..kan väl inte vara så att ngn från "antirasisterna" är anställd på Canal Digital?
- Inlägg 5
lazy skrev:När jag kom till "Neger kastade sten i Malmö" så insåg jag att det var ngt lurt..kan väl inte vara så att ngn från "antirasisterna" är anställd på Canal Digital?
Är du pratsugen så kan du ringa och tala med tyskar (!) för endast 70 kr/min.
- Inlägg 6
Secrist skrev:lazy skrev:När jag kom till "Neger kastade sten i Malmö" så insåg jag att det var ngt lurt..kan väl inte vara så att ngn från "antirasisterna" är anställd på Canal Digital?
Wow, missade det! Det var billigt! Min syssling i Frankfurt pratar jag gratis med via skype nu är jag nog en äkta rasist, jag har släkt i Tyskland
- Inlägg 7
lazy skrev:Secrist skrev:lazy skrev:När jag kom till "Neger kastade sten i Malmö" så insåg jag att det var ngt lurt..kan väl inte vara så att ngn från "antirasisterna" är anställd på Canal Digital?
Wow, missade det! Det var billigt! Min syssling i Frankfurt pratar jag gratis med via skype nu är jag nog en äkta rasist, jag har släkt i Tyskland
Gå genast och späk dig.
- Inlägg 8
Secrist skrev:lazy skrev:Secrist skrev:lazy skrev:När jag kom till "Neger kastade sten i Malmö" så insåg jag att det var ngt lurt..kan väl inte vara så att ngn från "antirasisterna" är anställd på Canal Digital?
Gå genast och späk dig.
20 piskrapp innan sänggående=nu, ber så hemskt mycket om ursäkt...
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 9
Aja-baja!lazy skrev: nu är jag nog en äkta rasist, jag har släkt i Tyskland
Nu är du så god och tänder åt dem igen!!!
- Inlägg 10
DirtyDog skrev:Aja-baja!lazy skrev: nu är jag nog en äkta rasist, jag har släkt i Tyskland
Nivå Göteborgsvitsar.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 11
Secrist skrev:DirtyDog skrev:Aja-baja!lazy skrev: nu är jag nog en äkta rasist, jag har släkt i Tyskland
Nivå Göteborgsvitsar.
Själv tänder jag på plån!