honom. En svensk politiker ska tåla litet god tårta.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17789652.ab
Nästa gång kanske det är en galen invandrare med kniv! Sånt där ska stoppas!!Infra skrev:Med tårta över hela fejjan förbannade Åkesson den flicka som i tag tårtade
ja för en galen invandrare är värre än en galen svensk ?Sossar ee lata skrev:Nästa gång kanske det är en galen invandrare med kniv! Sånt där ska stoppas!!Infra skrev:Med tårta över hela fejjan förbannade Åkesson den flicka som i tag tårtade
Bosse Ringholm tårtades i Gamla stán när han komSniperace skrev:detta gillar säker den samlade vänstern, men frågan är om de skulle tycka det var lika skoj om det skedde deras riksdagmän och politiska ledare, knappast, DÅ skulle det ylas om demokratifientlighet osv *asg*
Jag misstänker att kvinnan som kastade tårtan i framtiden själv kommer drabbas av att bli tårtad ett antal gånger, är det synd om henne då?
Bör hon då ta detta lugnt utan att bli aggressiv
F.I.S.T skrev:ja för en galen invandrare är värre än en galen svensk ?Sossar ee lata skrev:Nästa gång kanske det är en galen invandrare med kniv! Sånt där ska stoppas!!Infra skrev:Med tårta över hela fejjan förbannade Åkesson den flicka som i tag tårtade
Ja, och det var inbte något vänster tyckte att var bra gjort, inte applåderade de detta och tyckte att den som tårtade honom gjorde något bra eller hur?Infra skrev:Bosse Ringholm tårtades i Gamla stán när han komSniperace skrev:detta gillar säker den samlade vänstern, men frågan är om de skulle tycka det var lika skoj om det skedde deras riksdagmän och politiska ledare, knappast, DÅ skulle det ylas om demokratifientlighet osv *asg*
Jag misstänker att kvinnan som kastade tårtan i framtiden själv kommer drabbas av att bli tårtad ett antal gånger, är det synd om henne då?
spatserande med Nådiga Luntan. Jälvar så arg han blev.
Det tycker inte vänstern, det ingår i deras antidemokratiska strategi, tycker man inte som domSecrist skrev:Finns inga ursäkter för att fysiskt attackera politiker. Oavsett partitillhörighet och åsikter.
Fler röster till SD. Speciellt som vänstern bara flamsar bort det.Sossar ee lata skrev:Det tycker inte vänstern, det ingår i deras antidemokratiska strategi, tycker man inte som domSecrist skrev:Finns inga ursäkter för att fysiskt attackera politiker. Oavsett partitillhörighet och åsikter.
Så ska man tystas. Det härliga är att vänstersidan förlorar på detta!
frågetecknet Taxpayer frågetecknet .. missade du det ?... eller dummar du dig bara i vanlig ordning ?Thetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:ja för en galen invandrare är värre än en galen svensk ?Sossar ee lata skrev:Nästa gång kanske det är en galen invandrare med kniv! Sånt där ska stoppas!!Infra skrev:Med tårta över hela fejjan förbannade Åkesson den flicka som i tag tårtade
Jasså tycker du det. Varför då?
Fast jag garvade då också. Litet roligt är det allt.Sniperace skrev:Ja, och det var inbte något vänster tyckte att var bra gjort, inte applåderade de detta och tyckte att den som tårtade honom gjorde något bra eller hur?Infra skrev:Bosse Ringholm tårtades i Gamla stán när han komSniperace skrev:detta gillar säker den samlade vänstern, men frågan är om de skulle tycka det var lika skoj om det skedde deras riksdagmän och politiska ledare, knappast, DÅ skulle det ylas om demokratifientlighet osv *asg*
JAg anser att sådant är demokratifientligtv i allra högsta grad, oavsett vilket parti som utsätts för detta
02,12 sitter INFRA här och tjattrar, en som inte jobbar imorgon......Infra skrev:Fast jag garvade då också. Litet roligt är det allt.Sniperace skrev:Ja, och det var inbte något vänster tyckte att var bra gjort, inte applåderade de detta och tyckte att den som tårtade honom gjorde något bra eller hur?Infra skrev:Bosse Ringholm tårtades i Gamla stán när han komSniperace skrev:detta gillar säker den samlade vänstern, men frågan är om de skulle tycka det var lika skoj om det skedde deras riksdagmän och politiska ledare, knappast, DÅ skulle det ylas om demokratifientlighet osv *asg*
JAg anser att sådant är demokratifientligtv i allra högsta grad, oavsett vilket parti som utsätts för detta
Vänstersidan är ju inte kända för att vara så smartaDao skrev:Fördjävligt att det finns människor som HJÄLPER SD att framstå som MARTYRER!!!
Ja, till skillnad från högern tar ju vänstern strid MOT förtryck. Och det är säkert inte "smart" i dina ögon...Sossar ee lata skrev:Vänstersidan är ju inte kända för att vara så smartaDao skrev:Fördjävligt att det finns människor som HJÄLPER SD att framstå som MARTYRER!!!
Kallar du det strid att ta till tårtkastning? Ja jisses vilken nivå. Högern kör med politik & demokrati.Dao skrev:Ja, till skillnad från högern tar ju vänstern strid MOT förtryck. Och det är säkert inte "smart" i dina ögon...Sossar ee lata skrev:Vänstersidan är ju inte kända för att vara så smartaDao skrev:Fördjävligt att det finns människor som HJÄLPER SD att framstå som MARTYRER!!!
Nej, tårtkastning är inget bra sätt att ta strid.Sossar ee lata skrev:Kallar du det strid att ta till tårtkastning? Ja jisses vilken nivå. Högern kör med politik & demokrati.Dao skrev:Ja, till skillnad från högern tar ju vänstern strid MOT förtryck. Och det är säkert inte "smart" i dina ögon...Sossar ee lata skrev:Vänstersidan är ju inte kända för att vara så smartaDao skrev:Fördjävligt att det finns människor som HJÄLPER SD att framstå som MARTYRER!!!
Nej, det gjorde jag INTE, jag ansåg det som väldigt fult, men som sagt, jag kan ju tänka mig att se denne kvinna bli utsatt för samma sak gång på gång, och bara tänka att det ju är en poetisk rättvisa, för ar säkjer på att hennes namn kommer att avslöjas *asg*Infra skrev:Fast jag garvade då också. Litet roligt är det allt.Sniperace skrev:Ja, och det var inbte något vänster tyckte att var bra gjort, inte applåderade de detta och tyckte att den som tårtade honom gjorde något bra eller hur?Infra skrev:Bosse Ringholm tårtades i Gamla stán när han komSniperace skrev:detta gillar säker den samlade vänstern, men frågan är om de skulle tycka det var lika skoj om det skedde deras riksdagmän och politiska ledare, knappast, DÅ skulle det ylas om demokratifientlighet osv *asg*
Tja, inte tog den avstånd från kommunismens förtryck i de olika kommunistdiktaturerna inklusive kUBA OSV....Dao skrev:Ja, till skillnad från högern tar ju vänstern strid MOT förtryck. Och det är säkert inte "smart" i dina ögon...Sossar ee lata skrev:Vänstersidan är ju inte kända för att vara så smartaDao skrev:Fördjävligt att det finns människor som HJÄLPER SD att framstå som MARTYRER!!!
Jo, det som var fel tog man ofta avstånd ifrån!Sniperace skrev:Tja, inte tog den avstånd från kommunismens förtryck i de olika kommunistdiktaturerna inklusive kUBA OSV....Dao skrev:Ja, till skillnad från högern tar ju vänstern strid MOT förtryck. Och det är säkert inte "smart" i dina ögon...Sossar ee lata skrev:Vänstersidan är ju inte kända för att vara så smartaDao skrev:Fördjävligt att det finns människor som HJÄLPER SD att framstå som MARTYRER!!!
Där stödde de väldigt länge detta förtryck som nödvändigt
Högerns "rättvisa"!Sniperace skrev:Nej, det gjorde jag INTE, jag ansåg det som väldigt fult, men som sagt, jag kan ju tänka mig att se denne kvinna bli utsatt för samma sak gång på gång, och bara tänka att det ju är en poetisk rättvisa, för ar säkjer på att hennes namn kommer att avslöjas *asg*
Tja, budskapet var hur som helst tydligt: SD är inte välkomna till Södermalm.Sniperace skrev:Nej, det gjorde jag INTE, jag ansåg det som väldigt fult, men som sagt, jag kan ju tänka mig att se denne kvinna bli utsatt för samma sak gång på gång, och bara tänka att det ju är en poetisk rättvisa, för ar säkjer på att hennes namn kommer att avslöjas *asg*Infra skrev:Fast jag garvade då också. Litet roligt är det allt.Sniperace skrev:Ja, och det var inbte något vänster tyckte att var bra gjort, inte applåderade de detta och tyckte att den som tårtade honom gjorde något bra eller hur?Infra skrev:Bosse Ringholm tårtades i Gamla stán när han komSniperace skrev:detta gillar säker den samlade vänstern, men frågan är om de skulle tycka det var lika skoj om det skedde deras riksdagmän och politiska ledare, knappast, DÅ skulle det ylas om demokratifientlighet osv *asg*
Nej, denna togs inte avstånd från förrän efter murens fall, är ni stolta över att ha varit på dessas sida ända tills dess när det inte längre gick att stötta och beundra dessa?Dao skrev:Jo, det som var fel tog man ofta avstånd ifrån!Sniperace skrev:Tja, inte tog den avstånd från kommunismens förtryck i de olika kommunistdiktaturerna inklusive kUBA OSV....Dao skrev:Ja, till skillnad från högern tar ju vänstern strid MOT förtryck. Och det är säkert inte "smart" i dina ögon...Sossar ee lata skrev:Vänstersidan är ju inte kända för att vara så smartaDao skrev:Fördjävligt att det finns människor som HJÄLPER SD att framstå som MARTYRER!!!
Där stödde de väldigt länge detta förtryck som nödvändigt
Till skillnad från högerns diktaturkramande, som man ständigt skyller på "de Andra" för...