Som du...Secrist skrev:Det är de som inte vill ha fred. Hela deras organisationer är beroende av varandra. Annars har de inget existensberrättigande och då får de hitta på nya fiender.Dao skrev:Tack för att du förtydligar att du inte vill ha fred!Secrist skrev:Om de vill puckla på varandra så får de väl göra det. Bara så länge inga oskyldiga kommer till skada. Du vet om att AFA räknas in i samma kategori som RF och högerextrema organisationer som SMR va?
+9
Gandalf
lazy
Thetaxpayer
Secrist
ericTheDog
Infra
Sniperace
Dao
R.O.F.L
13 posters
AFA fyller 20 år
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 76
Sv: AFA fyller 20 år
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 77
Var det det bästa du kunde komma på?Dao skrev:Som du...Secrist skrev:Det är de som inte vill ha fred. Hela deras organisationer är beroende av varandra. Annars har de inget existensberrättigande och då får de hitta på nya fiender.Dao skrev:Tack för att du förtydligar att du inte vill ha fred!Secrist skrev:Om de vill puckla på varandra så får de väl göra det. Bara så länge inga oskyldiga kommer till skada. Du vet om att AFA räknas in i samma kategori som RF och högerextrema organisationer som SMR va?
Ok, du får en chans till.
R.O.F.L- Antal inlägg : 8085
- Inlägg 78
Är det Dao som debatterar Israel i en tråd om AFA?
- Inlägg 79
Det är bara alliansröstare som fokusförskjuter. Har du inte lärt dig det?R.O.F.L skrev:Är det Dao som debatterar Israel i en tråd om AFA?
- Inlägg 80
Nej! Jag gjorde en liknelse tidigare, bara! Och då kunde Sniper och Secroist inte hålla sig.R.O.F.L skrev:Är det Dao som debatterar Israel i en tråd om AFA?
De har enb förmåga att "inte förstå" en liknelse, så snart den går emot deras fantasier!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 81
Dao skrev:Nej! Jag gjorde en liknelse tidigare, bara! Och då kunde Sniper och Secroist inte hålla sig.R.O.F.L skrev:Är det Dao som debatterar Israel i en tråd om AFA?
De har enb förmåga att "inte förstå" en liknelse, så snart den går emot deras fantasier!
De andra igen då alltså.
- Inlägg 82
Som alltid. Det är alltid någon annans fel.Thetaxpayer skrev:De andra igen då alltså.Dao skrev:Nej! Jag gjorde en liknelse tidigare, bara! Och då kunde Sniper och Secroist inte hålla sig.R.O.F.L skrev:Är det Dao som debatterar Israel i en tråd om AFA?
- Inlägg 83
Ja, inledningsvis. Men jag erkänner att jag föll med och besvarade dessa inlägg! Vilket givetvis var fel det också!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Nej! Jag gjorde en liknelse tidigare, bara! Och då kunde Sniper och Secroist inte hålla sig.R.O.F.L skrev:Är det Dao som debatterar Israel i en tråd om AFA?
De andra igen då alltså.
RedclownIII- Antal inlägg : 2772
- Inlägg 84
Ja allt du gör tycks vara fel och antingen beror det på att så är fallet eller så beror det på de andra.Dao skrev:Ja, inledningsvis. Men jag erkänner att jag föll med och besvarade dessa inlägg! Vilket givetvis var fel det också!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Nej! Jag gjorde en liknelse tidigare, bara! Och då kunde Sniper och Secroist inte hålla sig.R.O.F.L skrev:Är det Dao som debatterar Israel i en tråd om AFA?
De andra igen då alltså.