+2
Dao
formsvackan
6 posters
Ska du bara se en film i år ..
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 2
Sv: Ska du bara se en film i år ..
Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
Kom ihåg, att USA inte får kritiseras på detta forumet. Då blir man "USA-hatare"!
Kom ihåg, att USA inte får kritiseras på detta forumet. Då blir man "USA-hatare"!
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 3
Denna film och dess budskap kan INTE ses som kritik av USA, annat än möjligtvis av RMC och hans hemoröjder BH.Dao skrev:Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 4
Tack för filmtipset formsvackan.formsvackan skrev:Denna film och dess budskap kan INTE ses som kritik av USA, annat än möjligtvis av RMC och hans hemoröjder BH.Dao skrev:Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
- Inlägg 5
Väl bekomme. Se gärna denna dokumentärfilm och tänk litet på vem som påstår vad. Robert Reich var arbetsmarknadsminister i Bill Clintons administration, så det rör sig om en person som har torrt på fötterna när han pekar på vad som gått snett, och varför.Infra skrev:Tack för filmtipset formsvackan.formsvackan skrev:Denna film och dess budskap kan INTE ses som kritik av USA, annat än möjligtvis av RMC och hans hemoröjder BH.Dao skrev:Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
RMC har tidigare lyckats med att utfärda kommunistvarning för både US-Army och US-Congress och kommer förmodligen att peka ut även denne Robert Reich som en galen kommunistmupp, men det gör bara saken bättre.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 6
Dao skrev:Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
USA-hatare blir man när man lägger skulden på allt mellan himmel och jord på USA medans annat får passera obemärkt. När klagandet på USA går bortom det absurdas gräns så blir man en USA-hatare. Känner du igen dig?
- Inlägg 7
Secrist skrev:Dao skrev:Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
USA-hatare blir man när man lägger skulden på allt mellan himmel och jord på USA medans annat får passera obemärkt. När klagandet på USA går bortom det absurdas gräns så blir man en USA-hatare. Känner du igen dig?
Nej! Och inte dig heller! Det räcker med att vara kritisk till NÅGOT vad gäller USA, så är man enligt dig "USA-hatare"!
Och INGEN debatt om USA blir konstruktiv på detta forumet!
Kolla detta, bara!!!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 8
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
Nej! Och inte dig heller! Det räcker med att vara kritisk till NÅGOT vad gäller USA, så är man enligt dig "USA-hatare"!
Kolla detta, bara!!!
Och det ska komma från någon som anser Kubas valprocess demokratisk? Jösses.
- Inlägg 9
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Ser lovande ut. Men lita inte på att någon inom Forumhögern kommer att rusa till biljettluckan!
Kolla detta, bara!!!
Du menar som när vi är kritiska till Chavez så gillar vi inte demokrati?
- Inlägg 10
Secrist skrev:Du menar som när vi är kritiska till Chavez så gillar vi inte demokrati?
Nej!
- Inlägg 11
Dao skrev:Secrist skrev:Du menar som när vi är kritiska till Chavez så gillar vi inte demokrati?
Nej!
Varför tjatar du om det hela tiden då?
- Inlägg 12
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Du menar som när vi är kritiska till Chavez så gillar vi inte demokrati?
Nej!
Det gör jag inte. Tvärt om har jag varit tydlig i att man får tycka vad man vill om honom!
Alltså MOTSATSEN från din inställning om USA, alltså!
Vad anser du annars om TS?
- Inlägg 13
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Du menar som när vi är kritiska till Chavez så gillar vi inte demokrati?
Nej!
Det gör jag inte. Tvärt om har jag varit tydlig i att man får tycka vad man vill om honom!
Alltså MOTSATSEN från din inställning om USA, alltså!
Vad anser du annars om TS?
Tvärt om har jag varit tydlig i att man får tycka vad man vill om honom!
Och när vi tycker vad vi vill så vill vi inte att Venezuela ska ha demokrati enligt dig.
- Inlägg 14
Secrist skrev:Tvärt om har jag varit tydlig i att man får tycka vad man vill om honom!
Och när vi tycker vad vi vill så vill vi inte att Venezuela ska ha demokrati enligt dig.
Inte enligt mig!
Men vad tycker du om det som tas upp i TS?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 15
Våra 3 vänsternissar på väg till filmvisningen.....
- Inlägg 16
Du förnekar dig aldrig. Det känns riktigt skönt att veta att du alltid sitter stabilt på din kantRedMentalCase skrev:
Våra 3 vänsternissar på väg till filmvisningen.....
- Inlägg 17
Jag befinner sig på den kant som hyser typ 98& av världens befolkning visvi dig , din rode pajas.
- Inlägg 18
Så stora pottor finns inte. Har du sett filmen och har någon uppfattning om densamma ?RedMentalCase skrev:Jag befinner sig på den kant som hyser typ 98& av världens befolkning visvi dig , din rode pajas.
- Inlägg 19
Nu kommenterade jag inte den specifika filmen utan dig/ er, hur trög är du?
- Inlägg 20
Då frågar jag igen. Har du sett filmen och har du någon uppfattning om densamma ?RedMentalCase skrev:Nu kommenterade jag inte den specifika filmen utan dig/ er, hur trög är du?
- Inlägg 21
formsvackan skrev:Då frågar jag igen. Har du sett filmen och har du någon uppfattning om densamma ?RedMentalCase skrev:Nu kommenterade jag inte den specifika filmen utan dig/ er, hur trög är du?
Nej jag har inte sett filmen, jag brukar se på en massa dokumentär på Netflix så när den dyker upp där tittar jag nog på den.
Vad kommer det sig att en massa tokiga vänstermuppar som du är så perverst och sjukt intresserade I amerikanska förhållanden?, svara inte vi vet svaret.
- Inlägg 22
Gör det. Försök då förstå hur och varför den amerikanska demokratin håller på att suddas ut.RedMentalCase skrev:formsvackan skrev:Då frågar jag igen. Har du sett filmen och har du någon uppfattning om densamma ?RedMentalCase skrev:Nu kommenterade jag inte den specifika filmen utan dig/ er, hur trög är du?
Nej jag har inte sett filmen, jag brukar se på en massa dokumentär på Netflix så när den dyker upp där tittar jag nog på den.
Kanske beroende på att alla misstag som jänkarna gör kopierar vi ganska snart, utan att bekymra oss det minsta över att det var misstag.RedMentalCase skrev:Vad kommer det sig att en massa tokiga vänstermuppar som du är så perverst och sjukt intresserade I amerikanska förhållanden?, svara inte vi vet svaret.
- Inlägg 23
Vem sa USA-nojade....lol
Jisses vad knäppa våra vänstermuppar är.
Jisses vad knäppa våra vänstermuppar är.
- Inlägg 24
Vad "märkligt"!
Forumhögern vill inte debattera USA!
- Inlägg 25
Dao skrev:Vad "märkligt"!
Vi är inte lika besatta av USA som er.