Secrist skrev:Kan inte du ställa upp för vänsterpartiet i nästa val. Snälla!
Slut på argument, igen?
Secrist skrev:Kan inte du ställa upp för vänsterpartiet i nästa val. Snälla!
Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:
SverigeDemokraterna, SvenskarnasParti, Svensk Motsåndsrörelse = nyanser av brunt.....
Vidriga nazister!!! hoppas dom får pisk av polisen!!! En fråga RC, 9 gånger av tio är det vänstern som förstör & bråkar vid lagliga demonstrationer, varför tar du inte upp avsky mot det?
Infra skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:
SverigeDemokraterna, SvenskarnasParti, Svensk Motsåndsrörelse = nyanser av brunt.....
Vidriga nazister!!! hoppas dom får pisk av polisen!!! En fråga RC, 9 gånger av tio är det vänstern som förstör & bråkar vid lagliga demonstrationer, varför tar du inte upp avsky mot det?
Jag tror helt enkelt att avskyn för Nazister är avsevärt värre.
Sossar ee lata skrev:Infra skrev:Sossar ee lata skrev:RedCloud skrev:
Jag tror helt enkelt att avskyn för Nazister är avsevärt värre.
Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Ja, folk som kämpar för jämlikhet och rättvisa och tar er strid mot fascismen, är givetvis "lika vidrig" som nazismen!
Secrist skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Ja, folk som kämpar för jämlikhet och rättvisa och tar er strid mot fascismen, är givetvis "lika vidrig" som nazismen!
Ja, kommunismen har ju en lång historia av att skapa jämlikhet och rättvisa för människor.
Secrist skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Ja, kommunismen har ju en lång historia av att skapa jämlikhet och rättvisa för människor.
Thetaxpayer skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Apropå verklighetsfrämmande.
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Ja, mer DET än det motsatta!
Fast ni vill bara fokusera på de fåtal stollar som drev diktaturer, så jag förstår ert begränsade synsätt. Men då bör ni nog hävda "kommunistiska diktaturer" istället för "kommunism"!
För det är ganska rejäla stora skillnader dem emellan!
Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Fast ni vill bara fokusera på de fåtal stollar som drev diktaturer, så jag förstår ert begränsade synsätt. Men då bör ni nog hävda "kommunistiska diktaturer" istället för "kommunism"!
Ja, det är ju i runda slängar bara 100 miljoner människor som fått sätta livet till när ett "fåtal stollar" härjat så det är ju inget att bry sig om. Lite spill får man räkna med eller?
Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Secrist skrev:Dao skrev:Sossar ee lata skrev:Än kommunister?? Ja tyvärr är det ju så i Sverige 2013, kommunismen som är lika vidrig och vänstern i Sverige gör allt för att förstöra när tex SD framför sin politik, ni på v sidan accepterar inte att folk tycker olika. Hur mycket jag än hatar dessa nazzasvin så förstår jag att dom vill ge igen på samma sätt som ni gör, med våld & förstöra.
Ja, det är ju i runda slängar bara 100 miljoner människor som fått sätta livet till när ett "fåtal stollar" härjat så det är ju inget att bry sig om. Lite spill får man räkna med eller?
Lägg till ungefär lika många till, så har du fått med ALLA ANDRA diktaturer OCKSÅ!!!
Eller anser du dem vara BRA diktaturer???