Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+8
Dao
RedCloud
Thetaxpayer
redalert
Secrist
Sniperace
Infra
formsvackan
12 posters

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-20, 21:25

    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:varför står du inte upp då och startar trådar om problemen med islam och dess effekter på det svenska samhället
    Förmodligen beroende på att jag, vis av egen erfarenhet inser det meningslösa i ett sådant primitivt beteende. Enbart krav och fördömanden skapar garanterat bara motstånd. Man måste istället försöka skapa motivation till förändringar.

    Ska något gott kunna åstadkommas måste man försöka överbrygga motsättningar, inte bygga upp dem. Istället för att envist fördöma en enstaka religion bör man lyfta fram likheterna inom dem alla.
    Gör det inte för komplicerat för Sniper nu! Du kan ju bli "antisemit" då! Very Happy
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  formsvackan 2013-11-20, 21:43

    Dao skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:varför står du inte upp då och startar trådar om problemen med islam och dess effekter på det svenska samhället
    Förmodligen beroende på att jag, vis av egen erfarenhet inser det meningslösa i ett sådant primitivt beteende. Enbart krav och fördömanden skapar garanterat bara motstånd. Man måste istället försöka skapa motivation till förändringar.

    Ska något gott kunna åstadkommas måste man försöka överbrygga motsättningar, inte bygga upp dem. Istället för att envist fördöma en enstaka religion bör man lyfta fram likheterna inom dem alla.
    Gör det inte för komplicerat för Sniper nu! Du kan ju bli "antisemit" då! Very Happy
    Och hur ska jag då uttrycka mig, för att inte trassla till Sniperns värld alltså ?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-20, 22:03

    formsvackan skrev:
    Dao skrev:
    formsvackan skrev:
    RedMentalCase skrev:varför står du inte upp då och startar trådar om problemen med islam och dess effekter på det svenska samhället
    Förmodligen beroende på att jag, vis av egen erfarenhet inser det meningslösa i ett sådant primitivt beteende. Enbart krav och fördömanden skapar garanterat bara motstånd. Man måste istället försöka skapa motivation till förändringar.

    Ska något gott kunna åstadkommas måste man försöka överbrygga motsättningar, inte bygga upp dem. Istället för att envist fördöma en enstaka religion bör man lyfta fram likheterna inom dem alla.
    Gör det inte för komplicerat för Sniper nu! Du kan ju bli "antisemit" då! Very Happy
    Och hur ska jag då uttrycka mig, för att inte trassla till Sniperns värld alltså ?
    Det räknas till "Mission Impossible"! Smile

    Detta för att han är så intrasslad som det är! Smile
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 00:19

    *asg*
    Formis skriver att de är primitiva och ligger bak iu tiden i sin utveckling,m daoren säger anat, jag tycker mig se en splittring i frågan *asg*
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-21, 00:43

    Sniperace skrev:*asg*
    Formis skriver att de är primitiva och ligger bak iu tiden i sin utveckling,m daoren säger anat, jag tycker mig se en splittring i frågan *asg*
    Du har nog mer lite skelögd i din fantasigenerator!
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  formsvackan 2013-11-21, 06:21

    Sniperace skrev:*asg*
    Formis skriver att de är primitiva och ligger bak iu tiden i sin utveckling,m daoren säger anat, jag tycker mig se en splittring i frågan *asg*
    Du fick inte ihop ett enda rätt. Om du läser det jag skrev framgår det att den som uppvisar ett primitivt beteende är du själv.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 10:18

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:*asg*
    Formis skriver att de är primitiva och ligger bak iu tiden i sin utveckling,m daoren säger anat, jag tycker mig se en splittring i frågan *asg*
    Du fick inte ihop ett enda rätt. Om du läser det jag skrev framgår det att den som uppvisar ett primitivt beteende är du själv.
    primityivt aqtt anse att religion inte ska spridas eller vidmakthållas med våld?
    att religion aldrig ska vara påtvingat?

    tja, då är jag glad att vara primitiv *asg*


    men som sagt, om något är primitivt så är det islamisternas våldsamma sätt att sprida sin religion
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-21, 10:56

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:*asg*
    Formis skriver att de är primitiva och ligger bak iu tiden i sin utveckling,m daoren säger anat, jag tycker mig se en splittring i frågan *asg*
    Du fick inte ihop ett enda rätt. Om du läser det jag skrev framgår det att den som uppvisar ett primitivt beteende är du själv.
    primityivt aqtt anse att religion inte ska spridas eller vidmakthållas med våld?
    att religion aldrig ska vara påtvingat?

    tja, då är jag glad att vara primitiv *asg*


    men som sagt, om något är primitivt så är det islamisternas våldsamma sätt att sprida sin religion
    Någon källa på att det just är ISLAMISTERNA som gör sådant?

    Jag har tidigare visat dig källor på VAD islamism är för något, och du fortsätter ÄNDÅ att hävda saker som går emot dessa.

    Så nu vill jag ha en källa av dig, som visar att din beskrivning av islamism faktiskt ens är relevant!

    Skulle du klara det, Sniper?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  formsvackan 2013-11-21, 16:26

    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:*asg*
    Formis skriver att de är primitiva och ligger bak iu tiden i sin utveckling,m daoren säger anat, jag tycker mig se en splittring i frågan *asg*
    Du fick inte ihop ett enda rätt. Om du läser det jag skrev framgår det att den som uppvisar ett primitivt beteende är du själv.
    primityivt aqtt anse att religion inte ska spridas eller vidmakthållas med våld?
    att religion aldrig ska vara påtvingat?

    tja, då är jag glad att vara primitiv *asg*


    men som sagt, om något är primitivt så är det islamisternas våldsamma sätt att sprida sin religion
    Det jag avsåg med primitivt beteende är inte det du tror, något du ser om du försöker läsa det jag skriver utan att tolka om på det sätt du nästan alltid gör.

    "Förmodligen beroende på att jag, vis av egen erfarenhet inser det meningslösa i ett sådant primitivt beteende. Enbart krav och fördömanden skapar garanterat bara motstånd. Man måste istället försöka skapa motivation till förändringar.

    Ska något gott kunna åstadkommas måste man försöka överbrygga motsättningar, inte bygga upp dem. Istället för att envist fördöma en enstaka religion bör man lyfta fram likheterna inom dem alla."


    Om detta är helt obegripligt för dig tvingas jag väl försöka formulera om mig en aning, även om det känns som Mission Impossible att få dig att begripa Very Happy

    Att enbart yla, attackera och fördöma är ett primitivt sätt att hantera "problemet", dessutom ytterst kontraproduktivt om man är ute efter en positiv förändring. Vill man höja sig över grottmänniskornas nivå bör man försöka se "problemet" ur flera perspektiv, samt ge fullständigt fan i att som du underblåsa befintliga motsättningar. Istället ska dessa överbryggas genom en dialog i positiv anda. På det sättet kan motivation till förändringar skapas.

    Otäcka fördomar, kravställningar och fördömanden likt dem du ideligen häver ur dig skapar garanterat bara starkare motstånd och utökad konflikt. Så småningom måste största bössans rätt tillgripas och någon tryckas ner. Detta är ett förbannat primitivt beteende !

    Jävla grottgubbe Very Happy
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 16:55

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:*asg*
    Formis skriver att de är primitiva och ligger bak iu tiden i sin utveckling,m daoren säger anat, jag tycker mig se en splittring i frågan *asg*
    Du fick inte ihop ett enda rätt. Om du läser det jag skrev framgår det att den som uppvisar ett primitivt beteende är du själv.
    primityivt aqtt anse att religion inte ska spridas eller vidmakthållas med våld?
    att religion aldrig ska vara påtvingat?

    tja, då är jag glad att vara primitiv *asg*


    men som sagt, om något är primitivt så är det islamisternas våldsamma sätt att sprida sin religion
    Det jag avsåg med primitivt beteende är inte det du tror, något du ser om du försöker läsa det jag skriver utan att tolka om på det sätt du nästan alltid gör.

    "Förmodligen beroende på att jag, vis av egen erfarenhet inser det meningslösa i ett sådant primitivt beteende. Enbart krav och fördömanden skapar garanterat bara motstånd. Man måste istället försöka skapa motivation till förändringar.

    Ska något gott kunna åstadkommas måste man försöka överbrygga motsättningar, inte bygga upp dem. Istället för att envist fördöma en enstaka religion bör man lyfta fram likheterna inom dem alla."


    Om detta är helt obegripligt för dig tvingas jag väl försöka formulera om mig en aning, även om det känns som Mission Impossible att få dig att begripa Very Happy

    Att enbart yla, attackera och fördöma är ett primitivt sätt att hantera "problemet", dessutom ytterst kontraproduktivt om man är ute efter en positiv förändring. Vill man höja sig över grottmänniskornas nivå bör man försöka se "problemet" ur flera perspektiv, samt ge fullständigt fan i att som du underblåsa befintliga motsättningar. Istället ska dessa överbryggas genom en dialog i positiv anda. På det sättet kan motivation till förändringar skapas.

    Otäcka fördomar, kravställningar och fördömanden likt dem du ideligen häver ur dig skapar garanterat bara starkare motstånd och utökad konflikt. Så småningom måste största bössans rätt tillgripas och någon tryckas ner. Detta är ett förbannat primitivt beteende !

    Jävla grottgubbe Very Happy
    ahaa, så dett med fanatiska islamister och förtryck under islam är BARA fördomar, det är inget som sker osv.
    människor i islamska länder avrättas inte för avfall från islam eller att de kränkt profeten.

    det är bara fördomar att kvinnor och män stenas för sex utanför äktenskapet, och att homosexuella stenas för sin läggning osv osv*?

    det ärt bara fördomar atrt islamitiska fanatiker med våld vidmakthåller och sprider islam genbom terror våld och hot?

    är det också bara fördomar hur mislamister i Syrien dödar och terroriserar dem som inte anses som rättrogna?

    och det är islamofobi att överhuvudtaget reagera över sådant?
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  formsvackan 2013-11-21, 17:18

    Sniperace skrev:och det är islamofobi att överhuvudtaget reagera över sådant?
    Tro det eller ej, men man kan faktiskt "reagera" på olika sätt. Ditt sätt är värdigt enbart grottmänniskor.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 17:38

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:och det är islamofobi att överhuvudtaget reagera över sådant?
    Tro det eller ej, men man kan faktiskt "reagera" på olika sätt. Ditt sätt är värdigt enbart grottmänniskor.
    jaha, så man ska bara acceptera att det är så och knyta näven i byxfickan?
    hålla truten om sin åsikt?


    Min åsikt är att de bär sig barbariskt åt, och det kan du inte ändra på hur du än gör....

    grottmänniskorna är istället de som bär sig åt så, även om du nu inte tycker det
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  formsvackan 2013-11-21, 17:50

    Sniperace skrev:Min åsikt är att de bär sig barbariskt åt, och det kan du inte ändra på hur du än gör....
    Jag har inget behov av att ändra på dig, men du kanske skulle vilja bete dig bättre än dem du fördömer.
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 18:36

    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:Min åsikt är att de bär sig barbariskt åt, och det kan du inte ändra på hur du än gör....
    Jag har inget behov av att ändra på dig, men du kanske skulle vilja bete dig bättre än dem du fördömer.
    jag spränger ingen i luften för att påverka dem, jag dödar ingen fört dennes åsikt osv....

    på vilket vis anser du att jag är för hård mot dessa fanatiker som mördar och terroriserar för att sprida en ism?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-21, 19:47

    Sniperace skrev:jag spränger ingen i luften för att påverka dem, jag dödar ingen fört dennes åsikt osv....

    på vilket vis anser du att jag är för hård mot dessa fanatiker som mördar och terroriserar för att sprida en ism?
    Du har ännu inte försökt vara hård mot dessa. Det enda du gjort hittills, är att sprida fördomarna att detta är islam eller islamism!

    Det innebär att du faktiskt att du är med och skapar de motsättningar, som dessa extremister lever på!

    Du är liksom en del av problemet!

    Nej, du kanske inte spränger människor i luften, men du understödjer de system som göra att vissa känner att de inte har något att vinna!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 21:06

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:jag spränger ingen i luften för att påverka dem, jag dödar ingen fört dennes åsikt osv....

    på vilket vis anser du att jag är för hård mot dessa fanatiker som mördar och terroriserar för att sprida en ism?
    Du har ännu inte försökt vara hård mot dessa. Det enda du gjort hittills, är att sprida fördomarna att detta är islam eller islamism!

    Det innebär att du faktiskt att du är med och skapar de motsättningar, som dessa extremister lever på!

    Du är liksom en del av problemet!

    Nej, du kanske inte spränger människor i luften, men du understödjer de system som göra att vissa känner att de inte har något att vinna!
    det är DU som läser in annat än vad jag menar, jag misstänker det är av illvilja, eller för att du helt enkelt håller med dessa fanatiker och stöder dem....
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-21, 21:10

    Sniperace skrev:det är DU som läser in annat än vad jag menar, jag misstänker det är av illvilja, eller för att du helt enkelt håller med dessa fanatiker och stöder dem....
    Du är ju dummare än tåget...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 21:20

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:det är DU som läser in annat än vad jag menar, jag misstänker det är av illvilja, eller för att du helt enkelt håller med dessa fanatiker och stöder dem....
    Du är ju dummare än tåget...
    kanske det, men långt ifrån lika dum som DU daoren
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-21, 21:32

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:det är DU som läser in annat än vad jag menar, jag misstänker det är av illvilja, eller för att du helt enkelt håller med dessa fanatiker och stöder dem....
    Du är ju dummare än tåget...
    kanske det, men långt ifrån lika dum som DU daoren
    Problemet är att jag inte talar om för dig vad DU tycker, som du gör mot mig!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 21:37

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:det är DU som läser in annat än vad jag menar, jag misstänker det är av illvilja, eller för att du helt enkelt håller med dessa fanatiker och stöder dem....
    Du är ju dummare än tåget...
    kanske det, men långt ifrån lika dum som DU daoren
    Problemet är att jag inte talar om för dig vad DU tycker, som du gör mot mig!
    Jamen stackars dig då, tycker du inte man ska vara ärlig? Smile

    Jag anser att du läser in mer än vad jag menar, du läser mellan rader och antar jag menar osv osv.

    har du problem att förstå får du väl fråga, jag har annars väldigt många gånget betonat att jag avser detta pack som påtvingar andra sin tro, och använder våld och terror för att vidmakthålla kontroll över folket
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-21, 22:43

    Sniperace skrev:Jamen stackars dig då, tycker du inte man ska vara ärlig?
    Jo, till skillnad från DIG!

    Sniperace skrev:Jag anser att du läser in mer än vad jag menar, du läser mellan rader och antar jag menar osv osv.
    Som vaddå? Du hävdar klart och tydligt sådant som inte stämmer faktamässigt! Du sprider fördomar, vilket i sin tur skapar den form av "vi" och "dem" tänkande, som är grunden för de flesta konflikter och förtryck idag.

    Sniperace skrev:har du problem att förstå får du väl fråga, jag har annars väldigt många gånget betonat att jag avser detta pack som påtvingar andra sin tro, och använder våld och terror för att vidmakthålla kontroll över folket
    Varför kan jag inte få göra som DU, helt enkelt bara hitta på saker och ting om vad du "egentligen" tycker?

    Du har nu många gånger hävdat att det är islamister som gör allt detta, trots att jag visat dig att det bara är ett fåtal islamister som står bakom sådana här metoder. Du har inte visat vart du fått den information som du slänger ur dig, trots direkta frågor om detta!

    Så då undrar jag detta då, igen! Eftersom du vägrade svara på dem tidigare!

    Var får du din information om att all islamister är terrorister?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sniperace 2013-11-21, 23:15

    [quote="Dao"]
    Sniperace skrev:Jamen stackars dig då, tycker du inte man ska vara ärlig?
    Daoren skrev:Jo, till skillnad från DIG!
    Varför är du då inte det?
    Sniperace skrev:Jag anser att du läser in mer än vad jag menar, du läser mellan rader och antar jag menar osv osv.
    Daoren skrev:Som vaddå? Du hävdar klart och tydligt sådant som inte stämmer faktamässigt! Du sprider fördomar, vilket i sin tur skapar den form av "vi" och "dem" tänkande, som är grunden för de flesta konflikter och förtryck idag.
    Jasså, så rebellerna i Syrien är inte islamister?
    al ouaida är inte islamister?
    talibanerna är inte islamister?

    vilka är fördomarna från min sida mot dessa, är de inte det pack jag skriver de är? är de fina muslimer man inte ska klaga på?
    Sniperace skrev:har du problem att förstå får du väl fråga, jag har annars väldigt många gånget betonat att jag avser detta pack som påtvingar andra sin tro, och använder våld och terror för att vidmakthålla kontroll över folket
    Daoren skrev:Varför kan jag inte få göra som DU, helt enkelt bara hitta på saker och ting om vad du "egentligen" tycker?
    kanske borde du då överväga att skriva vad du verkligen tycker istället för att vara intetsägande och luddig

    Daoren skrev:Du har nu många gånger hävdat att det är islamister som gör allt detta, trots att jag visat dig att det bara är ett fåtal islamister som står bakom sådana här metoder. Du har inte visat vart du fått den information som du slänger ur dig, trots direkta frågor om detta!
    Återigen, så rebellerna i Syrien är inte islamister?
    talibanerna är inte islamister?
    hamaz är inte islamister?
    ingen muslim som använder terror på att införa och vidmakthålla handfast islam är islamist?

    människor mördas inte för avfall från islam av islamister?

    ingen av dem är kanske ens muslim?
    Så då undrar jag detta då, igen! Eftersom du vägrade svara på dem tidigare!

    Var får du din information om att all islamister är terrorister?
    från världspressen, från information från de olika länderna där islam härskar
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Dao 2013-11-22, 00:34

    När du har den där flaggan som skymmer en stor del av din text, är det riktigt svårt att faktiskt läsa det du skriver! Föreslår att du tar bort den, Sniper!

    Jo, dina extremister du räknar upp är islamister - men de representerar fortfarande bara en liten del av alla islamister!

    Dina fördomar har jag tagit upp flera gånger. Har visat upp wikipedia och vad de skriver om islamism, men du fortsätter att ånga på utan minsta vett.

    Jag skriver hela tiden vad jag tycker. Jag kan dock inte ta ansvar för dina fantasier om vad du TYCKER att jag borde skriva, för att passa in i dina fördomar!

    Ja, du hämtar din kunskap från "världspressen", vilket märks. Gissar att du gör som Secrist och väljer noggrant vilken av den som är presenterar den "sanna" kunskapen.

    Har föreslagit det tidigare, och gör det gärna igen: Vill du KUNNA nå¨got om islam, så finns det bra läroböcker i ämnet! Men jag gissar att den kunskap som finns inte är tillräckligt vinklad för dig. Du har ju "världspressen".

    Nu skulle jag vilja att du visar vilken information du har från "de olika länderna där islam härskar."

    Någon länk, möjligen?
    RedMentalCase
    RedMentalCase


    Antal inlägg : 12415
    Join date : 10-04-22

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  RedMentalCase 2013-11-23, 15:51

    När ska daoren ta steget fullt ut och bli en fullfjädrad islamist som kräver burka och sharia?
    redalert
    redalert


    Antal inlägg : 13973
    Join date : 10-01-27

    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  redalert 2013-11-23, 17:46

    RedMentalCase skrev:När ska daoren ta steget fullt ut och bli en fullfjädrad islamist som kräver burka och sharia?
    Han är redan där men vågar inte träda ur garderoben bara! affraid 

    Sponsored content


    Är verkligen islam det största religiösa hotet ? - Sida 4 Empty Sv: Är verkligen islam det största religiösa hotet ?

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-22, 22:19