Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
Infra
Sniperace
redalert
Secrist
formsvackan
9 posters

Detta är oerhört tråkigt ...

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Detta är oerhört tråkigt ... - Sida 2 Empty Sv: Detta är oerhört tråkigt ...

Inlägg  formsvackan 2014-01-09, 20:48

Secrist skrev:
    formsvackan skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?

Japp!     Sad 
    länk. källa?
    har inte sett inlägg från honom om detta, för han kan väl ändå inte vara ett dubbelnick av dao? Smile

Annars kan det ju vara så att formis lämnar forumet och därför salnar rmc vem vet formis blir den enda jag skulle kunna sakna

Jasså! Han är "formis" för dig nu. Sent ska syndaren vakna.    
    har aldrig haft allvarliga problem med formis.....

Du har deltagit i den brutala mobbningen
    av både Svackan och Dao. Det vet du bäst själv.  

Stopp och belägg nu Infra. Jag har aldrig upplevt mig mobbad på något sätt. Angrepp på min person har jag bara upplevt som positivt då det klart visat på bristen av faktabaserad argumentation från högerkanten. Det vore allvarligare om man lyckats få mig att tvivla på det jag själv anser vara fakta. Hittills har ingen lyckats speciellt bra trots att de verkligen försökt med både det ena fula tricket efter det andra.

Fakta kan alltid ses från mer än ett håll, men det tycks inte forumhögern vilja inse utan bortser helt från detta och fokuserar istället på att enbart angripa person. Undantag finns naturligtvis, även om de tyvärr är få.

Jag tycker att det är jävligt tråkigt att de på detta sätt lyckats kväva alla försök till "debatt" eftersom forumet förmodligen snart kommer att självdö.

Så dina vänsterkompisars slentriananvändande av tillmälen som rassepajas, nazze, idiot, extremist, nazistkramare etc etc är genomtänkta argument menar du?
    Med tanke på mitt nyss inlagda inlägg i frågan är denna din fantastiska slutsats något som bör bevaras till eftervärlden.

redalert skrev:Om du bara en endaste gång hade haft kurage nog att säga ifrån till dina egna internettroll rc, rv, berra med flera så hade debatten blivit något helt annat här.

Det bär mig emot att överhuvudtaget kommentera dina dumheter, men här har du en kopia på mina inlägg ur en enda tråd.

Medborgare, är det inte dags att lägga ner beskyllningarna om nazistsympatier. Ingen på forumet hyser sådana. Ett och annat enstaka argument kan anses överensstämma med den fruktansvärda ideologin, men det sker säkerligen enbart i okunskap och/eller obetänksamhet.

Nazistbeskyllningar är ett lågvattenmärke vi klarar oss utan, likaså Stalinism. Egentligen tyder det bara på en argumentationsfattighet.

De framförda argument som överensstämmer med det som betecknar nazismens fasansfullhet kan naturligtvis påpekas som en uppmaning till tanke och förhoppningsvis omvärdering, men som sagt att utpeka någon som nazist tycker jag vi avstår ifrån. De som envisas med att kasta Stalin och 60 miljoner mördade i skallen på andra kan också omvärdera sina argument, eller snarare brist på sådana.

Jag håller med om detta men marginaliserade nynazister är lik förbaskat inte värda den uppmärksamhet de får. Jag tror inte att någon på forumet innehar nazistiska sympatier. Vissa nick frossar i främlingsfientlighet och kanske rasism men det är förhoppningsvis en annan sak.
    Jag förväntar mig naturligtvis inte medhåll från din sida men det som idag kommer från dig är av intet värde. Jag misstänker dig dock inte för innehav av nazistsympatier, enbart obegränsad dumhet.

Lågvattenmärken är inte något som återfinns på enbart den ena kanten. Det är lika illa vem som än presterar desamma.

Nazistbeskyllningar är ett lågvattenmärke vi klarar oss utan, likaså Stalinism. Egentligen tyder det bara på en argumentationsfattighet
    Detta gäller ALLA, inklusive SiP och Svackan !
    jag tror du skulle älskat att vara chef på ett gulagläger eller hur lille vän? - detta är ett lågvattenmärke i mina ögon och fortsätter så vara även om man byter ut "gulagläger" mot "koncentrationsläger".

Har du inte givit uttryck för nazistsympatier, något jag inte tror att du har, är påhoppen osmakliga och bör rendera i en kraftig tillrättavisning. Det är lika illa att kalla någon nazist som stalinist och sektkommunist. Jag har mycket svårt att tro att det på forumet finns någon med sympatier för någon av dessa ideologier.

Jag försvarar inte på något sätt RV´s och/eller RC´s nazistanklagelser, men jag kan ha en viss förståelse för att sinnet rann över. Tyvärr sänkte de sig ner till samma dåliga nivå.

Jag är dessutom mycket irriterad över alla påhopp i form av "islamistkramare" som förekommer allt som oftast. Även detta är ett uppvisande av noll hållbara argument, numera på gränsen till öppen rasism i vissa forumdeltagares inlägg.

Det finns som sagt förmodligen varken nazister eller stalinister på forumet varför det är enbart korkat att använda dessa tillmälen.

Jag reagerade över och kritiserade nedanstående dumheter.
    nazzar hittar alltid nåt mer de måste ändra på!
    försköna bilden av er nazzar
    ni nazzar är avskyvärda
    ni kommunister som vill införa gulagläger
    jaja ni stalinister......
    Gråt ut dina krokodiltårar hos högernazzesnipern
    putsa dina hakkors! du har säkert en hel ss uniform
    Ni nazzar vill ju vara martyrer
    putsa dina knälånga läderstövlar
    din avatar visar på en fetish för lack och läder
    härledas till en figur som tydligt hade nazistiska drag
    skall vi säga nazivictory istället
    Vad sägs om ss/ip ?
    du får väl kalla ditt hobbynazzeförband vad du vill
    jag tror du skulle älskat att vara chef på ett gulagläger

Om du tolkar detta som att jag inte vill kritisera någon från "min sida" så må du väl göra så. Jag tycker dock att samtliga dessa formuleringar är osmakliga.

Var någonstans hittar vi ditt ställningstagande mot forumets lågvattenmärken ?

PS. Att debatten skulle blivit annorlunda utan mina inlägg tror jag inte ett enda jävla dugg på. Du har i alla fall inte haft något annat än ASSHOLE och GFYA att komma med.

Du kan få samma fråga som BH.

formsvackan
    formsvackan

Antal inlägg : 14778

Inlägg  formsvackan 2014-01-09, 20:51

ericTheDog skrev:Personligen är jag bara här för att er infantila dumhet roar mig.
    Då ska du heller inte begära att bli tagen på allvar. Ägna du dig istället åt att försöka fundera ut hur du ska kunna belåna dina egna pensionsavsättningar, en gång till Very Happy
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2014-01-09, 21:16

formsvackan skrev:
    Secrist skrev:
    formsvackan skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:
    Infra skrev:
    Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?

Japp!     Sad 
    länk. källa?
    har inte sett inlägg från honom om detta, för han kan väl ändå inte vara ett dubbelnick av dao? Smile

Annars kan det ju vara så att formis lämnar forumet och därför salnar rmc vem vet formis blir den enda jag skulle kunna sakna

Jasså! Han är "formis" för dig nu. Sent ska syndaren vakna.    
    har aldrig haft allvarliga problem med formis.....

Du har deltagit i den brutala mobbningen
    av både Svackan och Dao. Det vet du bäst själv.  

Stopp och belägg nu Infra. Jag har aldrig upplevt mig mobbad på något sätt. Angrepp på min person har jag bara upplevt som positivt då det klart visat på bristen av faktabaserad argumentation från högerkanten. Det vore allvarligare om man lyckats få mig att tvivla på det jag själv anser vara fakta. Hittills har ingen lyckats speciellt bra trots att de verkligen försökt med både det ena fula tricket efter det andra.

Fakta kan alltid ses från mer än ett håll, men det tycks inte forumhögern vilja inse utan bortser helt från detta och fokuserar istället på att enbart angripa person. Undantag finns naturligtvis, även om de tyvärr är få.

Jag tycker att det är jävligt tråkigt att de på detta sätt lyckats kväva alla försök till "debatt" eftersom forumet förmodligen snart kommer att självdö.

Så dina vänsterkompisars slentriananvändande av tillmälen som rassepajas, nazze, idiot, extremist, nazistkramare etc etc är genomtänkta argument menar du?
    Med tanke på mitt nyss inlagda inlägg i frågan är denna din fantastiska slutsats något som bör bevaras till eftervärlden.

redalert skrev:Om du bara en endaste gång hade haft kurage nog att säga ifrån till dina egna internettroll rc, rv, berra med flera så hade debatten blivit något helt annat här.

Det bär mig emot att överhuvudtaget kommentera dina dumheter, men här har du en kopia på mina inlägg ur en enda tråd.

Medborgare, är det inte dags att lägga ner beskyllningarna om nazistsympatier. Ingen på forumet hyser sådana. Ett och annat enstaka argument kan anses överensstämma med den fruktansvärda ideologin, men det sker säkerligen enbart i okunskap och/eller obetänksamhet.

Nazistbeskyllningar är ett lågvattenmärke vi klarar oss utan, likaså Stalinism. Egentligen tyder det bara på en argumentationsfattighet.

De framförda argument som överensstämmer med det som betecknar nazismens fasansfullhet kan naturligtvis påpekas som en uppmaning till tanke och förhoppningsvis omvärdering, men som sagt att utpeka någon som nazist tycker jag vi avstår ifrån. De som envisas med att kasta Stalin och 60 miljoner mördade i skallen på andra kan också omvärdera sina argument, eller snarare brist på sådana.

Jag håller med om detta men marginaliserade nynazister är lik förbaskat inte värda den uppmärksamhet de får. Jag tror inte att någon på forumet innehar nazistiska sympatier. Vissa nick frossar i främlingsfientlighet och kanske rasism men det är förhoppningsvis en annan sak.
    Jag förväntar mig naturligtvis inte medhåll från din sida men det som idag kommer från dig är av intet värde. Jag misstänker dig dock inte för innehav av nazistsympatier, enbart obegränsad dumhet.

Lågvattenmärken är inte något som återfinns på enbart den ena kanten. Det är lika illa vem som än presterar desamma.

Nazistbeskyllningar är ett lågvattenmärke vi klarar oss utan, likaså Stalinism. Egentligen tyder det bara på en argumentationsfattighet
    Detta gäller ALLA, inklusive SiP och Svackan !
    jag tror du skulle älskat att vara chef på ett gulagläger eller hur lille vän? - detta är ett lågvattenmärke i mina ögon och fortsätter så vara även om man byter ut "gulagläger" mot "koncentrationsläger".

Har du inte givit uttryck för nazistsympatier, något jag inte tror att du har, är påhoppen osmakliga och bör rendera i en kraftig tillrättavisning. Det är lika illa att kalla någon nazist som stalinist och sektkommunist. Jag har mycket svårt att tro att det på forumet finns någon med sympatier för någon av dessa ideologier.

Jag försvarar inte på något sätt RV´s och/eller RC´s nazistanklagelser, men jag kan ha en viss förståelse för att sinnet rann över. Tyvärr sänkte de sig ner till samma dåliga nivå.

Jag är dessutom mycket irriterad över alla påhopp i form av "islamistkramare" som förekommer allt som oftast. Även detta är ett uppvisande av noll hållbara argument, numera på gränsen till öppen rasism i vissa forumdeltagares inlägg.

Det finns som sagt förmodligen varken nazister eller stalinister på forumet varför det är enbart korkat att använda dessa tillmälen.

Jag reagerade över och kritiserade nedanstående dumheter.
    nazzar hittar alltid nåt mer de måste ändra på!
    försköna bilden av er nazzar
    ni nazzar är avskyvärda
    ni kommunister som vill införa gulagläger
    jaja ni stalinister......
    Gråt ut dina krokodiltårar hos högernazzesnipern
    putsa dina hakkors! du har säkert en hel ss uniform
    Ni nazzar vill ju vara martyrer
    putsa dina knälånga läderstövlar
    din avatar visar på en fetish för lack och läder
    härledas till en figur som tydligt hade nazistiska drag
    skall vi säga nazivictory istället
    Vad sägs om ss/ip ?
    du får väl kalla ditt hobbynazzeförband vad du vill
    jag tror du skulle älskat att vara chef på ett gulagläger

Om du tolkar detta som att jag inte vill kritisera någon från "min sida" så må du väl göra så. Jag tycker dock att samtliga dessa formuleringar är osmakliga.

PS. Att debatten skulle blivit annorlunda utan mina inlägg tror jag inte ett enda jävla dugg på. Du har i alla fall inte haft något annat än ASSHOLE och GFYA att komma med.

Du kan få samma fråga som BH.

Eric och jag själv är väl några av de få som regelbundet protesterat mot lågpannan rc och liknande clowner eller har du missat detta?  lol! 

Blundar du hårt med ena ögat eller blundar du hårt med båda?  lol! 
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2014-01-09, 21:51

varför inte nu göra ett försök till en bra debatt, jag tror fs är villig till omstart, kanske kan vi få forumet att överleva...
    .
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2014-01-09, 23:44

formsvackan skrev:
    ericTheDog skrev:Personligen är jag bara här för att er infantila dumhet roar mig.
    Då ska du heller inte begära att bli tagen på allvar. Ägna du dig istället åt att försöka fundera ut hur du ska kunna belåna dina egna pensionsavsättningar, en gång till Very Happy

Varför i herrans namn skulle jag bry mig hur en galen kommunist som tror att kuba har demokratiska val - tar emot mina inlägg.

Nejdu foliet, vill du bli tagen på allvar bör du läsa på grunderna kring demokrati. Det skulle även hjälpa om du studerade ekonomi på lyxfällannivå.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2014-01-09, 23:53

Sniperace skrev:varför inte nu göra ett försök till en bra debatt, jag tror fs är villig till omstart, kanske kan vi få forumet att överleva...
    .

Ärligt talat, om de andra vänstermupparna höll samma nivå som foliet, så hade detta forum varit ganska så stort. Men...om debatt skulle uppstå så är jag helt säker på att stollar som t.ex herr kackerlacka och hjärndöde rv kommer tillbaka, och så rullar showen vidare igen.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2014-01-10, 00:57

Foliet må ha en högre nivå än de andra urblåsta vänstermupparna, MEN , foliet vet att denne är totalt chanslös när det kommer till politisk debatt och ber sig därför åt som en pajas. Dagens vänster är bara reducerade till en samling idioter och pajaser.
    ericTheDog

Inlägg  ericTheDog 2014-01-10, 03:19

RedMentalCase skrev:Foliet  må ha en högre nivå än de andra urblåsta vänstermupparna, MEN , foliet vet att  denne är totalt chanslös när det kommer till politisk debatt och ber sig därför åt som en pajas. Dagens vänster är bara reducerade till en samling idioter och pajaser.

De blir ju vänster av en anledning...
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2014-01-10, 12:02

ericTheDog skrev:
    Sniperace skrev:varför inte nu göra ett försök till en bra debatt, jag tror fs är villig till omstart, kanske kan vi få forumet att överleva...
    .

Ärligt talat, om de andra vänstermupparna höll samma nivå som foliet, så hade detta forum varit  ganska så stort. Men...om debatt skulle uppstå så är jag helt säker på att stollar som t.ex herr kackerlacka och hjärndöde rv kommer tillbaka, och så rullar showen vidare igen.

Den risken finns förvisso.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:17