Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+3
Dao
Sniperace
F.I.S.T
7 posters

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-18, 23:12

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    formsvackan skrev:
    Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig
    Inser du inte att det då är du själv som "bestämmer" åsikten utifrån ett "antingen eller" i din begränsade svartvita värld ?
    an han kan jag, han utmålar som mig som rasist och islamofob, det gnäller du inte om, men när jag utmålar honom som antisemit då gnäller du!! tala om att ha olika måttstockar *asg*
    Du tror inte det kan bero på att du faktiskt HÄLLER ur dig ständiga fördomar om islam, och jag inte ens NÄMNT judar, mer än i förbigående?
    nej, allt jag skrivbit om islam är sanningar, det ÄR islamistiska fanatiker som begår dessa dåd, och det är dem jag fördömer, vilket du kallar islamofobi och rasism, och i det vet jag att jag har många muslimer som håller med mig.
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Infra 2013-11-19, 00:58

    Snipern skrev:rättsmyndigheter
    Det var inga "rättsmyndigheter". Det var åklagarkammaren för polismål
    som frikände Axén. Det är väl snarare en "felmyndighet"?Du borde kika
    litet på deras statistik. Det enda dom sysslar med är att frikänna sina
    telningar i så stor utsträckning som möjligt alternativt förringa deras
    brott och rationalisera bort varje uns av uppsåt och felgrepp.

    Att Gunnar Axén Ohlin hade så tur att han hamnade på deras bord kan bara
    betyda en sak: bakom sin riksdagsplats har han en polistjänst. Jag tycker det
    är fel att han ska granskas av en polisåklagare. Som riksdagsman borde han
    naturligtvis ha granskats som en av oss andra vanliga dödliga. Vid sidan av
    alla förmåner i riksdagsjobbet ska han alltså åtnjuta den ordinarie straffrihet
    mot poliser som detta frälse åtnjuter.

    Men på värnlösa och svaga grupper ställer fanskapet hårda, kadaverdiciplinistiska
    krav. Sjuka ska straffas hårt av herr Ohlin fast deras enda brott är ohälsa. Vilken
    osympatisk jävel. Han hade säkert varit och taffsat på småtjejen. Bättre tror jag
    inte om honom.
     




    Senast ändrad av Infra den 2013-11-19, 01:00, ändrad totalt 1 gång
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 00:59

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
    Hur känns DET?
    det känns alldeles underbart att visa att fistarn ´ljuger Smile
    Jag har INTE sagt det du påstår,..
    jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig, du säger det inte rakt ut som Infra, men alla dina sveoande svar leder dit, så där erkänner jag villigt att infra är mycket ärligare än du, han hymlar inte om åstikterna som du
    Du säger inte rakt ut att du gillar att knulla småbarn heller, så därför kan jag kalla dig för pedofil!?
    vill du säga det så får du givetvisd göra det, men faktum är att jag HAR skrivit att jag avskyr pediófiler som begår övergrepp på barn, och ser gärna att sådana kastreras och görs ofarliga, så det lär ju vara svårt för dig att få gehör för den beskyllningen
    Vad spelar det för roll VAD du skriver? Vad JAG skriver spelar ju ingen roll för DIG! Du skriver ju själv att jag är "antisemit" TROTS att jag aldrig skrivit något negativt om judar.

    Jag har aktivt arbetat MOT antisemitism, och liknande fördomar, i mitt liv, och varit tydlig vad jag tycker om sådant skit. ÄNDÅ anser du mig vara "antisemit" - för att jag är KRITISKT TILL ISRAEL!?

    Av det skälet är ju du på samma sätt pedofil!?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 01:02

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Javisst kan man kritisera våldsmetoderna, det har jag inget emot,m men att enögt vara emot israels svar på attacker ser jag ingen logik i.
    Men att enögt ständigt försvara Israels "svar", oavsett fakta, är logik?
    jag har uttalat att jag beklagar att svaren är så hårda, menb nu är det jhu inget jag kan råda över eller hur?

    Och i det fallet har ju hamaz och kompani ett ansvar att inte utföra attacker från ställen där civila drabbas av motattacken. Men de väljer ju att göra dessa från platser där de AVSER att deras civila SKA drabbas.
    Detta TROTS att Israel beskjutit palestinierna sedan -48, och raketerna du ogillar först dök upp på 90-talet?

    Kan du berätta hur det kan vara möjligt?
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 01:04

    Sniperace skrev:nej, allt jag skrivbit om islam är sanningar, det ÄR islamistiska fanatiker som begår dessa dåd, och det är dem jag fördömer, vilket du kallar islamofobi och rasism, och i det vet jag att jag har många muslimer som håller med mig.
    Nej, det mesta du skrivit om islam har varit antingen lögner eller överdrifter - vilket just är typiskt för islamofober!

    Du har liksom blivit överbevisad i de flesta av dina påståenden, om och om igen - men du fortsätter att upprepa dem, som om inget har hänt!
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  F.I.S.T 2013-11-19, 01:20

    Gunnar Axen blev friad i brist på bevis och går tillbaks till Riksdagen. Assange blev efterlyst på interpool, för "våldtäkt" trots att han snällt och lydigt blivit förhörd och förundersökningen blev nedlagd

    ... Det ena fallet finns inga problem i för Sniper, men det andra drar han slutsatser av och finner skyldig på grund av att kvinnorna "sa så" (även om nu deras version förändrades flera ggr)

    Jag finner att det är Sniper som har olika måttstockar !
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 01:38

    F.I.S.T skrev:Jag finner att det är Sniper som har olika måttstockar !
    VA???affraid 
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 09:33

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
    Hur känns DET?
    det känns alldeles underbart att visa att fistarn ´ljuger Smile
    Jag har INTE sagt det du påstår,..
    jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig, du säger det inte rakt ut som Infra, men alla dina sveoande svar leder dit, så där erkänner jag villigt att infra är mycket ärligare än du, han hymlar inte om åstikterna som du
    Du säger inte rakt ut att du gillar att knulla småbarn heller, så därför kan jag kalla dig för pedofil!?
    vill du säga det så får du givetvisd göra det, men faktum är att jag HAR skrivit att jag avskyr pediófiler som begår övergrepp på barn, och ser gärna att sådana kastreras och görs ofarliga, så det lär ju vara svårt för dig att få gehör för den beskyllningen
    Vad spelar det för roll VAD du skriver? Vad JAG skriver spelar ju ingen roll för DIG! Du skriver ju själv att jag är "antisemit" TROTS att jag aldrig skrivit något negativt om judar.

    Jag har aktivt arbetat MOT antisemitism, och liknande fördomar, i mitt liv, och varit tydlig vad jag tycker om sådant skit. ÄNDÅ anser du mig vara "antisemit" - för att jag är KRITISKT TILL ISRAEL!?

    Av det skälet är ju du på samma sätt pedofil!?
    du påstår att du gjort detta ja liksom att du varit hlgerpolitiker osv osv. du påstår väldigt mycket som inte kan bevusas *asg*
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 09:35

    F.I.S.T skrev:Gunnar Axen blev friad i brist på bevis och går tillbaks till Riksdagen. Assange blev efterlyst på interpool, för "våldtäkt" trots att han snällt och lydigt blivit förhörd och förundersökningen blev nedlagd

    ... Det ena fallet finns inga problem i för Sniper, men det andra drar han slutsatser av och finner skyldig på grund av att kvinnorna "sa så" (även om nu deras version förändrades flera ggr)

    Jag finner att det är Sniper som har olika måttstockar !
    nix han smet och gönde sig och vägrade inställa sig till förhör i utrdning. detta gjorde inte Axén.
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 12:41

    Sniperace skrev:du påstår att du gjort detta ja liksom att du varit hlgerpolitiker osv osv. du påstår väldigt mycket som inte kan bevusas *asg*
    Varför i hela världen skulle jag stå till svars för dig om mig själv?

    Och ja - jag påstår saker, som du väljer att ignorera - för det passar inte in i det DU VILL att jag skall representera.

    Detta gör du "godtyckligt"!

    Du vet att du gör en DJÄVLA stor skada för oss alla som VERKLIGEN kämpar mot antisemitism och annan rasism, va? Att förminska begreppets betydelse bara för att du inte klarar av att stå för dina egna åsikter i en anonym debattsida, är nog inte speciellt smart...
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 12:43

    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:Gunnar Axen blev friad i brist på bevis och går tillbaks till Riksdagen. Assange blev efterlyst på interpool, för "våldtäkt" trots att han snällt och lydigt blivit förhörd och förundersökningen blev nedlagd

    ... Det ena fallet finns inga problem i för Sniper, men det andra drar han slutsatser av och finner skyldig på grund av att kvinnorna "sa så" (även om nu deras version förändrades flera ggr)

    Jag finner att det är Sniper som har olika måttstockar !
    nix han smet och gönde sig och vägrade inställa sig till förhör i utrdning. detta gjorde inte Axén.
    Var Axén efterlyst av världens mäktigaste nation också? Och fanns det en risk att Sverige skulle "ge bort" Axén till denna nation?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 16:48

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    F.I.S.T skrev:Gunnar Axen blev friad i brist på bevis och går tillbaks till Riksdagen. Assange blev efterlyst på interpool, för "våldtäkt" trots att han snällt och lydigt blivit förhörd och förundersökningen blev nedlagd

    ... Det ena fallet finns inga problem i för Sniper, men det andra drar han slutsatser av och finner skyldig på grund av att kvinnorna "sa så" (även om nu deras version förändrades flera ggr)

    Jag finner att det är Sniper som har olika måttstockar !
    nix han smet och gönde sig och vägrade inställa sig till förhör i utrdning. detta gjorde inte Axén.
    Var Axén efterlyst av världens mäktigaste nation också? Och fanns det en risk att Sverige skulle "ge bort" Axén till denna nation?
    Assange är inte efterlyst, USA har inte ens beghärt honom utlämnad från england eller annat land.

    Risken att Assange skulle utlämnas är lika med NOLL, men han vågar inte inställa sig för en eventuell rättegång....
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 16:51

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:du påstår att du gjort detta ja liksom att du varit hlgerpolitiker osv osv. du påstår väldigt mycket som inte kan bevusas *asg*
    Varför i hela världen skulle jag stå till svars för dig om mig själv?

    Och ja - jag påstår saker, som du väljer att ignorera - för det passar inte in i det DU VILL att jag skall representera.

    Detta gör du "godtyckligt"!

    Du vet att du gör en DJÄVLA stor skada för oss alla som VERKLIGEN kämpar mot antisemitism och annan rasism, va? Att förminska begreppets betydelse bara för att du inte klarar av att stå för dina egna åsikter i en anonym debattsida, är nog inte speciellt smart...
    du gör ännu mer skada genom att kalla folk för rasister och islamofober, och att förringa de brott som sker i islams namn.

    så jag hoppas verkligen jag skadar din sak då, men inte fan kämpoar du mot antisemitismen, du kämpar för att öka den.

    och den fege anonyme är DU som inte våpgar stå för detta IRL, utan döljer dig totalt i anonymitet,m min riktiga identitret är känd här.... *asg*
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 17:03

    Sniperace skrev:du gör ännu mer skada genom att kalla folk för rasister och islamofober, och att förringa de brott som sker i islams namn.
    Dels kallar jag aldrig folk för rasister. Du får gärna länka till ett inlägg där jag gör detta. Däremot brukar jag prata om den svenska rasismen i allmänna ord. Vill du inte att man skall prata om den? Skall den gömmas undan?

    Islamofober kallar jag bara de som jag kan TYDLIGT visa håller på att sprida extrema fördomar om islam och muslimer. Något motsvarande gör du INTE vad gäller antisemitism i detta fallet.

    Jag förringar inga brott! Men kolla gärna hur du beter dig om detta! Smile


    Sniperace skrev:så jag hoppas verkligen jag skadar din sak då, men inte fan kämpoar du mot antisemitismen, du kämpar för att öka den.
    Nope!

    Och ja, du skadar verkligen för oss som aktivt irl kämpar mot antisemitism!


    Sniperace skrev:och den fege anonyme är DU som inte vågar stå för detta IRL, utan döljer dig totalt i anonymitet min riktiga identitret är känd här.... *asg*
    Allt jag skriver här står jag för irl, och många saker har jag aktivt kämpat för under under lång tid nu, som aktiv politiker.

    Och nej - jag vågar faktiskt inte visa vem jag är på dessa debattforum, då jag fått ta emot så mycket personliga hot från din sida för mina åsikter. I början var jag naiv och var ganska öppen om mig som person, men det vågar jag inte längre!

    Jag vet inte vem du är och jag vill inte veta heller!

    Du som person är för mig totalt ointressant. Det är dina åsikter jag är intresserad av!

    Och då jag är ganska säker på att du inte öppet är en sådan idiot du är här i din anonymitet, så är det betydligt intressantare att ta del av dina alster när du är anonym! Då verkar ni högerextremister på nått sätt tappa masken!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 17:09

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:du gör ännu mer skada genom att kalla folk för rasister och islamofober, och att förringa de brott som sker i islams namn.
    Dels kallar jag aldrig folk för rasister. Du får gärna länka till ett inlägg där jag gör detta. Däremot brukar jag prata om den svenska rasismen i allmänna ord. Vill du inte att man skall prata om den? Skall den gömmas undan?

    Islamofober kallar jag bara de som jag kan TYDLIGT visa håller på att sprida extrema fördomar om islam och muslimer. Något motsvarande gör du INTE vad gäller antisemitism i detta fallet.

    Jag förringar inga brott! Men kolla gärna hur du beter dig om detta! Smile


    Sniperace skrev:så jag hoppas verkligen jag skadar din sak då, men inte fan kämpoar du mot antisemitismen, du kämpar för att öka den.
    Nope!

    Och ja, du skadar verkligen för oss som aktivt irl kämpar mot antisemitism!


    Sniperace skrev:och den fege anonyme är DU som inte vågar stå för detta IRL, utan döljer dig totalt i anonymitet min riktiga identitret är känd här.... *asg*
    Allt jag skriver här står jag för irl, och många saker har jag aktivt kämpat för under under lång tid nu, som aktiv politiker.

    Och nej - jag vågar faktiskt inte visa vem jag är på dessa debattforum, då jag fått ta emot så mycket personliga hot från din sida för mina åsikter. I början var jag naiv och var ganska öppen om mig som person, men det vågar jag inte längre!

    Jag vet inte vem du är och jag vill inte veta heller!

    Du som person är för mig totalt ointressant. Det är dina åsikter jag är intresserad av!

    Och då jag är ganska säker på att du inte öppet är en sådan idiot du är här i din anonymitet, så är det betydligt intressantare att ta del av dina alster när du är anonym! Då verkar ni högerextremister på nått sätt tappa masken!
    vilka hot har jag uttalat mot dig din lögnare?
    jag har inte hotat NÅGON, någonsin.
    men vi vet ju att ni vänsterextremister lever på att ljuga och anklaga andra för olika saker.
    du som stöder den handfasta islamismen, vänsterns terror osv till 100%
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 17:18

    Sniperace skrev:vilka hot har jag uttalat mot dig din lögnare?
    jag har inte hotat NÅGON, någonsin.
    men vi vet ju att ni vänsterextremister lever på att ljuga och anklaga andra för olika saker.
    du som stöder den handfasta islamismen, vänsterns terror osv till 100%

    Jag menade FOLK PÅ DIN SIDA!

    Var lite otydlig där!!!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 17:21

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:vilka hot har jag uttalat mot dig din lögnare?
    jag har inte hotat NÅGON, någonsin.
    men vi vet ju att ni vänsterextremister lever på att ljuga och anklaga andra för olika saker.
    du som stöder den handfasta islamismen, vänsterns terror osv till 100%
    Var skrev jag att just DU hotade??????????????????

    Nu börjar bli FÖRBANNAD!!! Kan du INTE LÄSA VAD JAG SKRIVER????

    Det är inte så förbannat svårt, ta en bokstav efter den andra, sätt samman dem och avsluta vid punkt. Det som då framkommit är en MENING, som ofta betyder något. Antingen ensamt eller i hop med andra meningar!

    Om jag exempelvis skriver att himlen är röd, betyder detta INTE att jag därmed tycker att himlen är blå!!!

    Hur djävla svårt får det va???
    så du menar att någon annan skrivit detta?

    Dao skrev:Och nej - jag vågar faktiskt inte visa vem jag är på dessa debattforum, då jag fått ta emot så mycket personliga hot från din sida för mina åsikter.
    kan det vara så att du lider av personlighetsklyvning, och dit ena ego vet inte vad ditt andra skriver, det vcerkar så Dao.

    nå skrev du att jag hotat dig eller inte?
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 17:22

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:vilka hot har jag uttalat mot dig din lögnare?
    jag har inte hotat NÅGON, någonsin.
    men vi vet ju att ni vänsterextremister lever på att ljuga och anklaga andra för olika saker.
    du som stöder den handfasta islamismen, vänsterns terror osv till 100%
    Jag menade FOLK PÅ DIN SIDA!

    Var lite otydlig där!!!
    det var en jävlka dålig bortförklaring, du upptäckte väl att det var en lögn du kom med som du sedan inte vågade stå för, du är ett oärligt ÄCKEL Dao
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 17:23

    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:vilka hot har jag uttalat mot dig din lögnare?
    jag har inte hotat NÅGON, någonsin.
    men vi vet ju att ni vänsterextremister lever på att ljuga och anklaga andra för olika saker.
    du som stöder den handfasta islamismen, vänsterns terror osv till 100%
    Var skrev jag att just DU hotade??????????????????

    Nu börjar bli FÖRBANNAD!!! Kan du INTE LÄSA VAD JAG SKRIVER????

    Det är inte så förbannat svårt, ta en bokstav efter den andra, sätt samman dem och avsluta vid punkt. Det som då framkommit är en MENING, som ofta betyder något. Antingen ensamt eller i hop med andra meningar!

    Om jag exempelvis skriver att himlen är röd, betyder detta INTE att jag därmed tycker att himlen är blå!!!

    Hur djävla svårt får det va???
    så du menar att någon annan skrivit detta?

    Dao skrev:Och nej - jag vågar faktiskt inte visa vem jag är på dessa debattforum, då jag fått ta emot så mycket personliga hot från din sida för mina åsikter.
    kan det vara så att du lider av personlighetsklyvning, och dit ena ego vet inte vad ditt andra skriver, det vcerkar så Dao.

    nå skrev du att jag hotat dig eller inte?
    Ändrade mitt svar till dig innan du han skriva, då jag såg att jag var otydlig!
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 17:24

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:
    Dao skrev:
    Sniperace skrev:vilka hot har jag uttalat mot dig din lögnare?
    jag har inte hotat NÅGON, någonsin.
    men vi vet ju att ni vänsterextremister lever på att ljuga och anklaga andra för olika saker.
    du som stöder den handfasta islamismen, vänsterns terror osv till 100%
    Var skrev jag att just DU hotade??????????????????

    Nu börjar bli FÖRBANNAD!!! Kan du INTE LÄSA VAD JAG SKRIVER????

    Det är inte så förbannat svårt, ta en bokstav efter den andra, sätt samman dem och avsluta vid punkt. Det som då framkommit är en MENING, som ofta betyder något. Antingen ensamt eller i hop med andra meningar!

    Om jag exempelvis skriver att himlen är röd, betyder detta INTE att jag därmed tycker att himlen är blå!!!

    Hur djävla svårt får det va???
    så du menar att någon annan skrivit detta?

    Dao skrev:Och nej - jag vågar faktiskt inte visa vem jag är på dessa debattforum, då jag fått ta emot så mycket personliga hot från din sida för mina åsikter.
    kan det vara så att du lider av personlighetsklyvning, och dit ena ego vet inte vad ditt andra skriver, det vcerkar så Dao.

    nå skrev du att jag hotat dig eller inte?
    Ändrade mitt svar till dig innan du han skriva, då jag såg att jag var otydlig!
    Skyll ppå det, det var väl snarare så att du förstod att du gick för långt
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Dao 2013-11-19, 17:30

    Sniperace skrev:Skyll ppå det, det var väl snarare så att du förstod att du gick för långt
    Du får fantisera hur mycket du vill...
    Sniperace
    Sniperace


    Antal inlägg : 32948
    Join date : 09-02-16
    Age : 69

    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sniperace 2013-11-19, 17:32

    Dao skrev:
    Sniperace skrev:Skyll ppå det, det var väl snarare så att du förstod att du gick för långt
    Du får fantisera hur mycket du vill...
    javisst, du får ju ljuga så mycket du vill

    Sponsored content


    Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet - Sida 2 Empty Sv: Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 20:39