SDsecrist skrev:Fortsätt fjäska för KP-RC så ska du se att han ger dig en klappa på huvudet och säger "duktig vovve". Bra va?
Rasistpajasen SDsecrist, så ensam, så vilsen....
SDsecrist skrev:Fortsätt fjäska för KP-RC så ska du se att han ger dig en klappa på huvudet och säger "duktig vovve". Bra va?
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Fortsätt fjäska för KP-RC så ska du se att han ger dig en klappa på huvudet och säger "duktig vovve". Bra va?
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Fortsätt fjäska för KP-RC så ska du se att han ger dig en klappa på huvudet och säger "duktig vovve". Bra va?
SDsecrist skrev:Vänstern storhövding debatterar.
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Vänstern storhövding debatterar.
Nazikramaren SEsecrist försöker få vara med....
SDsecrist skrev:Har du permission över julen eftersom du är så aktiv helt plötsligt?
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Har du permission över julen eftersom du är så aktiv helt plötsligt?
Nazikramaren Sdsecrist "debatterar"......tunga argument.....
Det var ju madame Ribbing jag fjäskade för, nu.Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Snillen spekulerar.
Debatterar du nu ?
Ni kan ju inte uppföra er här så ni kan ju knappast uppföra er på en julmiddag.....
Så om någon släkting till dig på julmiddagen råkar säga något negativt om invandringspolitiken så kommer du att ösa personangrepp över honom eller henne med tillmälen som rasistpajas, nazist, rassesvin etc? Tillåt mig tvivla.
Du fick just höra hur man beter sig.
Och nu sitter du och säger att Medelene
Ribbing går till personangrepp i sin iver
att försvara en anständig uppfattning. Du
är obildbar, SDSecrist.
Fortsätt fjäska för KP-RC så ska du se att han ger dig en klappa på huvudet och säger "duktig vovve". Bra va?
Infra skrev:Det var ju madame Ribbing jag fjäskade för, nu.Secrist skrev:Infra skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:Snillen spekulerar.
Debatterar du nu ?
Ni kan ju inte uppföra er här så ni kan ju knappast uppföra er på en julmiddag.....
Så om någon släkting till dig på julmiddagen råkar säga något negativt om invandringspolitiken så kommer du att ösa personangrepp över honom eller henne med tillmälen som rasistpajas, nazist, rassesvin etc? Tillåt mig tvivla.
Du fick just höra hur man beter sig.
Och nu sitter du och säger att Medelene
Ribbing går till personangrepp i sin iver
att försvara en anständig uppfattning. Du
är obildbar, SDSecrist.
Fortsätt fjäska för KP-RC så ska du se att han ger dig en klappa på huvudet och säger "duktig vovve". Bra va?
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Har du permission över julen eftersom du är så aktiv helt plötsligt?
Nazikramaren Sdsecrist "debatterar"......tunga argument.....
SDsecrist skrev:Rätt meningslöst eftersom hon inte vet om det. Gör som du brukar, kräla för KP-RC så ska du se att han ger dig ett ben.
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Rätt meningslöst eftersom hon inte vet om det. Gör som du brukar, kräla för KP-RC så ska du se att han ger dig ett ben.
Stackars nazikramaren SDsecrist, så ensam, så vilsen, nästan så man tycker lite synd om honom.
SDsecrist skrev:Inte behöver du tycka synd om mig.
RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Inte behöver du tycka synd om mig.
Av ren solidaritet gör jag det, så vilsen och så ensam med dina fanatasifoster till åsikter kan du behöva lite stöd....
Secrist skrev:RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Inte behöver du tycka synd om mig.
Av ren solidaritet gör jag det, så vilsen och så ensam med dina fanatasifoster till åsikter kan du behöva lite stöd....
Tja, mer pengar i plånboken att göra kul saker med får livet att gå som en dans.
RedCloud skrev:Secrist skrev:RedCloud skrev:SDsecrist skrev:Inte behöver du tycka synd om mig.
Tja, mer pengar i plånboken att göra kul saker med får livet att gå som en dans.
Att du är fattig i anden visste vi redan...det är inget du behöver skryta med.