Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+5
redalert
Secrist
Dao
ericTheDog
Infra
9 posters

Den Reinfeldtska modellen har exportets till USA.

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Den Reinfeldtska modellen har exportets till USA. - Sida 5 Empty Sv: Den Reinfeldtska modellen har exportets till USA.

Inlägg  Dao 2014-01-02, 01:50

Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Du får ha vilka åsikter du vill.

Så du ändrar dig?

Vad bra!

Kommer du att börja föra ett vuxet samtal med mig om de aktuella sakfrågorna nu, eller tänker du fortsätta hitta på bortförklaringar för att slippa stå för dina egna påståenden?

Citera hela texten. Inte klipp-och-klistra citat á la KP-RC.

Kommer från rätt person...

Jo, du skrev att alla får ha vilka åsikter de vill, men bara de som fått ditt tillstånd får framföras. Ungefär...

Du citerar ju sämre än till och med KP-RC och han anses ju allmänt vara ett lågvattenmärke.

Jag citerade inte!

Du är ganska tydlig - åsikter som inte godkänns av dig, får inte framföras här idag!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Den Reinfeldtska modellen har exportets till USA. - Sida 5 Empty Sv: Den Reinfeldtska modellen har exportets till USA.

Inlägg  Secrist 2014-01-02, 01:53

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Du får ha vilka åsikter du vill.

Så du ändrar dig?

Vad bra!

Kommer du att börja föra ett vuxet samtal med mig om de aktuella sakfrågorna nu, eller tänker du fortsätta hitta på bortförklaringar för att slippa stå för dina egna påståenden?

Citera hela texten. Inte klipp-och-klistra citat á la KP-RC.

Kommer från rätt person...

Jo, du skrev att alla får ha vilka åsikter de vill, men bara de som fått ditt tillstånd får framföras. Ungefär...

Du citerar ju sämre än till och med KP-RC och han anses ju allmänt vara ett lågvattenmärke.

Jag citerade inte!

Du är ganska tydlig - åsikter som inte godkänns av dig, får inte framföras här idag!

Jag tycker kravet att man ska kunna styrka det man säger är rätt rimligt när påståendet går totalt emot gängse uppfattning. Det blir rätt oseriöst annars.
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Inlägg  ericTheDog 2014-01-02, 02:01

Jo Daoren, du citerade.
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2014-01-02, 03:05

Secrist skrev:Jag tycker kravet att man ska kunna styrka det man säger är rätt rimligt när påståendet går totalt emot gängse uppfattning. Det blir rätt oseriöst annars.

Men man är "seriös" om man vägrar att föra ett normalt samtal om olika synvinklar och åsikter? Man är "seriös" när man undviker frågor och förstör alla trådar som tar upp ämnen som man inte är insatt i?

Det har tidigare inte spelat någon ROLL om jag styrkt mitt påstående eller inte, för du hittar ALLTID någon annan ursäkt att undvika debattera!

Varför klarar du inte av att bara låta bli att skriva i trådar som debatterar sådant som du inte vill debattera? För att förstöra det fria samtalet? För att smutskasta "de Andra", i detta fallet jag?

Vad är POÄNGEN med att vägra samtala och debattera, på ett forum för debatter???
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2014-01-02, 04:00

Dao skrev:
    Secrist skrev:Jag tycker kravet att man ska kunna styrka det man säger är rätt rimligt när påståendet går totalt emot gängse uppfattning. Det blir rätt oseriöst annars.

Men man är "seriös" om man vägrar att föra ett normalt samtal om olika synvinklar och åsikter? Man är "seriös" när man undviker frågor och förstör alla trådar som tar upp ämnen som man inte är insatt i?

Det har tidigare inte spelat någon ROLL om jag styrkt mitt påstående eller inte, för du hittar ALLTID någon annan ursäkt att undvika debattera!

Varför klarar du inte av att bara låta bli att skriva i trådar som debatterar sådant som du inte vill debattera? För att förstöra det fria samtalet? För att smutskasta "de Andra", i detta fallet jag?

Vad är POÄNGEN med att vägra samtala och debattera, på ett forum för debatter???

Ja fråga du dig själv varför, jefla miffo!  affraid Evil or Very Mad 
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-01-02, 10:59

Dao skrev:

Vad är poängen med att basera sina påståenden på lögner och rena fantasier?

Nu har jag redan utmanat dig två gånger att styrka dina påståenden om att forskarna idag är överens om att arabstaterna flög Spitfireplan från andra världskriget och hade 22 lätta stridsfordon att sätta in mot Israel men du vägrar. Hur ska man tolka det tycker du?
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2014-01-02, 11:10

Secrist skrev:Vad är poängen med att basera sina påståenden på lögner och rena fantasier?

Det har jag frågat DIG flera gånger, och du har antingen inte svarat, eller gnällt om att jag skulle "tycka synd om mig själv"! Dock vet du inte att det jag skrivit här var lögner eller rena fantasier!

Secrist skrev:Nu har jag redan utmanat dig två gånger att styrka dina påståenden om att forskarna idag är överens om att arabstaterna flög Spitfireplan från andra världskriget och hade 22 lätta stridsfordon att sätta in mot Israel men du vägrar. Hur ska man tolka det tycker du?

Att jag är erfaren om hur du fungerar! Jag vägrar leta efter källor som du mot förmodan skulle "acceptera", eftersom det är en direkt omöjlighet. För du får oavsett som du vill - förstörd debatt!

Och forskarna är inte överens om just DET. Det är det riktigt VIDRIGA med dina metoder!!!

Jävla fascist!!!

Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-01-02, 11:16

Dao skrev:
    Secrist skrev:Vad är poängen med att basera sina påståenden på lögner och rena fantasier?

Det har jag frågat DIG flera gånger, och du har antingen inte svarat, eller gnällt om att jag skulle "tycka synd om mig själv"! Dock vet du inte att det jag skrivit här var lögner eller rena fantasier!

Secrist skrev:Nu har jag redan utmanat dig två gånger att styrka dina påståenden om att forskarna idag är överens om att arabstaterna flög Spitfireplan från andra världskriget och hade 22 lätta stridsfordon att sätta in mot Israel men du vägrar. Hur ska man tolka det tycker du?

Att jag är erfaren om hur du fungerar! Jag vägrar leta efter källor som du mot förmodan skulle "acceptera", eftersom det är en direkt omöjlighet. För du får oavsett som du vill - förstörd debatt!

Och forskarna är inte överens om just DET. Det är det riktigt  VIDRIGA med dina metoder!!!

Jävla fascist!!!

He, he....aggressivitet kan inte dölja det faktum att du gjort bort dig ordentligt nu. Ska man ljuga så ska man göra det med stil och göra påståenden som kanske kan vara sanna. Du gjorde misstaget att överdriva hejdlöst och därför hamnade du i kvicksanden.  Laughing 
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2014-01-02, 11:24

Secrist skrev:He, he....aggressivitet kan inte dölja det faktum att du gjort bort dig ordentligt nu. Ska man ljuga så ska man göra det med stil och göra påståenden som kanske kan vara sanna. Du gjorde misstaget att överdriva hejdlöst och därför hamnade du i kvicksanden.  Laughing 

Så jag skulle "gjort bort mig", för att du inte kan eller vågar debattera?

Jaja...
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-01-02, 12:28

Dao skrev:
    Secrist skrev:He, he....aggressivitet kan inte dölja det faktum att du gjort bort dig ordentligt nu. Ska man ljuga så ska man göra det med stil och göra påståenden som kanske kan vara sanna. Du gjorde misstaget att överdriva hejdlöst och därför hamnade du i kvicksanden.  Laughing 

Jaja...

Nej, du gjorde bort dig för att i dina försök att demonisera Israel så gick du för långt. Lite komiskt är det för att komma från någon som fäller pompösa påståenden som "vi som studerar historia" och liknande.  Laughing 
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2014-01-02, 13:14

Dao skrev:

Jaja...

Och vågar det gör du?  clown cyclops pig 
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2014-01-02, 14:13

Dao skrev:

Och forskarna är inte överens om just DET. Det är det riktigt VIDRIGA med dina metoder!!!

Jävla fascist!!!

Vika forskare framför att detta var egyptens styrkor mot israel?

alla andra uppgifter om detta talar ju om hrlt sndra styrkor.

kan du nu visa på vilka forskare som har dessa revolutionerade uppgifter som gpr mot en annars enad värld,

Kan det möjligen vara radio islan? Smile
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2014-01-02, 16:33

När i helvete skall du börja debattera dao, ditt internettroll?  Rolling Eyes 
    Dao
    Dao

Inlägg  Dao 2014-01-02, 16:39

Sniperace skrev:Vika forskare framför att detta var egyptens styrkor mot israel?

kan du nu visa på vilka forskare som har dessa revolutionerade uppgifter som gpr mot en annars enad värld,

Har DET någon betydelse för dig? En enad värld är starkt kritiska till Israels mur och deras allmänna ockupationspolitik, men det har inte hindrat dig att hävda att alla dessa har fel (och antagligen är antisemiter av den anledningen)!

Det intressanta är att det faktiskt inte ÄR en så speciellt revolutionerande ståndpunkt. Det som sker nu är att främst israeliska historiker har själva börjat ifrågasätta det korrekta i den officiella historien (som ni har länkat till). Det gäller förövrigt ganska många delar av den israeliska politiken i regionen.

Att DU inte känner till detta, är dock en annan sak - och säger mer om dig än om den rådande forskningen!
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2014-01-02, 16:58

Den rådande forskningen.....är det dao's hemmasnickrade fantasier som avses?  Razz 
    Secrist
    Secrist

Inlägg  Secrist 2014-01-02, 20:31

redalert skrev:Den rådande forskningen.....är det dao's hemmasnickrade fantasier som avses?  Razz 

När han börjar häva ur sig påståenden som att "forskarna idag är eniga....." då vet man att man att Dao öppnat dörrarna till sina fantasier.
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2014-01-02, 23:29

Dao skrev:
    Sniperace skrev:Vika forskare framför att detta var egyptens styrkor mot israel?

Har DET någon betydelse för dig? En enad värld är starkt kritiska till Israels mur och deras allmänna ockupationspolitik, men det har inte hindrat dig att hävda att alla dessa har fel (och antagligen är antisemiter av den anledningen)!

Det intressanta är att det faktiskt inte ÄR en så speciellt revolutionerande ståndpunkt. Det som sker nu är att främst israeliska historiker har själva börjat ifrågasätta det korrekta i den officiella historien (som ni har länkat till). Det gäller förövrigt ganska många delar av den israeliska politiken i regionen.

Att DU inte känner till detta, är dock en annan sak - och säger mer om dig än om den rådande forskningen!

Kan du då visa källor som visar på dessa 22 lätta stridsvagnarna och några gamla plan som skulle vara egypens enda styrkor?

tror du verkligen att du kan ljuga utan att behöva visa på källor?  *asg*

Fanns denna mur där under sexdagarskriget, har de lyckats dölja denna så att den inte upptäcktes förrän på 2000-talet?

fanns denna ockupation redan vid sexdagarskriget osv osv, eller kom den som följd av detta krig?
    och du är sanlöst bvlåst med att ens försöka komma med sådana lögner, men som sagt visa nu på den enade forskningen som visar på detta, 22 lätta stridsvagnar och flyg från adra världskriget.... Smile

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 02:28