4 posters
Härlig film.....
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 2
Sv: Härlig film.....
Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 3
Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 4
Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 5
absolut tycker jag det, de extremister som använder våld och hot ska mötas med detsamma.Dao skrev:Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
det bästa vore att skicka över båda grupperingarnba till en öde ö där de sedan får göra upp med varandra, och inte ska de som klarar sig hämtas hem heller
- Inlägg 6
Så du anser att våld löser problemen!?Sniperace skrev:absolut tycker jag det, de extremister som använder våld och hot ska mötas med detsamma.Dao skrev:Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
det bästa vore att skicka över båda grupperingarnba till en öde ö där de sedan får göra upp med varandra, och inte ska de som klarar sig hämtas hem heller
Om nu någon anser att våld mot dig är nödvändigt för att lösa de problem din inställning innebär, är det rätt då också?
- Inlägg 7
angriper jag någon med våld får jag vara beredd att mötas med våld, men nu gör jag inte det, men om någon angriper mig kommer jag bemöta deras våld.Dao skrev:Så du anser att våld löser problemen!?Sniperace skrev:absolut tycker jag det, de extremister som använder våld och hot ska mötas med detsamma.Dao skrev:Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
Om nu någon anser att våld mot dig är nödvändigt för att lösa de problem din inställning innebär, är det rätt då också?
jag tror ju säkert att du är så genomgod att du aldrigt skulle tillgripa mvåld ens för att försvara dig själv eller dina nära oich kära, troligen skulle du springade lämna dem i sticket, om du sedan skulle hålla ett flammade försvarstal om förövarna och tala om varför de tvingats ghöra si och så, det tvivlar jag på, men när andra är utsatta då gäller försvaret
- Inlägg 8
Självskydd! Är det vad tråden handlar om?Sniperace skrev:angriper jag någon med våld får jag vara beredd att mötas med våld, men nu gör jag inte det, men om någon angriper mig kommer jag bemöta deras våld.Dao skrev:Så du anser att våld löser problemen!?Sniperace skrev:absolut tycker jag det, de extremister som använder våld och hot ska mötas med detsamma.Dao skrev:Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
jag tror ju säkert att du är så genomgod att du aldrigt skulle tillgripa mvåld ens för att försvara dig själv eller dina nära oich kära, troligen skulle du springade lämna dem i sticket, om du sedan skulle hålla ett flammade försvarstal om förövarna och tala om varför de tvingats ghöra si och så, det tvivlar jag på, men när andra är utsatta då gäller försvaret
- Inlägg 9
tråden handlade om våldsamma afaiter som spred sitt våld och sin terror, de lydde inte polis och var våldsamma därför bemöttes de med våld från polisen, och det med all rättDao skrev:Självskydd! Är det vad tråden handlar om?Sniperace skrev:angriper jag någon med våld får jag vara beredd att mötas med våld, men nu gör jag inte det, men om någon angriper mig kommer jag bemöta deras våld.Dao skrev:Så du anser att våld löser problemen!?Sniperace skrev:absolut tycker jag det, de extremister som använder våld och hot ska mötas med detsamma.Dao skrev:Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
- Inlägg 10
Alltså inte självskydd, som du antydde..!Sniperace skrev:tråden handlade om våldsamma afaiter som spred sitt våld och sin terror, de lydde inte polis och var våldsamma därför bemöttes de med våld från polisen, och det med all rättDao skrev:Självskydd! Är det vad tråden handlar om?Sniperace skrev:angriper jag någon med våld får jag vara beredd att mötas med våld, men nu gör jag inte det, men om någon angriper mig kommer jag bemöta deras våld.Dao skrev:Så du anser att våld löser problemen!?Sniperace skrev:absolut tycker jag det, de extremister som använder våld och hot ska mötas med detsamma.Dao skrev:Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.
- Inlägg 11
Jo de hotade både polis och samhälle med våld och terror, så de fick precis vad de förtjänade. Hade inte poliserna försvarat sig och samhället hade de blivit skadadeDao skrev:Alltså inte självskydd, som du antydde..!Sniperace skrev:tråden handlade om våldsamma afaiter som spred sitt våld och sin terror, de lydde inte polis och var våldsamma därför bemöttes de med våld från polisen, och det med all rättDao skrev:Självskydd! Är det vad tråden handlar om?Sniperace skrev:angriper jag någon med våld får jag vara beredd att mötas med våld, men nu gör jag inte det, men om någon angriper mig kommer jag bemöta deras våld.Dao skrev:Så du anser att våld löser problemen!?Sniperace skrev:absolut tycker jag det, de extremister som använder våld och hot ska mötas med detsamma.Dao skrev:Tycker du att även "högerpack" som bryter mot regler skall få stryk?Sossar ee lata skrev:Men slogs de i tvillingtornen mot de som utförde dådet? Här var det vänsterpack som bröt mot regler och fick stryk. Vad anser du? ska inte polisen ingripa mot beteende som detta?Infra skrev:Så resonerade nog al Quaida också när tvillingtornen brann.