Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+8
DirtyDog
RedMentalCase
Secrist
redalert
Sniperace
Dao
Infra
DMustaine
12 posters

Nelson Mandela...

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Nelson Mandela... - Sida 5 Empty Sv: Nelson Mandela...

Inlägg  Secrist 2013-12-15, 23:38

Dao skrev:
    Secrist skrev:
    Dao skrev:
    Secrist skrev:Du glömde nämna att det var först när kommunismen drog in sitt stöd till ANC på grund av egna problem som ANC på allvar började hitta en diplomatisk lösning istället för kravet på villkorslös kapitulation.

Och att Moderaterna var mot motstånd till Apartheid är bara dina privata smutskastningskampanjer som ingen tar på allvar.

Jag nämner inte något som inte stämmer. Anledning till att det blev en diplomatisk lösning var för att apartheidstyret förstod att det inte gick längre!

Uppenbarligen ingår olika moderatledares uttalanden även de i min "smutskastningskampanj"! Very Happy

Du kanske kan länka till detta eller sorterar det under samma kategori som ditt raljerande om alla dömda villaägare som tydligen inte behövde någon länk.

Det ÄR faktiskt allmän historieskrivning idag, så där får du klara dig själv!

Och nej - brukar inte bry mig om att försöka "bevisa" något alla så gott som är överens om!

lol! 

Som vanligt hade du ingenting vilket är ganska typiskt när du innerst inne vet med dig att det är din fantasi som får löpa fritt.  Laughing 
    Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Inlägg  Dao 2013-12-15, 23:41

Secrist vill åter "utveckla" debatten till pajkastning, märker jag...

Det har stått mycket om vad som skedde i tidningarna den senaste tiden. Läs några av dem... De finns på nätet...
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Inlägg  Secrist 2013-12-15, 23:46

Dao skrev:Secrist vill åter "utveckla" debatten till pajkastning, märker jag...

Det har stått mycket om vad som skedde i tidningarna den senaste tiden. Läs några av dem... De finns på nätet...

Det har jag gjort. Ingenstans stöds dina påståenden.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-26, 23:11