Här har vi ett exempel på en kvinna som invandrat och levt på sveriges högsta bidrag samt vägrar att lära sig tala ren svenska! jag vill inte betala för henne och hennes bidragsfamilj!
4 posters
Invandrare skall lära sig tala svenska och börja jobba!
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 3
Lilla vän
Eftersom du är en av Sveriges största bidrags snyltare så betalar du ju ingenting, du bara tar emot som en liten fågelunge. Så sluta svamla nu och tala illa om vårt fina kungahus som gör så mycket för Sverige.
Sossar ee lata skrev:Eftersom du är en av Sveriges största bidrags snyltare så betalar du ju ingenting, du bara tar emot som en liten fågelunge. Så sluta svamla nu och tala illa om vårt fina kungahus som gör så mycket för Sverige.
Jag betalar minst dubbelt så mycket som dig och dina parasiter här nazze!
Secrist skrev:Gör inte det då.
Du menar att jag skall sluta betala skatt som en alliansanhängare?
- Inlägg 6
Jaja
Redvictory skrev:Secrist skrev:Gör inte det då.
Om du anser skatt på bidrag som bidragande skatt, så visst då betalar du, men du får ju pengarna från samma kassa du betalar till.
- Inlägg 7
Ok
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Eftersom du är en av Sveriges största bidrags snyltare så betalar du ju ingenting, du bara tar emot som en liten fågelunge. Så sluta svamla nu och tala illa om vårt fina kungahus som gör så mycket för Sverige.
Hu mycket betalar jag då?
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Gör inte det då.
Om du anser skatt på bidrag som bidragande skatt, så visst då betalar du, men du får ju pengarna från samma kassa du betalar till.
Eftersom jag har två jobb så betalar jag mer än en som har en inkomst! jag betalar statlig skatt så nu kanske även du kan förstå vad jag tjänar din lilla parasitnazze!
Redvictory skrev:Här har vi ett exempel på en kvinna som invandrat och levt på sveriges högsta bidrag samt vägrar att lära sig tala ren svenska! jag vill inte betala för henne och hennes bidragsfamilj!
S-ee-l bör ju bli förbannad på att denna parasitkvinna levt på bidrag och inte lärt sig tala ren svenska på över 40 år!
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Eftersom du är en av Sveriges största bidrags snyltare så betalar du ju ingenting, du bara tar emot som en liten fågelunge. Så sluta svamla nu och tala illa om vårt fina kungahus som gör så mycket för Sverige.
Hu mycket betalar jag då?
lol
.Redvictory skrev:Redvictory skrev:Här har vi ett exempel på en kvinna som invandrat och levt på sveriges högsta bidrag samt vägrar att lära sig tala ren svenska! jag vill inte betala för henne och hennes bidragsfamilj!
S-ee-l bör ju bli förbannad på att denna parasitkvinna levt på bidrag och inte lärt sig tala ren svenska på över 40 år!
- Inlägg 12
Ojoj
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Gör inte det då.
Eftersom jag har två jobb så betalar jag mer än en som har en inkomst! jag betalar statlig skatt så nu kanske även du kan förstå vad jag tjänar din lilla parasitnazze!
Över 370.000:-......bra bidrag du har.
- Inlägg 13
Ok
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Gör inte det då.
Du är bra dum du, tror du det beror på hur många jobb man har när man kommer fram till inbetald skatt??
Så en städerska med 3 jobb betalar mer än SEB chefen Annika F? hon har ett jobb & städerskan 3....
Du är smart du din arbetsmyra
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 14
Skatt
Redvictory skrev:Secrist skrev:Gör inte det då.
Eller Gudrun Schyman.
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Secrist skrev:Gör inte det då.
Över 370.000:-......bra bidrag du har.
Du får nog lägga på en hundring på det! du som lever på ekonomiskt bistånd vet ju hur lite du får då! åter till invandrarkvinnan som efter 40 år ännu inte talar ren svenska men behärskar hitlertyskan till 100% lever på sveriges högsta bidrag!