Och barnrumpan & jättebabyn LillErik verkar må dåligt....ericTheDog skrev:Nu ber du Daoren och ff om ursäkt - och det bums.RedCloud skrev:Två idioter som hyllar ett rasistsvin när han vräker ur sig dynga, ja jävlar....
+9
Gandalf
lazy
Thetaxpayer
Secrist
ericTheDog
Infra
Sniperace
Dao
R.O.F.L
13 posters
AFA fyller 20 år
RedCloud- Antal inlägg : 23039
- Inlägg 51
Sv: AFA fyller 20 år
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 52
RedCloud skrev:Och barnrumpan & jättebabyn LillErik verkar må dåligt....ericTheDog skrev:Nu ber du Daoren och ff om ursäkt - och det bums.RedCloud skrev:Två idioter som hyllar ett rasistsvin när han vräker ur sig dynga, ja jävlar....
Kallade du Daoren och ff för Idioter? Tillfällig klarsynthet?
- Inlägg 53
Hur orkar du vara så barnslig LillErik ?ericTheDog skrev:Kallade du Daoren och ff för Idioter? Tillfällig klarsynthet?RedCloud skrev:Och barnrumpan & jättebabyn LillErik verkar må dåligt....ericTheDog skrev:Nu ber du Daoren och ff om ursäkt - och det bums.RedCloud skrev:Två idioter som hyllar ett rasistsvin när han vräker ur sig dynga, ja jävlar....
- Inlägg 54
RedCloud skrev:Hur orkar du vara så barnslig LillErik ?ericTheDog skrev:Kallade du Daoren och ff för Idioter? Tillfällig klarsynthet?RedCloud skrev:Och barnrumpan & jättebabyn LillErik verkar må dåligt....ericTheDog skrev:Nu ber du Daoren och ff om ursäkt - och det bums.RedCloud skrev:Två idioter som hyllar ett rasistsvin när han vräker ur sig dynga, ja jävlar....
Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
- Inlägg 55
Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
- Inlägg 56
RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 57
jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 58
Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
- Inlägg 59
Dao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
Aldrig någonsin har jag hyllat "Israels ständiga dödande". Ta dig i arslet, din lögnhals.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 60
ericTheDog skrev:Aldrig någonsin har jag hyllat "Israels ständiga dödande". Ta dig i arslet, din lögnhals.Dao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
Det enda de kan. Lögner och hittepå.
- Inlägg 61
nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
- Inlägg 62
Vilka vi du och DÅ resten av svinskiten härinne?Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
//Niklas
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 63
Framförallt står vi upp för FN:s beslut att låta Israel vara en suverän stat, inget blaha om ett Palestina (som f.ö "bildades" 1967) ska vara en stat där "alla" kan leva tillsammans ngt som Abbas sagt nej till.Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 64
KP-RC debatterar.RedCloud skrev:Två idioter som hyllar ett rasistsvin när han vräker ur sig dynga, ja jävlar....
- Inlägg 65
I sådana fall "försvarar" sig väl afa mot fascisterna också...Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
- Inlägg 66
Och vice versa.Dao skrev:I sådana fall "försvarar" sig väl afa mot fascisterna också...Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
- Inlägg 67
Gillar du alla FN-beslut om Israel?lazy skrev:Framförallt står vi upp för FN:s beslut att låta Israel vara en suverän stat, inget blaha om ett Palestina (som f.ö "bildades" 1967) ska vara en stat där "alla" kan leva tillsammans ngt som Abbas sagt nej till. [/font]
- Inlägg 68
Gissar att du är nöjd då...Secrist skrev:Och vice versa.Dao skrev:I sådana fall "försvarar" sig väl afa mot fascisterna också...Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
- Inlägg 69
Om de vill puckla på varandra så får de väl göra det. Bara så länge inga oskyldiga kommer till skada. Du vet om att AFA räknas in i samma kategori som RF och högerextrema organisationer som SMR va?Dao skrev:Gissar att du är nöjd då...Secrist skrev:Och vice versa.Dao skrev:I sådana fall "försvarar" sig väl afa mot fascisterna också...Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
- Inlägg 70
Secrist skrev:Och vice versa.Dao skrev:I sådana fall "försvarar" sig väl afa mot fascisterna också...Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
Dessa två organisationer är ju ungefär lika korkade, men på olika sätt.
Säg mig, vad är genomsnittsåldern på de som är med?
Hur ser utbildningsnivån ut?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 71
Dao skrev:I sådana fall "försvarar" sig väl afa mot fascisterna också...Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
Menar du att de attackerar sig själva?
Det har jag aldrig sett. Några andra fascister har jag aldrig sett att de vågat sig på.
- Inlägg 72
Tack för att du förtydligar att du inte vill ha fred!Secrist skrev:Om de vill puckla på varandra så får de väl göra det. Bara så länge inga oskyldiga kommer till skada. Du vet om att AFA räknas in i samma kategori som RF och högerextrema organisationer som SMR va?
- Inlägg 73
Dao skrev:Tack för att du förtydligar att du inte vill ha fred!Secrist skrev:Om de vill puckla på varandra så får de väl göra det. Bara så länge inga oskyldiga kommer till skada. Du vet om att AFA räknas in i samma kategori som RF och högerextrema organisationer som SMR va?
Men om idioterna slår ihjäl varann så blir det ju snart fred.
- Inlägg 74
nä svinskiten (forumvänstern) försvarar inte Israels existensrättberralarzon skrev:Vilka vi du och DÅ resten av svinskiten härinne?Sniperace skrev:nej vi hyllar inte dödandet, men vi hyllar Israels rätt att besvara attackerDao skrev:Ni båda hyllar Israel och deras ständiga dödande, så ert "oförstående" i att hylla våldsverkare, är knappast trovärdig!Sniperace skrev:jag med, men de hyllar ju mördare Che Guevara, de hyllar Castro, de hyllade tidigare de olika kommuniststaternas diktatorer utan undantag osvericTheDog skrev:Jag har lite svårt att förstå klokheten i att hylla våldsverkare.RedCloud skrev:Han är klokare än hela högerpatrasket tillsammans x 100, men du har inte vett att begripa det...hellerbarnrumpan LillErik skrev:Har du ens fattat hur knäpp Daoren är?
//Niklas
- Inlägg 75
Det är de som inte vill ha fred. Hela deras organisationer är beroende av varandra. Annars har de inget existensberrättigande och då får de hitta på nya fiender.Dao skrev:Tack för att du förtydligar att du inte vill ha fred!Secrist skrev:Om de vill puckla på varandra så får de väl göra det. Bara så länge inga oskyldiga kommer till skada. Du vet om att AFA räknas in i samma kategori som RF och högerextrema organisationer som SMR va?