En fråga! SD är demokratiskt framröstade av svenska folket, ska vi inte respektera detta? Eller ska vi ha det så att alla går runt och utför olika attentat mot sina motståndare? Om du anser det ok så förstår jag att du inte tar avstånd för hur det är i länder som Syrien etc, dör gör folket så. Men lilla gubben, i Sverige gäller demokrati!!! Än så länge, om massinvandringen med somaliska analfabeter etc fortsätter så kan det se annorlunda ut snart...Infra skrev:Det är som en mild västanfläkt mot det förakt för demokratinSDSecrist skrev:Och ditt förakt för demokratin
skulle uppenbara för dig om Åkesson fick politisk majoritet. Då kan
du säja by by åt både till partiväsendet och mänskliga rättigheter.
+8
Dao
Secrist
lazy
Thetaxpayer
Sniperace
F.I.S.T
Sossar ee lata
Infra
12 posters
Åkesson nedtårtad - svor.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 76
Sv: Åkesson nedtårtad - svor.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 77
ok, så du gör alltså skillnad på människor?Infra skrev:Det är inte berättigat eftersom hon inte är politiker.Sniperace skrev:Nix, jag sysslar inte med sådant slöseri, men jag undrar om du anser det lika berättigat?Infra skrev:Tänker du tårta henne. Är inte det slöseri med grädde och smörkräm?Sniperace skrev:Menar du med detta att om man sticker ut får man ta det med en klackspark omn man tårtas?Infra skrev:Det är ju rena löjjan att höra alla olyckskorpar som gör sig breda
efter tårtan mot Jimmy Åkesson.
Så menar en "stackars" SD:are, intevjuad av radioekot att han i
en förort hotats med stryk om han inte slutade att dela ut SD-propaganda.
Då denna propaganda oftast är ren hatpropaganda så borde ingen
värna om denna medlöpares väl och ve.
Löjligt är det att höra demokratiministern använda ord som "attack", "hot"
och "demokratifientligt". Det är väl inte en giljotin man använt mot Jimmy
Åkesson.
Det har alltid vilat ett löjets skimmer över denna ätbara godsak som heter
tårta, alltsedan "En sockerbagare" komponerades fram till 80-talets infantila
barnprogram med Frasse, Hilding och Janos.
Det hela har ju blåst upp till ofantliga proportioner. Snacka om nyhetstorka.
Det var väl ingen hemlighet att Åkesson var illa sedd i de flesta kretsar så
folkvald han är.
ärt det då okej om denna kvinna nu råkar ut för att bli tårtad lite då och då?
Till yttermera visso är hon inte fascist.
inget om allas lika värde här inte?
och sedan detta med åsikts ochg yttrandefrihet, du menar alltså på fullt allvar att vänstern har full rätt att göra detta mot dem som är åsiktsmotståndare, men de som är åsiktsmtståndare mot vänstern får inte göra det mot dem?
Ja, här ser vi hur du stöder vänsterdiktatur och åsiktsförryck, samt motståndare till yttrandefriheten
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 78
Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Ja, här ser vi hur du stöder vänsterdiktatur och åsiktsförryck, samt motståndare till yttrandefriheten
- Inlägg 79
inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
- Inlägg 80
Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Det har du sannerligen dolt väldigt väl på detta forumet!!!
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 81
Tårtattacken kan ha varit iscensatt av sd själva. Isåfall, en ovanligt smart mediakupp. I annat fall är det givetvis bara tragiskt.
- Inlägg 82
det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
kallar Kubas val för demokratiska, stöder islamismen och deras förtryck osv
- Inlägg 83
Krampaktigt och desperat inlägg igen.Sniperace skrev:det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Ja, åsiktsfriheten står så högt i kurs för dig, att du anser dig ha rätt att bestämma andra åsikter!
Kom igen - har du inga mer inlägg som visar vilken "demokrat" du är?
- Inlägg 84
Dina HÄRSKARMETODER fungerar inte på mig Daoren!!" *asg*Dao skrev:Krampaktigt och desperat inlägg igen.Sniperace skrev:det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Ja, åsiktsfriheten står så högt i kurs för dig, att du anser dig ha rätt att bestämma andra åsikter!
- Inlägg 85
Kallar du DET för "härskarmetod"?Sniperace skrev:Dina HÄRSKARMETODER fungerar inte på mig Daoren!!" *asg*Dao skrev:Krampaktigt och desperat inlägg igen.Sniperace skrev:det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Inte undra på att du verkar ha sådan panik i dina inlägg!
Ja, du är en väldigt "demokratisk" debattör, du!
- Inlägg 86
fniss fniss daoren, inte heller nu lyckas du!Dao skrev:Kallar du DET för "härskarmetod"?Sniperace skrev:Dina HÄRSKARMETODER fungerar inte på mig Daoren!!" *asg*Dao skrev:Krampaktigt och desperat inlägg igen.Sniperace skrev:det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Inte undra på att du verkar ha sådan panik i dina inlägg!
Ja, du är en väldigt "demokratisk" debattör, du!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 87
Försöker du byta ämne? Jag har inte för vana att kalla människor för antisemit, gör jag det har personen ifråga under lång tid gjort sig förtjänt av det innan det händer.Dao skrev:Så länge man inte kritiserar Israel, uppenbarligen! Då blir man "antisemit"...lazy skrev:Om Dao mot förmodan ( ) inte förstod vad jag menade så kommer resten här:- Jag hatar Jimmie Åkessons åsikter, men jag är beredd att kämpa länge för att han ska få uttrycka dem, fortsätter Sahlin.
Håller med Sahlin här med tillägget: Oavsett vems åsikter jag hatar...
Vi vet... Vi vet...
Jag har dock kallat dig idiot i ett inlägg.
- Inlägg 88
lazy skrev:Försöker du byta ämne? Jag har inte för vana att kalla människor för antisemit, gör jag det har personen ifråga under lång tid gjort sig förtjänt av det innan det händer.Dao skrev:Så länge man inte kritiserar Israel, uppenbarligen! Då blir man "antisemit"...lazy skrev:Om Dao mot förmodan ( ) inte förstod vad jag menade så kommer resten här:- Jag hatar Jimmie Åkessons åsikter, men jag är beredd att kämpa länge för att han ska få uttrycka dem, fortsätter Sahlin.
Håller med Sahlin här med tillägget: Oavsett vems åsikter jag hatar...
Vi vet... Vi vet...
Så snäll skulle inte jag vara.
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 89
Ja "demokrat" som du är så spärrar du för säkerhets skull halva forumskaran!Dao skrev:Krampaktigt och desperat inlägg igen.Sniperace skrev:det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 90
Nä. Vi spärrar bara dig. Resten av högern står vi ut med trots attredalert skrev:Ja "demokrat" som du är så spärrar du för säkerhets skull halva forumskaran!Dao skrev:Krampaktigt och desperat inlägg igen.Sniperace skrev:det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
de också är idioter.
http://www.expressen.se/nyheter/sahlin-lofven-och-reinfeldt-maste-agera/
Det var så sant;: när jag ändå är på tråden: Mona vill att Stefan och Fredrik
ingriper i tårtningshärvan. De kanske kan ersätta nån av de tråkiga valdebatterna
med litet pajkastning. [/b]
- Inlägg 91
Har inte bytt ämne. Kommenterade bara din bristande självinsikt!lazy skrev:Försöker du byta ämne? Jag har inte för vana att kalla människor för antisemit, gör jag det har personen ifråga under lång tid gjort sig förtjänt av det innan det händer.
- Inlägg 92
[color=#ffffff]redalert skrev:Ja "demokrat" som du är så spärrar du för säkerhets skull halva forumskaran!Dao skrev:Krampaktigt och desperat inlägg igen.Sniperace skrev:det är DIN högst subjektiva åsikt, men snarare är det du som stöder åsiktsförtryck, antidemokrati osv osv.Dao skrev:Hööö...Sniperace skrev:inte ett dugg, jag är för demokrati, yttrandefrihet och åsiktfrihetDao skrev:Rädd för konkurrens?Sniperace skrev:ok, så du gör alltså skillnad på människor?
Väljer bara bort att själv slippa se inlägg från personer vars syfte på denna debattsida bara är att provocera!
- Inlägg 93
Det FINNS ju andra misstankar också:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article12502836.ab
Gissar att vissa här ser rättsväsendet som en del av konspirationen som ogillar "åsiktsfrihet"!
Gissar att vissa här ser rättsväsendet som en del av konspirationen som ogillar "åsiktsfrihet"!
- Inlägg 94
Ja, det PÅSTÅS, men rättsväsendet kunde inte påvisa att det var något denne själv gjort eller ejDao skrev:Det FINNS ju andra misstankar också:
- Inlägg 95
Nej, men bara misstanken är ganska intressant.Sniperace skrev:Ja, det PÅSTÅS, men rättsväsendet kunde inte påvisa att det var något denne själv gjort eller ejDao skrev:Det FINNS ju andra misstankar också:
Märk väl att SD faktiskt TJÄNAR på den formen av offeruppmärksamhet. Helt i linje med sina föregångare nazisterna, som på 30-talet iscensatte ett "attentat" mot sig själva för att kunna utnyttja i propagandan!
- Inlägg 96
liksom bara misstankarna om vänsterns äckliga bakgrund är intressanta eller hur?Dao skrev:Nej, men bara misstanken är ganska intressant.Sniperace skrev:Ja, det PÅSTÅS, men rättsväsendet kunde inte påvisa att det var något denne själv gjort eller ejDao skrev:Det FINNS ju andra misstankar också:
Märk väl att SD faktiskt TJÄNAR på den formen av offeruppmärksamhet. Helt i linje med sina föregångare nazisterna, som på 30-talet iscensatte ett "attentat" mot sig själva för att kunna utnyttja i propagandan!
lazy- Antal inlägg : 12772
- Inlägg 97
Då kan du ju visa upp ett inlägg där jag kallar dig antisemit. Se där, nu har vi bytt ämne.Dao skrev:Har inte bytt ämne. Kommenterade bara din bristande självinsikt!lazy skrev:Försöker du byta ämne? Jag har inte för vana att kalla människor för antisemit, gör jag det har personen ifråga under lång tid gjort sig förtjänt av det innan det händer.
DirtyDog- Antal inlägg : 5089
- Inlägg 98
Titta på DEBATT på TV nu om denna tårta.
- Inlägg 99
Infra skrev:Med tårta över hela fejjan förbannade Åkesson den flicka som i tag tårtade
honom. En svensk politiker ska tåla litet god tårta.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17789652.ab
Vilken tur då att han inte samarbetar med Alliansen. Problematiskt för kd att samarbeta med någon som kallar på djävulen i en kritisk situation. Men rödbrune Löfvén har nog inga såna skrupler.
Dylika attacker mot våra folkvalda är naturligtvis en attack mot demokratin. Den extremvänster som här representers av vänstermupparna har väl aldrig hållit demokratin speciellt högt.
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 100
Ungefär lika troligt som att Bosse Ringholm skulle iscensatt sin tårtning. Inget annat parti än SD skulle råka ut för dessa demokratiföraktande konspirationsteorier.Dao skrev:Nej, men bara misstanken är ganska intressant.Sniperace skrev:Ja, det PÅSTÅS, men rättsväsendet kunde inte påvisa att det var något denne själv gjort eller ejDao skrev:Det FINNS ju andra misstankar också: