Sniperace 2014-03-20, 21:36
Dao skrev: Sniperace skrev: formsvackan skrev: Sniperace skrev:Men nu är ju frågan hur i helvetw du kunse göra att så uppenvart misstag, det var jy ett så monumentalt fel att su utan vudare själv borde förstått att det var fel och att du inte rwagwrase förrän äveb FS gav dig svar på tal är ubderligt eller hur?
Jag gav inte något svar på tal. Jag bara undrade om inte det möjligtvis skett någon sammanblandning i det källmaterial som Dao använde sig av. Varför kunde du inte med dina överlägsna kunskaper på området gjort detsamma ?
Men nu var det ju vad jag gjorde, jag talade om för honom att dettra föll på sin orimlighet och att han borde kolla detta, men hans svar var ungefär att wiki mfl hade fel, för detta var den vederhäftiga information han hade, och att historikerna höll med honom om detta, helt utan någon form av källkritik
Skillnaden var att Formsvackan kom med något som brukar kallas för konstruktiv kritik. Du bara gnällde på samma sätt som du gör OAVSETT vilka ståndpunkter jag lagt fram. Det är ganska klart att man inte tar dig på allvar när du någon gång mitt i alla korkade inlägg du gör, faktiskt skulle ha RÄTT!
Din trovärdighet minskar med den metod du använder dig här.
Läs gärna sagan om Fåraherden och Vargen, så förstår du lite bättre...
Sedan skrev jag inte att "wiki hade fel" eller att alla historiker skulle hålla med mig (historiker är aldrig helt överens med varandra).
Däremot skrev jag att historievetenskapen idag börjar komma ikapp, så att den enkelspåriga Israelpropagandan mer och mer börjar ifrågasättas. Och det står jag fortfarande för.
du är otroligt naiv, vi var flera som påpekade ditt fel, vi visade på wikis uppgifter, dem godtog du inte och vidhöll att du hade rätt och att historikerna nu var överens om vad du påpekade i detta med de olika styrkorna....
du ville inte lyssna eller ens kontrollera detta trots att det var häpnadsväckade felaktiga sådana som ingen mer än du skulle acceptera som sanning, och du skryter om dina kunskaper *asg*
så sedn erkände du ditt fel, och började genast förringa detta, för att sedan komma med nya påståenden om att dessa spitfires användes i strid ända tills 1961 *asg*