Det gör jag hela tiden!Secrist skrev:Om du vet hur den fungerar så kanske du borde använda dig av den.Dao skrev:Var skulle jag ha hävdat att jag är fantastisk på källkritik?Secrist skrev:Du kanske inte rätt person att lära ut källkritik även om du själv tror du är fantastisk på det. Tro mig, det är en illusion.
Skillnaden från dig är att jag vet hur den fungerar, bara!
Och nej, det är ingen illusion, det är ett mycket effektivt och bra verktyg om man vill sträva efter att inte fastna med extremistiska åsikter!
Och nej - att välja bort källor som kommer med fel åsikter, är INTE en del av källkritiken!
+7
RedCloud
Infra
redalert
Dao
Sniperace
Thetaxpayer
Sossar ee lata
11 posters
ÄNTLIGEN!!!!
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 51
Sv: ÄNTLIGEN!!!!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 52
Dao skrev:Det gör jag hela tiden!Secrist skrev:Om du vet hur den fungerar så kanske du borde använda dig av den.Dao skrev:Var skulle jag ha hävdat att jag är fantastisk på källkritik?Secrist skrev:Du kanske inte rätt person att lära ut källkritik även om du själv tror du är fantastisk på det. Tro mig, det är en illusion.
Och nej, det är ingen illusion, det är ett mycket effektivt och bra verktyg om man vill sträva efter att inte fastna med extremistiska åsikter!
Och nej - att välja bort källor som kommer med fel åsikter, är INTE en del av källkritiken!
Ännu mer underhållande är att du på fullt allvar verkar tro det också!
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 53
Jämför gärna mitt agerande, med vad som ex. står i wikipedialänken i ämnet!Secrist skrev:Dao skrev:Det gör jag hela tiden!Secrist skrev:Om du vet hur den fungerar så kanske du borde använda dig av den.Dao skrev:Var skulle jag ha hävdat att jag är fantastisk på källkritik?Secrist skrev:Du kanske inte rätt person att lära ut källkritik även om du själv tror du är fantastisk på det. Tro mig, det är en illusion.
Vad du sedan väljer att TRO, är helt beroende på din egen vilja. Och vad du vill har du klargjort länge nu.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 54
Jag tror ingenting. Jag vet efter att ha läst massor av dina länkar.Dao skrev:Jämför gärna mitt agerande, med vad som ex. står i wikipedialänken i ämnet!Secrist skrev:Dao skrev:Det gör jag hela tiden!Secrist skrev:Om du vet hur den fungerar så kanske du borde använda dig av den.Dao skrev:Var skulle jag ha hävdat att jag är fantastisk på källkritik?Secrist skrev:Du kanske inte rätt person att lära ut källkritik även om du själv tror du är fantastisk på det. Tro mig, det är en illusion.
Vad du sedan väljer att TRO, är helt beroende på din egen vilja. Och vad du vill har du klargjort länge nu.