Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+2
Susz X
F.I.S.T
6 posters

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-26, 04:35

    ...

    För mig var denne Gunnar Axén en okänd figur tills nyligt då han dök upp i en intervju mot nån vänsterkvinna....ang bla ML tror jag ...??

    Men en sak slår mig ... tror dom verkligen att lessna hundögon ska lura väljarna , med det elände de åstadkommit under 4 år nu....

    Det verkar som Gunnar Axén har gått kurs hos Reinfeldt i att se ut som ett oskyldigt offer ... när de i själva verket är ena riktiga svin rent ut sagt, vad gäller behandlingen av sjuka...

    Inga mer sorgsna hundögon i riksdagen tack.... In med human politik istället... in med vänsterpartiet !!!

    (36.10)
    http://svtplay.se/v/1844989/uppdrag_granskning/del_1_av_22?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1854976/sb,p103536,1,f,-1

    så här säger han där på Janne Josefssons frågor:

    ja vad säger ni om Marie-Louise som skulle fylla 62....som tog sitt liv efter det hör beskedet.. Gunnar...


    Djupt beklagligt en tragedi, eh de e ju fruktansvärt för dom nära och familjen som har drabbats av detta ...

    e de va du har att säga


    Ja hade jag nåra ord som skulle kunna trösta dom här människorna, men det tror jag inte finns någon som har, så skulle jag säga de.. men jag beklagar djupt den tragedi som dom drabbats av....

    chefen på försäkringskassan säger att vi har följt dom regler som gäller nu, och med det menar han naturligtvis de regler som regeringen har bestämt

    han idkar oxå en hel del självkritik och det tror jag kan vara på sin plats,


    Men du idkar ingen självkritik ??


    Det är skrämmande att höra honom beklaga och påstå att han har medlidande, med stora sorgsna Fredrik Reinfeldt-ögon... och skylla över ALLT ansvar på försäkringskassan.... och tycka att det är bra att dom idkar självkritik men har ingen sådan själv...

    och sedan uttala sig så här:

    http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/samhalle/article6483262.ab


    Senast ändrad av F.I.S.T den 2010-01-26, 05:13, ändrad totalt 5 gånger
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  Susz X 2010-01-26, 04:44

    Att se till att dessa 4 år kommer med i historieskrivningen är oxå viktigt..
    men tyvärr började bonniers ge ut nya historieböcker redan i höstas- om
    vår historia i detta land...undrar varför?
    PR:en var bred i bokhandeln om detta uppslagsverk..
    Hoppas fler som har fakta hänger på iaf i wikipedia nu,,

    För framtidens skull- så detta slipper upprepas!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  Infra 2010-01-26, 07:22

    Nu går den blå eminensen ut och lovar skattesänkning till pensionärer.
    Eftersom detta satt så hårt åt så är det ett tydligt tecken på att
    Reinfeldt har blivit byxis och närmar sig insikten om en förestående valförlust.
    Nu får alla hänsyn till välbeställda grupper vika, verkar det som.


    http://playrapport.se/#/video/1860932
    Susz X
    Susz X


    Antal inlägg : 6327
    Join date : 09-02-21
    Ort : Borås Stad

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  Susz X 2010-01-26, 07:33

    Hörde det- bara för att det är ett löfte från dem och oss medmänniskor som skall se till att de där förbannade hycklande kräken försvinner för alltid från maktens korridorer. Till ljuset dygnet runt..
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 52
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  theward 2010-01-26, 09:33

    F.I.S.T skrev:...

    För mig var denne Gunnar Axén en okänd figur tills nyligt då han dök upp i en intervju mot nån vänsterkvinna....ang bla ML tror jag ...??

    Men en sak slår mig ... tror dom verkligen att lessna hundögon ska lura väljarna , med det elände de åstadkommit under 4 år nu....

    Det verkar som Gunnar Axén har gått kurs hos Reinfeldt i att se ut som ett oskyldigt offer ... när de i själva verket är ena riktiga svin rent ut sagt, vad gäller behandlingen av sjuka...

    Inga mer sorgsna hundögon i riksdagen tack.... In med human politik istället... in med vänsterpartiet !!!

    (36.10)
    http://svtplay.se/v/1844989/uppdrag_granskning/del_1_av_22?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1854976/sb,p103536,1,f,-1

    så här säger han där på Janne Josefssons frågor:

    ja vad säger ni om Marie-Louise som skulle fylla 62....som tog sitt liv efter det hör beskedet.. Gunnar...


    Djupt beklagligt en tragedi, eh de e ju fruktansvärt för dom nära och familjen som har drabbats av detta ...

    e de va du har att säga


    Ja hade jag nåra ord som skulle kunna trösta dom här människorna, men det tror jag inte finns någon som har, så skulle jag säga de.. men jag beklagar djupt den tragedi som dom drabbats av....

    chefen på försäkringskassan säger att vi har följt dom regler som gäller nu, och med det menar han naturligtvis de regler som regeringen har bestämt

    han idkar oxå en hel del självkritik och det tror jag kan vara på sin plats,


    Men du idkar ingen självkritik ??


    Det är skrämmande att höra honom beklaga och påstå att han har medlidande, med stora sorgsna Fredrik Reinfeldt-ögon... och skylla över ALLT ansvar på försäkringskassan.... och tycka att det är bra att dom idkar självkritik men har ingen sådan själv...

    och sedan uttala sig så här:

    http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/samhalle/article6483262.ab

    Det går inte att komma i från att den moderara partitoppen består av människor som jag föraktar det grövsta...

    Det är väl upp till de moderarta väljarna att visa, vilka de är.
    Om de är av samma usla skrot och korn, eller om de fortfarande äger ett uns av hunanism och omtanke

    Ser man de som är på forumen, verkar de tyvärr vara av samma sort
    Dao
    Dao


    Antal inlägg : 26567
    Join date : 09-02-20

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  Dao 2010-01-26, 09:37

    Dagens alliansregering skapar ökat hat mot politiker i vårt samhälle - helt klart!
    Infra
    Infra


    Antal inlägg : 29644
    Join date : 09-03-11

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  Infra 2010-01-26, 10:03

    theward skrev:
    F.I.S.T skrev:...

    För mig var denne Gunnar Axén en okänd figur tills nyligt då han dök upp i en intervju mot nån vänsterkvinna....ang bla ML tror jag ...??

    Men en sak slår mig ... tror dom verkligen att lessna hundögon ska lura väljarna , med det elände de åstadkommit under 4 år nu....

    Det verkar som Gunnar Axén har gått kurs hos Reinfeldt i att se ut som ett oskyldigt offer ... när de i själva verket är ena riktiga svin rent ut sagt, vad gäller behandlingen av sjuka...

    Inga mer sorgsna hundögon i riksdagen tack.... In med human politik istället... in med vänsterpartiet !!!

    (36.10)
    http://svtplay.se/v/1844989/uppdrag_granskning/del_1_av_22?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,1854976/sb,p103536,1,f,-1

    så här säger han där på Janne Josefssons frågor:

    ja vad säger ni om Marie-Louise som skulle fylla 62....som tog sitt liv efter det hör beskedet.. Gunnar...


    Djupt beklagligt en tragedi, eh de e ju fruktansvärt för dom nära och familjen som har drabbats av detta ...

    e de va du har att säga


    Ja hade jag nåra ord som skulle kunna trösta dom här människorna, men det tror jag inte finns någon som har, så skulle jag säga de.. men jag beklagar djupt den tragedi som dom drabbats av....

    chefen på försäkringskassan säger att vi har följt dom regler som gäller nu, och med det menar han naturligtvis de regler som regeringen har bestämt

    han idkar oxå en hel del självkritik och det tror jag kan vara på sin plats,


    Men du idkar ingen självkritik ??


    Det är skrämmande att höra honom beklaga och påstå att han har medlidande, med stora sorgsna Fredrik Reinfeldt-ögon... och skylla över ALLT ansvar på försäkringskassan.... och tycka att det är bra att dom idkar självkritik men har ingen sådan själv...

    och sedan uttala sig så här:

    http://www.aftonbladet.se/debatt/debattamnen/samhalle/article6483262.ab

    Det går inte att komma i från att den moderara partitoppen består av människor som jag föraktar det grövsta...

    Det är väl upp till de moderarta väljarna att visa, vilka de är.
    Om de är av samma usla skrot och korn, eller om de fortfarande äger ett uns av hunanism och omtanke

    Ser man de som är på forumen, verkar de tyvärr vara av samma sort

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Bildpsniper

    Ja. Länge lyckades dessa dödgrävare dölja sina verkliga avsikter. Nu har de verkligen bekänt färg. Nu börjar bockfoten skymta fram. Att så uppenbarligt och skoningslöst ge sig på våra svagaste grupper tyder inte på nån större politisk intelligens.
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  MartinLindgren 2010-01-26, 12:03

    Skrämmande pricksäker bild du lagt in infra! Wink
    F.I.S.T
    F.I.S.T


    Antal inlägg : 17511
    Join date : 09-03-05
    Ort : Sveriges vackraste stad

    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  F.I.S.T 2010-01-27, 23:14


    Sponsored content


    Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer Empty Sv: Gunnar Axén och Reinfeldts fårakostymer

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-09-21, 20:22