Är det inte högre nivå på din debatt ?R.O.F.L skrev:
Hur många flyktingar bor hemma hos dig som du försörjer?
+9
formsvackan
RedMentalCase
F.I.S.T
Secrist
Dao
DMustaine
Sniperace
Sossar ee lata
Infra
13 posters
Vad vore svensk fotboll utan Zlatan?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 126
Sv: Vad vore svensk fotboll utan Zlatan?
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 127
F.I.S.T skrev:Är det inte högre nivå på din debatt ?R.O.F.L skrev:
Ok, Så det är som vanligt ANDRA som skall göra jobbet. Jag förstår.
- Inlägg 128
vilket jobb pratar herrn om ?Thetaxpayer skrev:Ok, Så det är som vanligt ANDRA som skall göra jobbet. Jag förstår.F.I.S.T skrev:Är det inte högre nivå på din debatt ?R.O.F.L skrev:
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 129
I know the drill! Ni kan anklaga mig för att tycka vad som helst, och det är JAG som skall "bevisa" att jag inte tycker så!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Ja, det skrev jag!Thetaxpayer skrev:Skrev du eller skrev du inte att det inte behövdes mera pengar?
Det jag protesterade mot var när ni hävdade att jag hade tyckt att det "inte behövde kosta en krona"!
Ni klantade till det igen, bara för att försöka få till lite skämtande för dina mobbingpolare...
Svälj och gå vidare!
Hi hi,
Jag hittar inte det inlägget du pratar om men det existerar säkert vill du ha det som exitstrategi så visst. Upp till dig.
Börjar bli van...
- Inlägg 130
Jag har GETT dig ett rakt svar!Secrist skrev:Kostar det pengar eller kostar det inte pengar. Ja eller nej. Hur svårt kan det vara att få ett rakt svar?Dao skrev:Ni behöver bara läsa innantill! Hur svårt kan det vara?Secrist skrev:He, he....återigen så har givetvis Dao inte skrivit det som alla tror att han har skrivit.
Vi tar det igen: JA!
Men det var inte DET som var frågan från början! Jag har liksom ALDRIG hävdat att det INTE kostar pengar!!! Däremot har jag hävdat att det behöver inte kosta SÅ MYCKET pengar, och att om man gör rätt, så kommer det att vara en klar VINST för Sverige!!!
Men ni kommer ALDRIG någonsin be om ursäkt när ni gjort felaktiga påståenden om mig, oavsett hur lätta de är att kolla upp. Så vi lämnar detta nu, för er egen skull...
- Inlägg 131
F.I.S.T skrev:vilket jobb pratar herrn om ?Thetaxpayer skrev:Ok, Så det är som vanligt ANDRA som skall göra jobbet. Jag förstår.F.I.S.T skrev:Är det inte högre nivå på din debatt ?R.O.F.L skrev:
Jo du verkade tycka att Rofls fråga var svår så jag ville veta varför den var för svår. Så jag antar att svaret på Rofls fråga blir 0. Förstår du då?
- Inlägg 132
Så ALLT kan individualiseras?Thetaxpayer skrev:Jo du verkade tycka att Rofls fråga var svår så jag ville veta varför den var för svår. Så jag antar att svaret på Rofls fråga blir 0. Förstår du då?F.I.S.T skrev:vilket jobb pratar herrn om ?Thetaxpayer skrev:Ok, Så det är som vanligt ANDRA som skall göra jobbet. Jag förstår.F.I.S.T skrev:Är det inte högre nivå på din debatt ?R.O.F.L skrev:
Lite som: "om du inte knullat en man i röven, kan du inte vara för homosexuellas rätt i samhället!"
Lite bättre kan ni väl ändå..!?
- Inlägg 133
Dao skrev:I know the drill! Ni kan anklaga mig för att tycka vad som helst, och det är JAG som skall "bevisa" att jag inte tycker så!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Ja, det skrev jag!Thetaxpayer skrev:Skrev du eller skrev du inte att det inte behövdes mera pengar?
Det jag protesterade mot var när ni hävdade att jag hade tyckt att det "inte behövde kosta en krona"!
Ni klantade till det igen, bara för att försöka få till lite skämtande för dina mobbingpolare...
Svälj och gå vidare!
Hi hi,
Jag hittar inte det inlägget du pratar om men det existerar säkert vill du ha det som exitstrategi så visst. Upp till dig.
Börjar bli van...
Men du kan väl visa vad VI skrev detta då i alla fall så vi kan få det avklarat i alla fall. Hur svårt kan det vara?
- Inlägg 134
Dao skrev:Så ALLT kan individualiseras?Thetaxpayer skrev:Jo du verkade tycka att Rofls fråga var svår så jag ville veta varför den var för svår. Så jag antar att svaret på Rofls fråga blir 0. Förstår du då?F.I.S.T skrev:vilket jobb pratar herrn om ?Thetaxpayer skrev:Ok, Så det är som vanligt ANDRA som skall göra jobbet. Jag förstår.F.I.S.T skrev:Är det inte högre nivå på din debatt ?R.O.F.L skrev:
Lite som: "om du inte knullat en man i röven, kan du inte vara för homosexuellas rätt i samhället!"
Lite bättre kan ni väl ändå..!?
Nej jag tycker det är en utmärkt fråga.
Det hör ju liksom till att ta hand om den oreda man skapar.
En klassisk hycklarvänster vill gärna ha högre skatt åt andra och mera invandring till områden där de själva inte bor.
- Inlägg 135
Nej, det är extremt fördomsfull fråga!Thetaxpayer skrev:Nej jag tycker det är en utmärkt fråga.
En klassisk hycklarvänster vill gärna ha högre skatt åt andra och mera invandring till områden där de själva inte bor.
Vilket din sista mening ovan förtydligade...
Nå, anser du att du kan kämpa för homosexuellas rättigheter utan att ha rövknullat en kille?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 136
När skall du själv svara på några frågor?Dao skrev:Nej, det är extremt fördomsfull fråga!Thetaxpayer skrev:Nej jag tycker det är en utmärkt fråga.
Nå, anser du att du kan kämpa för homosexuellas rättigheter utan att ha rövknullat en kille?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 137
Snacka om nonsensargument. Är det argument som detta som du tycker Vänsterpartiet ska gå till val på. En mix av lösa antaganden, vaga påståenden och rena drömmar?Dao skrev:Jag har GETT dig ett rakt svar!Secrist skrev:Kostar det pengar eller kostar det inte pengar. Ja eller nej. Hur svårt kan det vara att få ett rakt svar?Dao skrev:Ni behöver bara läsa innantill! Hur svårt kan det vara?Secrist skrev:He, he....återigen så har givetvis Dao inte skrivit det som alla tror att han har skrivit.
Men det var inte DET som var frågan från början! Jag har liksom ALDRIG hävdat att det INTE kostar pengar!!! Däremot har jag hävdat att det behöver inte kosta SÅ MYCKET pengar, och att om man gör rätt, så kommer det att vara en klar VINST för Sverige!!!
Men ni kommer ALDRIG någonsin be om ursäkt när ni gjort felaktiga påståenden om mig, oavsett hur lätta de är att kolla upp. Så vi lämnar detta nu, för er egen skull...
- Inlägg 138
Ni ljög om vad jag tyckte - och kan inte stå för det!Secrist skrev:Snacka om nonsensargument. Är det argument som detta som du tycker Vänsterpartiet ska gå till val på. En mix av lösa antaganden, vaga påståenden och rena drömmar?Dao skrev:Jag har GETT dig ett rakt svar!Secrist skrev:Kostar det pengar eller kostar det inte pengar. Ja eller nej. Hur svårt kan det vara att få ett rakt svar?Dao skrev:Ni behöver bara läsa innantill! Hur svårt kan det vara?Secrist skrev:He, he....återigen så har givetvis Dao inte skrivit det som alla tror att han har skrivit.
Det är det enda problemet här...
- Inlägg 139
Dao skrev:Nej, det är extremt fördomsfull fråga!Thetaxpayer skrev:Nej jag tycker det är en utmärkt fråga.
Skillnaden mot ditt exempel och mitt exempel är ju att jämföra äpplen med päron.
Anser inte du att det är hyckleri att kämpa för att vissa bostadsområden skall bli enormt berikade av främmande kulturer men själv vägra bo där? Att Vilja att andra skall ta hand om något som de inte bett om att få men inte göra något åt det själv och sedan ha mage att ta åt sig äran för att man tycker att man är en god människa som fått dit dem. Sedan har man till på köpet den extremt dåliga smaken att skylla på dem som bor där när de nyinflyttade ställer till bråk. Puke
Vad tusan har homosexuellas rättigheter med detta att göra?
- Inlägg 140
Nej, det är SAMMA SAK!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Nej, det är extremt fördomsfull fråga!Thetaxpayer skrev:Nej jag tycker det är en utmärkt fråga.
Skillnaden mot ditt exempel och mitt exempel är ju att jämföra äpplen med päron.
Anser inte du att det är hyckleri att kämpa för att vissa bostadsområden skall bli enormt berikade av främmande kulturer men själv vägra bo där? Att Vilja att andra skall ta hand om något som de inte bett om att få men inte göra något åt det själv och sedan ha mage att ta åt sig äran för att man tycker att man är en god människa som fått dit dem. Sedan har man till på köpet den extremt dåliga smaken att skylla på dem som bor där när de nyinflyttade ställer till bråk. Puke
Det är givetvis en LIKNELSE, och har I SAK inget med ovan att göra. Men RESONEMANGET är likheten (Gud, att man måste förklara SÅNT HÄR!?)!
Det du tar upp är inget aktuellt problem!
- Inlägg 141
Dao skrev:Nej, det är SAMMA SAK!Thetaxpayer skrev:Dao skrev:Nej, det är extremt fördomsfull fråga!Thetaxpayer skrev:Nej jag tycker det är en utmärkt fråga.
Det är givetvis en LIKNELSE, och har I SAK inget med ovan att göra. Men RESONEMANGET är likheten (Gud, att man måste förklara SÅNT HÄR!?)!
Det du tar upp är inget aktuellt problem!
Hur påverkas tex ett bostadsområde om du skriver insändare för homosexuellas rättigheter? En liknelse hade ju varit om du proppade tex rosengård full med en massa homosexuella och sedan propagerade för mera homos i Rosengård och sedan vägrade ha några homos Limhamn. Att man skall behöva förklara något sådant
- Inlägg 142
Och vad innebär det att det inte skulle kosta så mycket då? Ge oss en siffra.Dao skrev:Ni ljög om vad jag tyckte - och kan inte stå för det!Secrist skrev:Snacka om nonsensargument. Är det argument som detta som du tycker Vänsterpartiet ska gå till val på. En mix av lösa antaganden, vaga påståenden och rena drömmar?Dao skrev:Jag har GETT dig ett rakt svar!Secrist skrev:Kostar det pengar eller kostar det inte pengar. Ja eller nej. Hur svårt kan det vara att få ett rakt svar?Dao skrev:Ni behöver bara läsa innantill! Hur svårt kan det vara?Secrist skrev:He, he....återigen så har givetvis Dao inte skrivit det som alla tror att han har skrivit.
Det är det enda problemet här...
- Inlägg 143
Du är inte så bra med detta med likheter va?Thetaxpayer skrev:Hur påverkas tex ett bostadsområde om du skriver insändare för homosexuellas rättigheter? En liknelse hade ju varit om du proppade tex rosengård full med en massa homosexuella och sedan propagerade för mera homos i Rosengård och sedan vägrade ha några homos Limhamn. Att man skall behöva förklara något sådant
Jaja... Får nog inte ur dig något vettigt i detta så jag ger mig...
- Inlägg 144
Det har jag beskrivit många gånger redan, och bara mötts av antingen ignorans eller spydigheter!Secrist skrev:Och vad innebär det att det inte skulle kosta så mycket då? Ge oss en siffra.
- Inlägg 145
Dao skrev:Du är inte så bra med detta med likheter va?Thetaxpayer skrev:Hur påverkas tex ett bostadsområde om du skriver insändare för homosexuellas rättigheter? En liknelse hade ju varit om du proppade tex rosengård full med en massa homosexuella och sedan propagerade för mera homos i Rosengård och sedan vägrade ha några homos Limhamn. Att man skall behöva förklara något sådant
Jaja... Får nog inte ur dig något vettigt i detta så jag ger mig...
Skam den som ger sig. Jag får ytterst sällan ut något vettigt från dig. Men men, stick du.
- Inlägg 146
Så här skall det se ut. Det partiet som står för detta får min röst.
http://debatt.svt.se/2013/10/17/ni-vet-vad-som-behover-goras-men-ni-gor-det-inte/
http://debatt.svt.se/2013/10/17/ni-vet-vad-som-behover-goras-men-ni-gor-det-inte/
- Inlägg 147
inte svår.... helt off topic och utan varken grund eller relevans för någon som helst fråga/ämne överhuvud tagetThetaxpayer skrev:F.I.S.T skrev:vilket jobb pratar herrn om ?Thetaxpayer skrev:Ok, Så det är som vanligt ANDRA som skall göra jobbet. Jag förstår.F.I.S.T skrev:Är det inte högre nivå på din debatt ?R.O.F.L skrev:
Jo du verkade tycka att Rofls fråga var svår så jag ville veta varför den var för svår. Så jag antar att svaret på Rofls fråga blir 0. Förstår du då?
förstår du då ?
- Inlägg 148
Har inte sett någon siffra. Ge oss en. Den är ju väldigt låg tydligen så det hade varit intressant att se vad du anser vara låga siffror.Dao skrev:Det har jag beskrivit många gånger redan, och bara mötts av antingen ignorans eller spydigheter!Secrist skrev:Och vad innebär det att det inte skulle kosta så mycket då? Ge oss en siffra.
- Inlägg 149
Samma "siffra" som nu, eller lägre!Secrist skrev:Har inte sett någon siffra. Ge oss en. Den är ju väldigt låg tydligen så det hade varit intressant att se vad du anser vara låga siffror.Dao skrev:Det har jag beskrivit många gånger redan, och bara mötts av antingen ignorans eller spydigheter!Secrist skrev:Och vad innebär det att det inte skulle kosta så mycket då? Ge oss en siffra.
Gissar att du kommer att fortsätta gnälla på mig, istället för att förklara din egen inställning, oavsett.
Du brukar göra så när dina byxor är nere...
- Inlägg 150
Alltså har du inte en aning utan ditt raljerande om att det inte kommer att kosta något rena fantasierna. Vilket är precis inom ramen för Daos debatteknik.Dao skrev:Samma "siffra" som nu, eller lägre!Secrist skrev:Har inte sett någon siffra. Ge oss en. Den är ju väldigt låg tydligen så det hade varit intressant att se vad du anser vara låga siffror.Dao skrev:Det har jag beskrivit många gånger redan, och bara mötts av antingen ignorans eller spydigheter!Secrist skrev:Och vad innebär det att det inte skulle kosta så mycket då? Ge oss en siffra.
Gissar att du kommer att fortsätta gnälla på mig, istället för att förklara din egen inställning, oavsett.
Du brukar göra så när dina byxor är nere...
Senast ändrad av Secrist den 2013-10-18, 11:39, ändrad totalt 1 gång