Glöm inte lilla Israel.. [/quote]lazy skrev:Snart kommer USA också.
Typ som Nordkorea...
Glöm inte lilla Israel.. [/quote]lazy skrev:Snart kommer USA också.
Ingen verkar ha förstått vad du tog upp i nämnda krönika(?)Dao skrev:Ja, med det som togs upp i nämnda krönika!lazy skrev:Som hade med Rolf Hillegrens krönika att göra...Dao skrev:Var den värd 10 000?lazy skrev:Eftersom Dao själv inte kan svara så får väl jag göra det genom citat:Dao skrev:
Den var väl OK!
Lite konstigt att det som är OK när avpixlat gör det, är fel när Aftonbladet gör det, bara...
Nu kommer 10.000-kronorsfrågan, när lät Aftonbladet Rolf Hillegren publicera dylik krönika, debattartikel o.s.v i deras tidning och var är det fel?
Jag syftade på bruket att lämna ut människor. Aftonbladet var inte lika elaka, då de lät fol vara anonyma både till namn och bild. Ändå är de "värst"!?
Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".lazy skrev:Ingen verkar ha förstått vad du tog upp i nämnda krönika(?)Dao skrev:Ja, med det som togs upp i nämnda krönika!lazy skrev:Som hade med Rolf Hillegrens krönika att göra...Dao skrev:Var den värd 10 000?lazy skrev:Eftersom Dao själv inte kan svara så får väl jag göra det genom citat:Dao skrev:
Den var väl OK!
Lite konstigt att det som är OK när avpixlat gör det, är fel när Aftonbladet gör det, bara...
Nu kommer 10.000-kronorsfrågan, när lät Aftonbladet Rolf Hillegren publicera dylik krönika, debattartikel o.s.v i deras tidning och var är det fel?
Jag syftade på bruket att lämna ut människor. Aftonbladet var inte lika elaka, då de lät fol vara anonyma både till namn och bild. Ändå är de "värst"!?
Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Alla alliansare här inne har samma uppfattning. Knappast en slump.Dao skrev:Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Om du slutar ta allt man skriver till det yttersta, så kommer du nog att klara dig bättre efter hand...
Det stämmer. Ni brukar gadda ihop er som hyenor när någon av er hittat ett sätt att kunna håna och nedvärdera på ett "effektivt" sätt!Secrist skrev:Alla alliansare här inne har samma uppfattning. Knappast en slump.Dao skrev:Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Om du slutar ta allt man skriver till det yttersta, så kommer du nog att klara dig bättre efter hand...
Har du någonsin läst något av berra eller rc?Dao skrev:Det stämmer. Ni brukar gadda ihop er som hyenor när någon av er hittat ett sätt att kunna håna och nedvärdera på ett "effektivt" sätt!Secrist skrev:Alla alliansare här inne har samma uppfattning. Knappast en slump.Dao skrev:Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Detta sker helt individuellt. Vilket är rätt naturligt med tanke på ditt beteende. Det är väldigt uppenbart.Dao skrev:Det stämmer. Ni brukar gadda ihop er som hyenor när någon av er hittat ett sätt att kunna håna och nedvärdera på ett "effektivt" sätt!Secrist skrev:Alla alliansare här inne har samma uppfattning. Knappast en slump.Dao skrev:Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Självklart!!!Secrist skrev:Detta sker helt individuellt. Vilket är rätt naturligt med tanke på ditt beteende. Det är väldigt uppenbart.Dao skrev:Det stämmer. Ni brukar gadda ihop er som hyenor när någon av er hittat ett sätt att kunna håna och nedvärdera på ett "effektivt" sätt!Secrist skrev:Alla alliansare här inne har samma uppfattning. Knappast en slump.Dao skrev:Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Nej, jag som skåning kom på detta, vilket adopterades som ett bra uttrycj för difDao skrev:Självklart!!!Secrist skrev:Detta sker helt individuellt. Vilket är rätt naturligt med tanke på ditt beteende. Det är väldigt uppenbart.Dao skrev:Det stämmer. Ni brukar gadda ihop er som hyenor när någon av er hittat ett sätt att kunna håna och nedvärdera på ett "effektivt" sätt!Secrist skrev:Alla alliansare här inne har samma uppfattning. Knappast en slump.Dao skrev:Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Alla kom "individuellt" på "daoren" också när ni tilltalar mig, av en märklig händelse. Detta samtidigt som jag alltid tilltalar er med ert eget nick!
Just vad jag menade! Ni verkar gilla öknamn, av någon anledning...Sniperace skrev:Nej, jag som skåning kom på detta, vilket adopterades som ett bra uttrycj för dif
nej, daoren är en likadan följd som att du skriver snipern om mig, att det sedan är samma som dåren på skånska är inte mitt fel.Dao skrev:Just vad jag menade! Ni verkar gilla öknamn, av någon anledning...Sniperace skrev:Nej, jag som skåning kom på detta, vilket adopterades som ett bra uttrycj för dif
Det är givetvis baserat på en elitistisk tanke om att ni har en högre stående verklighetsuppfattning än de som har mage att säga emot er.
Vilket också visar att allt vackert tal om att ni är för "åsiktsfrihet" och "demokrati" bara är ord utan innehåll!
Men det vet vi ju sedan tidigare...
(Ja, jag vet att att en del vänsterdebattörer gör detsamma här, och det gillar jag inte heller - men det är deras sak!)
Jag förkortar ditt namn, bara. Av enkelhetsskäl. Det finns inget nedvärderande i det!Sniperace skrev:nej, daoren är en likadan följd som att du skriver snipern om mig, att det sedan är samma som dåren på skånska är inte mitt fel.
Arrogansen är inget personangrepp, utan en synisk beskrivning av vad jag tycker om deras politik. Där har ni liknande om vänstern, eller de rödgröna generellt.Sniperace skrev:Och som sagt, så länge du ändrar alliansen till arrogansen, får du tåla att ditt nick blir förvanskat, och det utan att gnälla
Den är lika äcklig, och det säger mycket om dig som person, så du väljer själv, det har jag skrivit innan, och du valde då att fortsätta med din omskrivning av alliansenDao skrev:Jag förkortar ditt namn, bara. Av enkelhetsskäl. Det finns inget nedvärderande i det!Sniperace skrev:nej, daoren är en likadan följd som att du skriver snipern om mig, att det sedan är samma som dåren på skånska är inte mitt fel.Arrogansen är inget personangrepp, utan en synisk beskrivning av vad jag tycker om deras politik. Där har ni liknande om vänstern, eller de rödgröna generellt.Sniperace skrev:Och som sagt, så länge du ändrar alliansen till arrogansen, får du tåla att ditt nick blir förvanskat, och det utan att gnälla
Alltså en annan sak!
Det du gör är en direkt förolämpning och en nedvärdering av person!
Och - en ganska talande beskrivning om dig som person!
Du får tycka det är "äckligt" om du vill. Men det går inte att likställa med att ge folk öknamn.Sniperace skrev:Den är lika äcklig, och det säger mycket om dig som person, så du väljer själv, det har jag skrivit innan, och du valde då att fortsätta med din omskrivning av alliansen
och nej, ditt riktiga namn är inte DAO, så det är det ju inte
ÄR du DAO, jag trodde det var en typm av religion...Dao skrev:Du får tycka det är "äckligt" om du vill. Men det går inte att likställa med att ge folk öknamn.Sniperace skrev:Den är lika äcklig, och det säger mycket om dig som person, så du väljer själv, det har jag skrivit innan, och du valde då att fortsätta med din omskrivning av alliansen
och nej, ditt riktiga namn är inte DAO, så det är det ju inte
Ja, det stämmer att du försökt slingra dig ur varför just DU har rätt att mobba enskilda debattörer. Men du har liksom inte lyckats nämnvärt...
Bara traditionella högerbortförklaringar.
Klarar ni inte av att stå för era egna metoder och åsikter, utan nedvärderingar av andra?
Tack! Då väljer jag att du kallar mig för Dao!Sniperace skrev:ÄR du DAO, jag trodde det var en typm av religion...
men som sagt välj själv, vill du slirra se DAOREN får du låta oss slippa se arrogansen.
gnäll sedan inte
Ja, Dao, då får vi se om du kan hålla dig från att förvanska AlliansenDao skrev:Tack! Då väljer jag att du kallar mig för Dao!Sniperace skrev:ÄR du DAO, jag trodde det var en typm av religion...
men som sagt välj själv, vill du slirra se DAOREN får du låta oss slippa se arrogansen.
gnäll sedan inte
Men jag gissar att du kommer att fortsätta med din mobbingmentalitet. Ganska naturligt då du inte har så mycket hållbara argument!
Vad nu DET har med saken att göra...Sniperace skrev:Ja, Dao, då får vi se om du kan hålla dig från att förvanska AlliansenDao skrev:Tack! Då väljer jag att du kallar mig för Dao!Sniperace skrev:ÄR du DAO, jag trodde det var en typm av religion...
gnäll sedan inte
Men jag gissar att du kommer att fortsätta med din mobbingmentalitet. Ganska naturligt då du inte har så mycket hållbara argument!
det gör vi (eller iallafall jag) pga din förvanskning av alliansen och rv,s liknande där han satte z istället.Dao skrev:Vad nu DET har med saken att göra...Sniperace skrev:Ja, Dao, då får vi se om du kan hålla dig från att förvanska AlliansenDao skrev:Tack! Då väljer jag att du kallar mig för Dao!Sniperace skrev:ÄR du DAO, jag trodde det var en typm av religion...
gnäll sedan inte
Borde du inte likställa det mer med när NI förvanskar "vänstern" eller de "rödgröna" istället? Du vet, det som är samma saker, liksom...
Har aldrig använt det uttrycket. KP-RC kallar mig allt möjligt och som den lydiga vovve Infra är så gör han tafatta försök att kopiera det.Dao skrev:Självklart!!!Secrist skrev:Detta sker helt individuellt. Vilket är rätt naturligt med tanke på ditt beteende. Det är väldigt uppenbart.Dao skrev:Det stämmer. Ni brukar gadda ihop er som hyenor när någon av er hittat ett sätt att kunna håna och nedvärdera på ett "effektivt" sätt!Secrist skrev:Alla alliansare här inne har samma uppfattning. Knappast en slump.Dao skrev:Ärlighet är inte din starka sida. Att komma med hitte på om vad jag egentligen tycker, och sedan håna mig när jag försöker klargöra vad jag FAKTISKT tycker, ser inte speciellt vackert ut...Secrist skrev:Raka svar är inte Daos starka sida. Han vill vara säker på att i alla lägen i efterhand kunna säga: "det har jag aldrig sagt".
Alla kom "individuellt" på "daoren" också när ni tilltalar mig, av en märklig händelse. Detta samtidigt som jag alltid tilltalar er med ert eget nick!
Jag kan ju annars göra som du i motsvarande situation: Visa en bild på ett gråtande barn!Secrist skrev:Har aldrig använt det uttrycket. KP-RC kallar mig allt möjligt och som den lydiga vovve Infra är så gör han tafatta försök att kopiera det.
Så även när du försöker mobba, är det den mobbades fel?Sniperace skrev:det gör vi (eller iallafall jag) pga din förvanskning av alliansen och rv,s liknande där han satte z istället.Dao skrev:Vad nu DET har med saken att göra...Sniperace skrev:Ja, Dao, då får vi se om du kan hålla dig från att förvanska AlliansenDao skrev:Tack! Då väljer jag att du kallar mig för Dao!Sniperace skrev:ÄR du DAO, jag trodde det var en typm av religion...
gnäll sedan inte
Borde du inte likställa det mer med när NI förvanskar "vänstern" eller de "rödgröna" istället? Du vet, det som är samma saker, liksom...
Det får du gratis av mig när du ägnar dig åt för mycket självömkan. Skulle jag lipa för allt som KP-RC utsätter mig för så skulle jag inte göra annat.Dao skrev:Jag kan ju annars göra som du i motsvarande situation: Visa en bild på ett gråtande barn!Secrist skrev:Har aldrig använt det uttrycket. KP-RC kallar mig allt möjligt och som den lydiga vovve Infra är så gör han tafatta försök att kopiera det.
Mycket "mognare"...