Enligt Sniper ljuger ju inte kvinnor om sånt här, gäller det även moderater i Snipers värld ?
+3
Dao
Sniperace
F.I.S.T
7 posters
Sniper - Gunnar Axén - kvinnors trovärdighet
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Undrar bara hur Sniper ställer sig till det faktum att de lagt ner förundersökningen mot Gunnar Axén ?
Enligt Sniper ljuger ju inte kvinnor om sånt här, gäller det även moderater i Snipers värld ?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
här fick ju rättsmyndigheter förhöra både kvinnan OCH mannen, denne undandrog sig INTE rättvisan som en feg råtta.....F.I.S.T skrev:Undrar bara hur Sniper ställer sig till det faktum att de lagt ner förundersökningen mot Gunnar Axén ?
Jag har INTE sagt det du påstår, jag hävdade att rätten ska kunna avgöra, men i fallet assange smet han fegt undan och gömmer sig på en ambassad.
Tänk, kunde Axén bli friad borde väl också Assange kunna bli det OM han nu inte så fegt smitit och håller sig undan.
Anser du att Anna Ardin och den andra kvinnan är lögnare som ville sätta dit Assange för att skicka honom till USA? *asg*
vore det inte bättre om rätten kunde avgöra, och inte DU?
Sniperace skrev:här fick ju rättsmyndigheter förhöra både kvinnan OCH mannen, denne undandrog sig INTE rättvisan som en feg råtta.....F.I.S.T skrev:Undrar bara hur Sniper ställer sig till det faktum att de lagt ner förundersökningen mot Gunnar Axén ?
Jag har INTE sagt det du påstår, jag hävdade att rätten ska kunna avgöra, men i fallet assange smet han fegt undan och gömmer sig på en ambassad.
Tänk, kunde Axén bli friad borde väl också Assange kunna bli det OM han nu inte så fegt smitit och håller sig undan.
Anser du att Anna Ardin och den andra kvinnan är lögnare som ville sätta dit Assange för att skicka honom till USA? *asg*
Du har påstått att kvinnor inte ljuger om sånt, och du har påstått att Assange är skyldig till våldtäkt.... om du vill ändra dig på den punkten vore bra
Dao- Antal inlägg : 26567
Hur känns DET?Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
nej, det har jag INTE.F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:här fick ju rättsmyndigheter förhöra både kvinnan OCH mannen, denne undandrog sig INTE rättvisan som en feg råtta.....F.I.S.T skrev:Undrar bara hur Sniper ställer sig till det faktum att de lagt ner förundersökningen mot Gunnar Axén ?
Du har påstått att kvinnor inte ljuger om sånt, och du har påstått att Assange är skyldig till våldtäkt.... om du vill ändra dig på den punkten vore bra
kan du ta fram länk och källa, eller vill du ta tillbaka lögnen, det jag sagt är att jag TROR Assange är skyldig, inte att han är det.
och nej, jag har aldrig sagt att kvinnor aldrig ljuger, det jag hela tiden sagt är att rätten SKA avgöra, inte du, och att assange ska infinna sig till detta, vilket han av något skäl inte vågar, kanske dåligt samvete?
men se nu till attta fram inläggen där du påstår jag skrivit detta, lycka till fistarn
det känns alldeles underbart att visa att fistarn ´ljugerDao skrev:Hur känns DET?Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
Jag har INTE sagt det du påstår,..Sniperace skrev:det känns alldeles underbart att visa att fistarn ´ljugerDao skrev:Hur känns DET?Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig, du säger det vinte rakt ut som Infra, men alla dina sveoande svar leder dit, så där erkänner jag villigt att infra är mycket ärligare än du, han hymlar inte om åstikterna som duDao skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..Sniperace skrev:det känns alldeles underbart att visa att fistarn ´ljugerDao skrev:Hur känns DET?Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Inser du inte att det då är du själv som "bestämmer" åsikten utifrån ett "antingen eller" i din begränsade svartvita värld ?Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig
Sniperace skrev:nej, det har jag INTE.F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:här fick ju rättsmyndigheter förhöra både kvinnan OCH mannen, denne undandrog sig INTE rättvisan som en feg råtta.....F.I.S.T skrev:Undrar bara hur Sniper ställer sig till det faktum att de lagt ner förundersökningen mot Gunnar Axén ?
kan du ta fram länk och källa, eller vill du ta tillbaka lögnen, det jag sagt är att jag TROR Assange är skyldig, inte att han är det.
och nej, jag har aldrig sagt att kvinnor aldrig ljuger, det jag hela tiden sagt är att rätten SKA avgöra, inte du, och att assange ska infinna sig till detta, vilket han av något skäl inte vågar, kanske dåligt samvete?
men se nu till attta fram inläggen där du påstår jag skrivit detta, lycka till fistarn
när Snipern känner sig träffad och trängd tar han till öknamn... du har sagt det jag påstår, om du tror att jag ska leta igenom 24000 inlägg från dig för att visa det så tror du fel....
Nix, fistarn visar här sin lögn, han kunde inte plocka fram bevis.F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:nej, det har jag INTE.F.I.S.T skrev:Sniperace skrev:här fick ju rättsmyndigheter förhöra både kvinnan OCH mannen, denne undandrog sig INTE rättvisan som en feg råtta.....F.I.S.T skrev:Undrar bara hur Sniper ställer sig till det faktum att de lagt ner förundersökningen mot Gunnar Axén ?
när Snipern känner sig träffad och trängd tar han till öknamn... du har sagt det jag påstår, om du tror att jag ska leta igenom 24000 inlägg från dig för att visa det så tror du fel....
stackars pojke.
men du har ju i inlägg tidigare erkänt dig vara pedofil, men jag vill inte gå igenom alla dina tusentals inlägg för att bevisa detta, men det är givetvis SANT *asg*
kanske borde du försöka iallafall eller hur?
jag trodde förresten du spärrat mig, det påstod du ju att du hade gjort
så återigen, du LJUGER fistarn
an han kan jag, han utmålar som mig som rasist och islamofob, det gnäller du inte om, men när jag utmålar honom som antisemit då gnäller du!! tala om att ha olika måttstockar *asg*formsvackan skrev:Inser du inte att det då är du själv som "bestämmer" åsikten utifrån ett "antingen eller" i din begränsade svartvita värld ?Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig
Du är en sjuk individ Sniper sök hjälp !
Jag gnäller inte. Jag bara pekar på det du själv uppvisat i hundratals inlägg på forumet. Håller man inte med dig i dina framförda åsikter, ned till minsta stavelse och kommatecken, så har du redan i förväg "bestämt" vilken åsikt man då egentligen har.Sniperace skrev:an han kan jag, han utmålar som mig som rasist och islamofob, det gnäller du inte om, men när jag utmålar honom som antisemit då gnäller du!! tala om att ha olika måttstockar *asg*formsvackan skrev:Inser du inte att det då är du själv som "bestämmer" åsikten utifrån ett "antingen eller" i din begränsade svartvita värld ?Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig
Det är som jag tidigare upplyst dig om fullt möjligt att kritisera Israels våldsmetoder utan att man för den skull älskar och hyllar hjältana i Hamas. Inte heller behöver man vara en blodtörstig kommunist och hylla Nordkorea för att man ogillar delar av den amerikanska utrikespolitiken.
Skaffa dig en färg-TV, världen och tillvaron är inte svartvit !
kan du ljuga om mig och vägra ta fram länk, kjan jag väl vara ironisk och visa dig då din lögn....F.I.S.T skrev:Du är en sjuk individ Sniper sök hjälp !
och nej, det är DU som är sjuk och stöder smitande från rättvisan
jag har inte ens svartvit tv, tv är något vi valt bort!formsvackan skrev:Jag gnäller inte. Jag bara pekar på det du själv uppvisat i hundratals inlägg på forumet. Håller man inte med dig i dina framförda åsikter, ned till minsta stavelse och kommatecken, så har du redan i förväg "bestämt" vilken åsikt man då egentligen har.Sniperace skrev:an han kan jag, han utmålar som mig som rasist och islamofob, det gnäller du inte om, men när jag utmålar honom som antisemit då gnäller du!! tala om att ha olika måttstockar *asg*formsvackan skrev:Inser du inte att det då är du själv som "bestämmer" åsikten utifrån ett "antingen eller" i din begränsade svartvita värld ?Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig
Det är som jag tidigare upplyst dig om fullt möjligt att kritisera Israels våldsmetoder utan att man för den skull älskar och hyllar hjältana i Hamas. Inte heller behöver man vara en blodtörstig kommunist och hylla Nordkorea för att man ogillar delar av den amerikanska utrikespolitiken.
Skaffa dig en färg-TV, världen och tillvaron är inte svartvit !
Javisst kan man kritisera våldsmetoderna, det har jag inget emot,m men att enögt vara emot israels svar på attacker ser jag ingen logik i.
jag har ett flertal gånger erkänt att jag ser svaren för hårda ibland, men att jag hyser förståelse för att så sker.
Du uppvisar tyvärr aldrig någon förståelse för den andra sidan, trots att denna också består av vanliga människor med vanliga mänskliga känslor och behov.Sniperace skrev:jag hyser förståelse för att så sker.
Jo, jag har visat stor förståelse för de stackars människorna som förtrycks av just hamaz, men jag har fan ingen förståelse för hamaz taktik att välja avskjutningsplatser och annat där de civila i Gaza ska drabbas av svaret.formsvackan skrev:Du uppvisar tyvärr aldrig någon förståelse för den andra sidan, trots att denna också består av vanliga människor med vanliga mänskliga känslor och behov.Sniperace skrev:jag hyser förståelse för att så sker.
redalert- Antal inlägg : 13973
Jeflar vilken tomte du är fistaren!F.I.S.T skrev:Du är en sjuk individ Sniper sök hjälp !
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Dao skrev:Hur känns DET?Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
Du säger inte rakt ut att du gillar att knulla småbarn heller, så därför kan jag kalla dig för pedofil!?Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig, du säger det inte rakt ut som Infra, men alla dina sveoande svar leder dit, så där erkänner jag villigt att infra är mycket ärligare än du, han hymlar inte om åstikterna som duDao skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..Sniperace skrev:det känns alldeles underbart att visa att fistarn ´ljugerDao skrev:Hur känns DET?Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
Men att enögt ständigt försvara Israels "svar", oavsett fakta, är logik?Sniperace skrev:Javisst kan man kritisera våldsmetoderna, det har jag inget emot,m men att enögt vara emot israels svar på attacker ser jag ingen logik i.
Du tror inte det kan bero på att du faktiskt HÄLLER ur dig ständiga fördomar om islam, och jag inte ens NÄMNT judar, mer än i förbigående?Sniperace skrev:an han kan jag, han utmålar som mig som rasist och islamofob, det gnäller du inte om, men när jag utmålar honom som antisemit då gnäller du!! tala om att ha olika måttstockar *asg*formsvackan skrev:Inser du inte att det då är du själv som "bestämmer" åsikten utifrån ett "antingen eller" i din begränsade svartvita värld ?Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig
vill du säga det så får du givetvisd göra det, men faktum är att jag HAR skrivit att jag avskyr pediófiler som begår övergrepp på barn, och ser gärna att sådana kastreras och görs ofarliga, så det lär ju vara svårt för dig att få gehör för den beskyllningenDao skrev:Du säger inte rakt ut att du gillar att knulla småbarn heller, så därför kan jag kalla dig för pedofil!?Sniperace skrev:jodå, genom dina halvkvädna visor och luddiga svar kan man knappast se annat när det gäller dig, du säger det inte rakt ut som Infra, men alla dina sveoande svar leder dit, så där erkänner jag villigt att infra är mycket ärligare än du, han hymlar inte om åstikterna som duDao skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..Sniperace skrev:det känns alldeles underbart att visa att fistarn ´ljugerDao skrev:Hur känns DET?Sniperace skrev:Jag har INTE sagt det du påstår,..
jag har uttalat att jag beklagar att svaren är så hårda, menb nu är det jhu inget jag kan råda över eller hur?Dao skrev:Men att enögt ständigt försvara Israels "svar", oavsett fakta, är logik?Sniperace skrev:Javisst kan man kritisera våldsmetoderna, det har jag inget emot,m men att enögt vara emot israels svar på attacker ser jag ingen logik i.
Och i det fallet har ju hamaz och kompani ett ansvar att inte utföra attacker från ställen där civila drabbas av motattacken. Men de väljer ju att göra dessa från platser där de AVSER att deras civila SKA drabbas.