Efter att ha läst hans track record kan man bara konstatera att Sverige blivit ett aningen bättre land.
Men hur i herrans namn kan en sådan dåre få gå lös?
Ett problrm mindre, en ren förtjänst för landet som nu blur lute säkrare.ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
Efter att ha läst hans track record kan man bara konstatera att Sverige blivit ett aningen bättre land.
Sniperace skrev:Ett problrm mindre, en ren förtjänst för landet som nu blur lute säkrare.ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
En människa dom bara åsamkat landet kostnader och våldsdrabbade människor.
Tror inte många sörjer honom.
Hsn fick cad han bad on!
Tragiskt?Dao skrev:Sniperace skrev:Ett problrm mindre, en ren förtjänst för landet som nu blur lute säkrare.ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
Hsn fick cad han bad on!
Hur KALLA är NI på en skala, egentligen?
Hur har ni fått en så EXTREMT låg människobild, att ni anser att vissa människor "förtjänar" att DÖ, eller att ett sådant tragiskt dödsfall gör att "Sverige blivit ett aningen bättre land"???
Sniperace skrev:Tragiskt?Dao skrev:Sniperace skrev:Ett problrm mindre, en ren förtjänst för landet som nu blur lute säkrare.ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
Hsn fick cad han bad on!
Hur har ni fått en så EXTREMT låg människobild, att ni anser att vissa människor "förtjänar" att DÖ, eller att ett sådant tragiskt dödsfall gör att "Sverige blivit ett aningen bättre land"???
Att han tillätd leca detta liv ned så många iffer ör tragiskt.
Ochvdetvör inte bara vinst flr set svenska samhället, det är vibstvför heka världen när spdana flrsvinner.
Att du slrjer en udol skiter vi i
men nu valde denne parasit själv, polisen ville med all sannolikhet inte göra detta, men han blev tvingad till det av just den döde.Dao skrev:Sniperace skrev:Tragiskt?Dao skrev:Sniperace skrev:Ett problrm mindre, en ren förtjänst för landet som nu blur lute säkrare.ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
Hsn fick cad han bad on!
Att han tillätd leca detta liv ned så många iffer ör tragiskt.
Ochvdetvör inte bara vinst flr set svenska samhället, det är vibstvför heka världen när spdana flrsvinner.
Att du slrjer en udol skiter vi i
Ibland blir det sjukligt ÖVERTYDLIGT att ni är mer fascister än liberala!
Helt klart!
Sniperace skrev:men nu valde denne parasit själv, polisen ville med all sannolikhet inte göra detta, men han blev tvingad till det av just den döde.
det är inte fascism att inte sörja en sådan som aldrig varit annat än till elände för samhället
Dao skrev:Sniperace skrev:men nu valde denne parasit själv, polisen ville med all sannolikhet inte göra detta, men han blev tvingad till det av just den döde.
det är inte fascism att inte sörja en sådan som aldrig varit annat än till elände för samhället
Polisens eller ens gärningsmannens agerande är det jag reagerar på här, utan ERA!
Att glädjas över "oönskade människors" död, är bara ett steg bort från ideologin bakom Nazitysklands koncentrationsläger.
Även där dödades oönskade människor.
Det började med brottslingar och handikappade.
ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
redalert skrev:ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
Du får tänka på att han fick ingen ipad eller iphone!
Dao skrev:Intressant människosyn hos forumhögern!
hua...
Secrist skrev:Dao skrev:Intressant människosyn hos forumhögern!
hua...
Jag önskar inte livet ur folk och jublar inte över hans död. Oavsett vad han har gjort. Men jag tycker nog lite mer synd om ett cancersjukt barn än honom. Som man sår får man skörda så att säga.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Intressant människosyn hos forumhögern!
hua...
Jag önskar inte livet ur folk och jublar inte över hans död. Oavsett vad han har gjort. Men jag tycker nog lite mer synd om ett cancersjukt barn än honom. Som man sår får man skörda så att säga.
Det är lite bättre, för att vara del av forumhöger.
Tycker inte även du att Snipers och RMC:s inställning är MINST SAGT grotesk?
ericTheDog skrev:Fadime mördades av sin egen familj. Hennes far sitter inne på livstid för det. Hennes bror har haft klippkort på fängelset. Efter senaste "frigivningen" tog det bara några timmar för honom att hamna i problem med polisen. Det blev hans död.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Intressant människosyn hos forumhögern!
hua...
Intressant ? Jag tycker att otäck är ett mera passande ord.Dao skrev:Intressant människosyn hos forumhögern!
hua...
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Intressant människosyn hos forumhögern!
hua...
Jag delar inte den men vad de tycker få stå för dem. Jag står bara för mina egna åsikter. Har aldrig sett dig bli upprörd när Infra visar förståelse för att talibanerna avrättar civila och spränger barn och gamla i luften.
Sniperace skrev:så då är den förföljda kvinnan ett monster när hon lättad ringer sin mamma och berättar att han blivit skjuten och är död och talar om att nu behöver du inte vara orolig längre mamma!!
Skulle hon förja er åsikt i detta skulle hon ringa gråtande och vara så ledsen att denne blivit dödad och inte känt lättnad.
Men faktum kvarstår att det ÄR en vinst för landet, inga mer kostnader för denne, inga mer våldsoffer för denne, många kan känna lättnad att ett hot mot dem försvunnit.
tänk vilka hemska människor som får dessa känslor
Ahaa så du tycker dessa gör detta med avsikt, att de med vett och vija har de problemen.Dao skrev:Sniperace skrev:så då är den förföljda kvinnan ett monster när hon lättad ringer sin mamma och berättar att han blivit skjuten och är död och talar om att nu behöver du inte vara orolig längre mamma!!
Skulle hon förja er åsikt i detta skulle hon ringa gråtande och vara så ledsen att denne blivit dödad och inte känt lättnad.
Men faktum kvarstår att det ÄR en vinst för landet, inga mer kostnader för denne, inga mer våldsoffer för denne, många kan känna lättnad att ett hot mot dem försvunnit.
Det finns andra som "belastar samhället", som sjuka, handikappade, arbetslösa och liknande. Var går gränsen för vilka som du skulle jubla över för att de blir dödade?
...eller varför inte "fel" religion eller ideologi..!
Du kan hitta MYCKET "besparingar" där...
Sniperace skrev:Ahaa så du tycker dessa gör detta med avsikt, att de med vett och vija har de problemen.Dao skrev:Sniperace skrev:så då är den förföljda kvinnan ett monster när hon lättad ringer sin mamma och berättar att han blivit skjuten och är död och talar om att nu behöver du inte vara orolig längre mamma!!
Det finns andra som "belastar samhället", som sjuka, handikappade, arbetslösa och liknande. Var går gränsen för vilka som du skulle jubla över för att de blir dödade?
...eller varför inte "fel" religion eller ideologi..!
Du kan hitta MYCKET "besparingar" där...
Jag tycker du är äcköig som jämställer sjuka och atbetslösa eller olyckdrabbade med samvetslösa våldsbrottslingar och mördare, fy faan vilket äckel du är
formsvackan skrev:Intressant ? Jag tycker att otäck är ett mera passande ord.Dao skrev:Intressant människosyn hos forumhögern!
hua...