+5
Infra
Sniperace
redalert
Secrist
formsvackan
9 posters
Detta är oerhört tråkigt ...
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 1
Detta är oerhört tråkigt ...
Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 2
Sv: Detta är oerhört tråkigt ...
formsvackan skrev:Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
Det ha tunnat ut lite i leden ja.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 3
formsvackan skrev:Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
Så där ja nu känner man igen dig i dina tarvliga försök till mobbning!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 4
har rmc lämnat forumet?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 5
Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
- Inlägg 6
länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
har inte sett inlägg från honom om detta, för han kan väl ändå inte vara ett dubbelnick av dao?
Annars kan det ju vara så att formis lämnar forumet och därför salnar rmc vem vet formis blir den enda jag skulle kunna sakna
- Inlägg 7
Sniperace skrev:länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
har inte sett inlägg från honom om detta, för han kan väl ändå inte vara ett dubbelnick av dao?
Annars kan det ju vara så att formis lämnar forumet och därför salnar rmc vem vet formis blir den enda jag skulle kunna sakna
Jasså! Han är "formis" för dig nu. Sent ska syndaren vakna.
- Inlägg 8
har aldrig haft allvarliga problem med formis.....Infra skrev:Sniperace skrev:länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 9
Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
Knappast, snarare Fs som blivit tillsagd att sluta skriva här.
- Inlägg 10
tror ochså något åt det hållet, synd att de inte kunde ta debatter.lazy skrev:Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
- Inlägg 11
Fantasier nu igenSniperace skrev:tror ochså något åt det hållet, synd att de inte kunde ta debatter.lazy skrev:Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
- Inlägg 12
Sniperace skrev:har aldrig haft allvarliga problem med formis.....Infra skrev:Sniperace skrev:länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
Du har deltagit i den brutala mobbningen
av både Svackan och Dao. Det vet du bäst själv.
- Inlägg 13
Du kanske är den främste som borde ta dig en funderare påSecrist skrev:formsvackan skrev:Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
vad det kan bero på. Här söker folk litet intellektuell stimulans
men möts bara av dumhet och mobbning från forumhögern.
- Inlägg 14
Infra skrev:Du kanske är den främste som borde ta dig en funderare påSecrist skrev:formsvackan skrev:Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
Ja herrejevflar.......
- Inlägg 15
Infra skrev:Du kanske är den främste som borde ta dig en funderare påSecrist skrev:formsvackan skrev:Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
Ja, din store ledare KP-RC är ju en mästardebattör.
- Inlägg 16
Secrist skrev:Infra skrev:Du kanske är den främste som borde ta dig en funderare påSecrist skrev:formsvackan skrev:Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
Ja, din store ledare KP-RC är ju en mästardebattör.
Jag har inga ledare. Du som har Jimmy som
"manlig" förebild är bara att beklaga.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 17
Gapskratt!!! Söker amöborna på vänsterkanten intellektuell stimulans så får de kanske leta bland andra amöbor.
Avdelning: Kuba har demokratiska val...
- Inlägg 18
Stopp och belägg nu Infra. Jag har aldrig upplevt mig mobbad på något sätt. Angrepp på min person har jag bara upplevt som positivt då det klart visat på bristen av faktabaserad argumentation från högerkanten. Det vore allvarligare om man lyckats få mig att tvivla på det jag själv anser vara fakta. Hittills har ingen lyckats speciellt bra trots att de verkligen försökt med både det ena fula tricket efter det andra.Infra skrev:Sniperace skrev:har aldrig haft allvarliga problem med formis.....Infra skrev:Sniperace skrev:länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
Fakta kan alltid ses från mer än ett håll, men det tycks inte forumhögern vilja inse utan bortser helt från detta och fokuserar istället på att enbart angripa person. Undantag finns naturligtvis, även om de tyvärr är få.
Jag tycker att det är jävligt tråkigt att de på detta sätt lyckats kväva alla försök till "debatt" eftersom forumet förmodligen snart kommer att självdö.
- Inlägg 19
Jo, det stämmer. Det enda högern tycks ha insett är att deformsvackan skrev:Stopp och belägg nu Infra. Jag har aldrig upplevt mig mobbad på något sätt. Angrepp på min person har jag bara upplevt som positivt då det klart visat på bristen av faktabaserad argumentation från högerkanten. Det vore allvarligare om man lyckats få mig att tvivla på det jag själv anser vara fakta. Hittills har ingen lyckats speciellt bra trots att de verkligen försökt med både det ena fula tricket efter det andra.Infra skrev:Sniperace skrev:har aldrig haft allvarliga problem med formis.....Infra skrev:Sniperace skrev:länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
Fakta kan alltid ses från mer än ett håll, men det tycks inte forumhögern vilja inse utan bortser helt från detta och fokuserar istället på att enbart angripa person. Undantag finns naturligtvis, även om de tyvärr är få.
Jag tycker att det är jävligt tråkigt att de på detta sätt lyckats kväva alla försök till "debatt" eftersom forumet förmodligen snart kommer att självdö.
(alla utom rmc) bara haft att förlora att ge sig på dig. Rmc
har tyvärr aldrig nått upp till denna förståelsenivå utan känner
sig troligen än i dag som en "foliets besegrare". Och du har
rätt: visst är den höga svansföringen hos forats löjligaste
medlem både omotiverad och komisk.
Så du har undvikit att få hela den förenade högermobben på
dig vilket Dao råkade ut för ända sedan sitt återinträde här på
forat för några månader sedan. Det har stundtals varit
outhärdligt att lyssna på högerskockens mobbningsvrål. Det
var extra synd att detta drabbade Dao som var den mest debatt-
villige på forat. Men forumhögern har aldrig präglats av nån större
debattvilja. Endast skockens skrän har mött den debattlystne.
- Inlägg 20
Infra skrev:Jo, det stämmer. Det enda högern tycks ha insett är att deformsvackan skrev:Stopp och belägg nu Infra. Jag har aldrig upplevt mig mobbad på något sätt. Angrepp på min person har jag bara upplevt som positivt då det klart visat på bristen av faktabaserad argumentation från högerkanten. Det vore allvarligare om man lyckats få mig att tvivla på det jag själv anser vara fakta. Hittills har ingen lyckats speciellt bra trots att de verkligen försökt med både det ena fula tricket efter det andra.Infra skrev:Sniperace skrev:har aldrig haft allvarliga problem med formis.....Infra skrev:Sniperace skrev:länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
(alla utom rmc) bara haft att förlora att ge sig på dig. Rmc
har tyvärr aldrig nått upp till denna förståelsenivå utan känner
sig troligen än i dag som en "foliets besegrare". Och du har
rätt: visst är den höga svansföringen hos forats löjligaste
medlem både omotiverad och komisk.
Så du har undvikit att få hela den förenade högermobben på
dig vilket Dao råkade ut för ända sedan sitt återinträde här på
forat för några månader sedan. Det har stundtals varit
outhärdligt att lyssna på högerskockens mobbningsvrål. Det
var extra synd att detta drabbade Dao som var den mest debatt-
villige på forat. Men forumhögern har aldrig präglats av nån större
debattvilja. Endast skockens skrän har mött den debattlystne.
Ja eller hur???
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 21
Du är en pajas och en storlögnare, menar du alltså att du från och med nu lämnar forumet?formsvackan skrev:Jag kommer ärligt talat att sakna RMC och hans underhållande agrumentationsteknik. Snyft.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 22
Som vanligt har du fullständigt missuppfattat verkligheten. Orsaken till att Formsvackan inte har blivit lika hårt åtgången som vissa andra beror inte på att han har bättre argument utan en annan framtoning än er andra och han är långt ifrån lika extrem. Man kan nog bäst beskriva honom som en socialdemokrat som är missnöjd med dagens representanter och längtar tillbaka till de tider när "partiet" styrde det mesta i detta land.Infra skrev:Det enda högern tycks ha insett är att de (alla utom rmc) bara haft att förlora att ge sig på dig.
Inte ens om han ansträngde sig så skulle han kunna bli lika patetisk och misslyckad som RC och det kan nog inte Dao heller men Dao har andra brister som gör honom till en tacksammare måltavla. Dels så vägrar han att stå för vad han skriver och hävdar ständigt att vi tolkat honom fel. Sen har Dao en översittarattityd där han ständigt hänvisar till "vi som studerat historia", "vi som vet hur man källgranskar "fakta"" osv och sen kommer han med de mest bisarra historiska påståenden i sina trådar och vägrar sen att ge oss källor som vi kan få granska.
Om han påstår att det är FAKTA att Kennedy blev skjuten av en indian och att fler och fler kända historiker har kommit till insikt om detta så är det väl ganska självklart att vi ifrågasätter sanningshalten i detta.
Vi ber då självklart om länkar till källor som beskriver dessa "fakta" varpå han svarar att han läst det i en fantastiskt bra tidskrift som tyvärr tvingats lägga ned (eftersom endast Dao ansåg att den inte var full med lögner) och då hånar vi naturligtvis honom eftersom en åsikt som inte ens hittas av Google knappast är så "vitt spridd bland historiker.
Nu blir han arg och gapar om att allt inte är svart & vitt och att vi måste "uppdatera" våra kunskaper.
Så här lågt sjunker sällan Formfranskan och därför så slipper han de värsta förolämpningarna från oss.
Nu har de kanske agg mot varann sen tidigare men utan kunskap om detta så kan jag nog hålla med om att det stundtals känns lite omotiverat. Vem vet, han kanske bara vill att FS skall få känna gemensamheten med er andra?Infra skrev:Rmc har tyvärr aldrig nått upp till denna förståelsenivå utan känner sig troligen än i dag som en "foliets besegrare". Och du har rätt: visst är den höga svansföringen hos forats löjligaste medlem både omotiverad och komisk.
Nu har du som vanligt fel igen! I en debatt har varje part en agenda som drivkraft och målet är alltid att slå sönder motståndarens argument.Infra skrev:Det var extra synd att detta drabbade Dao som var den mest debattvillige på forat. Men forumhögern har aldrig präglats av nån större debattvilja.
I en diskussion eller dialog kan det i stället vara sökandet efter kunskap eller konsensus som är målet.
Förstår du skillnaden?
I en debatt så SKALL MAN alltså avkräva motståndaren källor för dennes påståenden/fakta och sen framlägga BÄTTRE argument för sina EGNA åsikter.
Dao ville inte ha debatt. Så fort han blev ifrågasatt (vilket alltså är varje debatts grundregel) så började han grina och hävdade att det istället var hans MOTSTÅNDARE som inte ville debattera?
Han påstod att det var CENSUR att bemöta hans ständiga lögner. Kan man bli mer patetisk än så?
Ordet debatt kommer från franskans de- 'av, från' och battre 'kämpa', och betyder slå sönder (motståndarens argument).
- Inlägg 23
Du får naturligtvis tro det du vill. Sanningen är den att Svackan tyvärr måste konstatera att någon grund för hans "idealsamhälle" inte längre existerar. Omvärlden ser idag en aning annorlunda ut än den gjorde på 50- och 60-talet när han själv växte upp i det "socialdemokratiska paradiset".DirtyDog skrev:Man kan nog bäst beskriva honom som en socialdemokrat som är missnöjd med dagens representanter och längtar tillbaka till de tider när "partiet" styrde det mesta i detta land.
Som världen ser ut idag är ett vänstersamhälle endast en utopi. Vi får förmodligen nöja oss med att tvista om fördelningen av de smulor vi kommer åt. Det förändrar dock på intet sätt min grundfilosofi.
Något agg emot RMC finns absolut inte från min sida. Han må ha retat upp mig några gånger på AB-forums tid, men det var längesedan samt både glömt och förlåtet. Det är faktiskt sant att han roar mig med sina fantastiska fantasier och ibland riktigt fyndiga formuleringar. I och med att jag inte tror att han är skånes egen Amos Persson utan att han verkligen finns på riktigt så att säga, är han en stor källa till munterhet. Någon borde teckna ner hans levnadsöde innan det är för sent. En stor kulturskatt kan annars gå om intet.DirtyDog skrev:Nu har de kanske agg mot varann sen tidigare men utan kunskap om detta så kan jag nog hålla med om att det stundtals känns lite omotiverat. Vem vet, han kanske bara vill att FS skall få känna gemensamheten med er andra?
- Inlägg 24
formsvackan skrev:Stopp och belägg nu Infra. Jag har aldrig upplevt mig mobbad på något sätt. Angrepp på min person har jag bara upplevt som positivt då det klart visat på bristen av faktabaserad argumentation från högerkanten. Det vore allvarligare om man lyckats få mig att tvivla på det jag själv anser vara fakta. Hittills har ingen lyckats speciellt bra trots att de verkligen försökt med både det ena fula tricket efter det andra.Infra skrev:Sniperace skrev:har aldrig haft allvarliga problem med formis.....Infra skrev:Sniperace skrev:länk. källa?Infra skrev:Japp!Sniperace skrev:har rmc lämnat forumet?
Så dina vänsterkompisars slentriananvändande av tillmälen som rassepajas, nazze, idiot, extremist, nazistkramare etc etc är genomtänkta argument menar du?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 25
Det vore allvarligare om man lyckats få mig att tvivla på det jag själv anser vara fakta
Du tror alltså fortfarande att Kuba har "demokratiska val"?
Det jag kan ge dig rätt i är att ytterst få är intresserad av debatt på er hjonpannenivå. Att försöka debattera med en riksmupp som tror att kuba har "demokratiska val" är ungefär som att försöka debattera med en påse nötter. Detta kan kanskke få dig att fatta varför ingen vill debattera med er. Personligen är jag bara här för att er infantila dumhet roar mig.
Du tror alltså fortfarande att Kuba har "demokratiska val"?
Det jag kan ge dig rätt i är att ytterst få är intresserad av debatt på er hjonpannenivå. Att försöka debattera med en riksmupp som tror att kuba har "demokratiska val" är ungefär som att försöka debattera med en påse nötter. Detta kan kanskke få dig att fatta varför ingen vill debattera med er. Personligen är jag bara här för att er infantila dumhet roar mig.