The Most Heart-Warming Birthday Celebration You'll Ever See
En människa som SEEL brukar kalla "apa"
Han har degenererat fullständigt till ett hatspammande troll.lazy skrev:Fast numera är det nästan ingen som bryr sig om vad RC skriver.
Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!
De har säkert en del bra saker, men även tvärt om.Secrist skrev:Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!
Nej jag tror att han hurrar för rc's debatteknik!Secrist skrev:Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!
Det tror jag inte att Dao vill.Secrist skrev:Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!
Varför överhuvudtaget "tro" i denna fråga?lazy skrev:Det tror jag inte att Dao vill.Secrist skrev:Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!
Att veta är ju omöjligt när det gäller dig eftersom du har gjort luddiga och otydliga svar till en konstform.Dao skrev:Varför överhuvudtaget "tro" i denna fråga?lazy skrev:Det tror jag inte att Dao vill.Secrist skrev:Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!
Samma visa om och om igen... När Secrist inte "förstår" är det "de Andra" som är "dumma"!Secrist skrev:Att veta är ju omöjligt när det gäller dig eftersom du har gjort luddiga och otydliga svar till en konstform.Dao skrev:Varför överhuvudtaget "tro" i denna fråga?lazy skrev:Det tror jag inte att Dao vill.Secrist skrev:Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!
Och sådant finns inte i Danmark, menar du?
Så för djävligt.
Bra rutet, RC.RedCloud skrev:The Most Heart-Warming Birthday Celebration You'll Ever See
Och nästan ingen som bryr sig om SDSecrist.lazy skrev:Fast numera är det nästan ingen som bryr sig om vad RC skriver.
Fast det var ju lazy som skrev. Jag vet att du lyder din husse KP-RC:s minsta vink men har du också förlorat läsförmågan?Infra skrev:Och nästan ingen som bryr sig om SDSecrist.lazy skrev:Fast numera är det nästan ingen som bryr sig om vad RC skriver.
Inte de andra. Denna egenskap är du helt ensam om.Dao skrev:Samma visa om och om igen... När Secrist inte "förstår" är det "de Andra" som är "dumma"!Secrist skrev:Att veta är ju omöjligt när det gäller dig eftersom du har gjort luddiga och otydliga svar till en konstform.Dao skrev:Varför överhuvudtaget "tro" i denna fråga?lazy skrev:Det tror jag inte att Dao vill.Secrist skrev:Så du vill att Sverige ska efterlikna dansk flyktingpolitik?Dao skrev:UNDERBART! Dansk mångkultur när den är som bäst!!!