Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
formsvackan
RedMentalCase
F.I.S.T
Secrist
Dao
DMustaine
Sniperace
Sossar ee lata
Infra
13 posters

Vad vore svensk fotboll utan Zlatan?

Dao
    Dao

Antal inlägg : 26567

Vad vore svensk fotboll utan Zlatan? - Sida 7 Empty Sv: Vad vore svensk fotboll utan Zlatan?

Inlägg  Dao 2013-10-18, 11:37

Secrist skrev:Alltså har du inte en aning utan ditt raljerande om att det inte kommer att kosta något rena fantasierna. Vilket är precis inom ramen för Daos debattteknik.
    Ja, ERA fanatsier - eftersom jag aldrig hävdat att det aldrig kommer att kosta NÅGONTING!

Att hitta på sådana här saker, och sedan skylla på mig när ni snurrar till det - vilket ni verkar göra medvetet - är just hur ER "debatteknik" ser ut!
    Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Vad vore svensk fotboll utan Zlatan? - Sida 7 Empty Sv: Vad vore svensk fotboll utan Zlatan?

Inlägg  Secrist 2013-10-18, 11:57

Dao skrev:
    Secrist skrev:Alltså har du inte en aning utan ditt raljerande om att det inte kommer att kosta något rena fantasierna. Vilket är precis inom ramen för Daos debattteknik.
    Ja, ERA fanatsier - eftersom jag aldrig hävdat att det aldrig kommer att kosta NÅGONTING!

Att hitta på sådana här saker, och sedan skylla på mig när ni snurrar till det - vilket ni verkar göra medvetet - är just hur ER "debatteknik" ser ut!
    Ge oss en siffra då. Men det verkar ju vara helt omöjligt. Bara massa vaga påståenden om små kostnader.
    redalert
    redalert

Antal inlägg : 13973

Inlägg  redalert 2013-10-18, 18:50

Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    Dao skrev:
    Thetaxpayer skrev:Nej jag tycker det är en utmärkt fråga.
    Det hör ju liksom till att ta hand om den oreda man skapar.
    En klassisk hycklarvänster vill gärna ha högre skatt åt andra och mera invandring till områden där de själva inte bor.
    Nej, det är extremt fördomsfull fråga!

Vilket din sista mening ovan förtydligade...

Nå, anser du att du kan kämpa för homosexuellas rättigheter utan att ha rövknullat en kille?

Skillnaden mot ditt exempel och mitt exempel är ju att jämföra äpplen med päron.
    Anser inte du att det är hyckleri att kämpa för att vissa bostadsområden skall bli enormt berikade av främmande kulturer men själv vägra bo där? Att Vilja att andra skall ta hand om något som de inte bett om att få men inte göra något åt det själv och sedan ha mage att ta åt sig äran för att man tycker att man är en god människa som fått dit dem. Sedan har man till på köpet den extremt dåliga smaken att skylla på dem som bor där när de nyinflyttade ställer till bråk. Puke
    Vad tusan har homosexuellas rättigheter med detta att göra?
    Nej, det är SAMMA SAK!

Det är givetvis en LIKNELSE, och har I SAK inget med ovan att göra. Men RESONEMANGET är likheten (Gud, att man måste förklara SÅNT HÄR!?)!

Det du tar upp är inget aktuellt problem!
    Precis som jag anade penishuvudet dao fattade nada! affraid 
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2013-10-18, 18:52

F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:
    R.O.F.L skrev:
    Hur många flyktingar bor hemma hos dig som du försörjer?
    Är det inte högre nivå på din debatt ?
    Ok, Så det är som vanligt ANDRA som skall göra jobbet. Jag förstår.
    vilket jobb pratar herrn om ?

Jo du verkade tycka att Rofls fråga var svår så jag ville veta varför den var för svår. Så jag antar att svaret på Rofls fråga blir 0. Förstår du då?
    inte svår.... helt off topic och utan varken grund eller relevans för någon som helst fråga/ämne överhuvud taget

förstår du då ?
    Men hur jävla trög i huvudet får man bli assholet fistfucker? Evil or Very Mad 
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-10-18, 18:53

Ännu en som tycker annorlunda än Dao och resten av vänstern.
    Ganska klockrent skulle man kunna säga.

http://erixon.com/blogg/2013/10/ingusjiska-uc-fallet-visar-politikens-sammanbrott/
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-10-18, 19:26

Thetaxpayer skrev:Ännu en som tycker annorlunda än Dao och resten av vänstern.

http://erixon.com/blogg/2013/10/ingusjiska-uc-fallet-visar-politikens-sammanbrott/
    medarbetare i tankesmedjan Timbro
    Thetaxpayer

Antal inlägg : 7997

Inlägg  Thetaxpayer 2013-10-18, 19:48

F.I.S.T skrev:

Så nu dög inte budbäreren? Shocked 
    Hade du något annat att invända?
    redalert
    redalert

Inlägg  redalert 2013-10-18, 20:17

Thetaxpayer skrev:
    F.I.S.T skrev:

Så nu dög inte budbäreren? Shocked 
    Hade du något annat att invända?
    Hen är lite klen i knoppen fistfuckern! affraid 

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 19:28