Det råa tillvägagångssättet talar för nysvenskar, dom är elaka.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17881589.ab
Har jag fel i detta fal?? jag har faktiskt inte kollat.....men man vet ju ändå. Vore ju lite skoj om du kunde visa motsatsen?Infra skrev:Pannbenet SEEL går till historien som
den förste forumist som snabbast gör
natinolitetsbestämningar utifrån enbart Modus Operandi.
Grattis SEEL. Du tar priset alla kategorier.
någon eller ett par av flickorna verkar vara svenska pundare merd kriminellt förflutet, någon av männen har troligen invandrarbvakgrund men inte någon majoritet.Sossar ee lata skrev:Har jag fel i detta fal?? jag har faktiskt inte kollat.....men man vet ju ändå. Vore ju lite skoj om du kunde visa motsatsen?Infra skrev:Pannbenet SEEL går till historien som
Du kallar inte dessa problemungdomar för knarkarpack,Sniperace skrev:någon eller ett par av flickorna verkar vara svenska pundare merd kriminellt förflutet, någon av männen har troligen invandrarbvakgrund men inte någon majoritet.Sossar ee lata skrev:Har jag fel i detta fal?? jag har faktiskt inte kollat.....men man vet ju ändå. Vore ju lite skoj om du kunde visa motsatsen?Infra skrev:Pannbenet SEEL går till historien som
dessa är allihopa knarkarpack
Min vilda gissning är förövarna är människor!Sossar ee lata skrev:Det råa tillvägagångssättet talar för nysvenskar, dom är elaka.
ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?Infra skrev:Du kallar inte dessa problemungdomar för knarkarpack,Sniperace skrev:någon eller ett par av flickorna verkar vara svenska pundare merd kriminellt förflutet, någon av männen har troligen invandrarbvakgrund men inte någon majoritet.Sossar ee lata skrev:Har jag fel i detta fal?? jag har faktiskt inte kollat.....men man vet ju ändå. Vore ju lite skoj om du kunde visa motsatsen?Infra skrev:Pannbenet SEEL går till historien som
dessa är allihopa knarkarpack
pundare och kriminella, inte. Det här är tjejer som haft
problematisk uppväxt och hamnat i familjehem där de
sannolikt blivit offer för övergrepp.
Samhället har misslyckats med att ta ansvar för dessa barn
och nu ska du som unga vuxna själva bära hundhuvet.
Vuxenvärlden har troligen vänt dom ryggen hela livet och
nu kommer du med dina snuskiga fördömanden.
Det handlar inte om Israel här, Sniper...Sniperace skrev:ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?
de har inget som helst eget ansvar och mörda är okej eftersom de är knarkare och kriminella?
Eller muslimer...Dao skrev:Det handlar inte om Israel här, Sniper...Sniperace skrev:ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?
de har inget som helst eget ansvar och mörda är okej eftersom de är knarkare och kriminella?
Nej, det handlar om mördare i Sverige, flickor och män som bestialiskt rånmördade en man, och dem ska vi tycka synd om?Dao skrev:Det handlar inte om Israel här, Sniper...Sniperace skrev:ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?
Men behandla dom som människor, oavsett deras brott...det handlar om mördare i Sverige, flickor och män som bestialiskt rånmördade en man, och dem ska vi tycka synd om?
självfallet, men man behöver inte visa dem sitt gillande för det eller hur?RedCloud skrev:Men behandla dom som människor, oavsett deras brott...det handlar om mördare i Sverige, flickor och män som bestialiskt rånmördade en man, och dem ska vi tycka synd om?
få se när jag orkar....RedCloud skrev:Byt avatar till en som har rätt storlek....
Alla har samma rättssäkerhet i Sverige, javisst!Sniperace skrev:Nej, det handlar om mördare i Sverige, flickor och män som bestialiskt rånmördade en man, och dem ska vi tycka synd om?Dao skrev:Det handlar inte om Israel här, Sniper...Sniperace skrev:ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?
om du inte visste det så är det skillnad på nationella lagar och krigslagar.Dao skrev:Alla har samma rättssäkerhet i Sverige, javisst!Sniperace skrev:Nej, det handlar om mördare i Sverige, flickor och män som bestialiskt rånmördade en man, och dem ska vi tycka synd om?Dao skrev:Det handlar inte om Israel här, Sniper...Sniperace skrev:ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?
Till skillnad från den internationella rätten, uppenbarligen...
Oj, nu var jag uppenbarligen "antisemit"...
Båda är regelverk som alla bör följa, eller hur?Sniperace skrev:om du inte visste det så är det skillnad på nationella lagar och krigslagar.Dao skrev:Alla har samma rättssäkerhet i Sverige, javisst!Sniperace skrev:Nej, det handlar om mördare i Sverige, flickor och män som bestialiskt rånmördade en man, och dem ska vi tycka synd om?Dao skrev:Det handlar inte om Israel här, Sniper...Sniperace skrev:ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?
Ja, och krigslagarna godkänner blockad som en del i kriget, de godkänner motattacker när de attackeras osv osvDao skrev:Båda är regelverk som alla bör följa, eller hur?Sniperace skrev:om du inte visste det så är det skillnad på nationella lagar och krigslagar.Dao skrev:Alla har samma rättssäkerhet i Sverige, javisst!Sniperace skrev:Nej, det handlar om mördare i Sverige, flickor och män som bestialiskt rånmördade en man, och dem ska vi tycka synd om?Dao skrev:Det handlar inte om Israel här, Sniper...Sniperace skrev:ahaaa, så det är synd om dessa och de ska belönas iställetv för tt straffas för mord osv?
Nej, Israel har inte följt den internationella rätten speciellt mycket, och det vet du antagligen. I stort sett en enda gång har FN gett ett svar till Israel som till viss del försvarar deras våldsdåd. Men du försvarade dessa långt före FN-rätten gjorde sin dom!Sniperace skrev:Ja, och krigslagarna godkänner blockad som en del i kriget, de godkänner motattacker när de attackeras osv osv
men det vill du inte att Israel ska få göra.
och krigslagar stadfgar inte på något vis att en 12kilos raket ska besvaras av en 12kilos raket.
krig är inte en sport där motståndarna ska vara likvärdigt rustade om du trodde det.
anser du alla deras bedömningar vara rätta själv?Dao skrev:Skulle verkligen vilja att Sniper svarar på den sista frågan i mitt förra inlägg:
Är alla FN:s bedömningar om Israel rätt?
Först - tack för att du tog bort den stora flaggan som förstörde möjligheterna att läsa vad du skrev.Sniperace skrev:anser du alla deras bedömningar vara rätta själv?Dao skrev:Skulle verkligen vilja att Sniper svarar på den sista frågan i mitt förra inlägg:
men visst många är rätta andra ser jag som felaktiga.
det var en skitdum fråga daoren
Och nej - frågan var inte dum alls! Du lyfter fram FN bara när det passar dig!Sniperace skrev:anser du alla deras bedömningar vara rätta själv?Dao skrev:Skulle verkligen vilja att Sniper svarar på den sista frågan i mitt förra inlägg:
men visst många är rätta andra ser jag som felaktiga.
det var en skitdum fråga daoren