Han var ju knappast mer krigsförbrytare än någon annan
Och då minskar HANS skuld eller ?
Och inte på långa vägar lika brutal som Stalin.
är det en tävling ?
Han var ju knappast mer krigsförbrytare än någon annan
Och inte på långa vägar lika brutal som Stalin.
Jag vet inte om du missat det men det var världskrig där utgången var långt ifrån given.
Men du kanske anser att man hade kunnat prata om det? I sann flumvänsteranda menar jag.
Jag vet mycket väl vad bombningarna mot Dresden innebar. Och detta har Churchill också beklagat i efterhand. Ett beslut han ångrade.
Det är lätt att sitta på den historiska läktaren och berätta precis hur man skulle gjort, uppfylld av sin egen förträfflighet som vänstern är så benägna till.
Jag bara konstaterar faktum.
PollPott-vänstern?
RedCloud skrev:PollPott-vänstern?
Stavas det inte Polpot ?
MEN det absurt roliga i det här är när dumdumhögern vomerar över PolPot, så tiger man att USAs bombningar av Laos, Kambodja, Vietnamn únder samma tid skörda långt mycket fler döda civila än PolPot någonsin kommer i närheten av.
Varför tiger dumdumhögern om detta ?
RedCloud skrev:PollPott-vänstern?
Stavas det inte Polpot ?
MEN det absurt roliga i det här är när dumdumhögern vomerar över PolPot, så tiger man att USAs bombningar av Laos, Kambodja, Vietnamn únder samma tid skörda långt mycket fler döda civila än PolPot någonsin kommer i närheten av.
Varför tiger dumdumhögern om detta ?
Svartarbetaren, xenofoben, islamofoben, smygrassen, tjuven och kvinnoförnedraren Gustav Ander skrev:
Sök hjälp för ert perversa USA hat och dårskap.
Hallå där, det var USA som med hjälp av Kina försåg PolPot och grabbarna med käk och Alvedon så de skulle orka med sina uppgifter.My Ass skrev:Ytterligare en fet lögn från forums dårvänster.
Secrist skrev:MEN det absurt roliga i det här är när dumdumhögern vomerar över PolPot, så tiger man att USAs bombningar av Laos, Kambodja, Vietnamn únder samma tid skörda långt mycket fler döda civila än PolPot någonsin kommer i närheten av.
Så USA skulle bombat ihjäl långt mer än 1,7 miljoner människor?
Kanske dags att ta en vända till i historieböckerna?
Så USA skulle bombat ihjäl långt mer än 1,7 miljoner människor?
Secrist skrev:som sagt avdelningen för historielös höger triumferar....
Inget mot vänsterns förvridna historiesyn där kommunisterna är fredsänglar och USA är monster.
Inget mot vänsterns förvridna historiesyn där kommunisterna är fredsänglar och USA är monster.
Du såg så ensam ut där nere.