+9
formsvackan
RedMentalCase
F.I.S.T
Secrist
Dao
DMustaine
Sniperace
Sossar ee lata
Infra
13 posters
Vad vore svensk fotboll utan Zlatan?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Vad menar du? Bara för att Zlatan finns så ska vi inte belysa de stora problemen invandringen för med sig? Du är ju korkad på riktigt!!
Infra- Antal inlägg : 29644
Det är korkat av dig att inte inse det stora värdet av invandringen.Sossar ee lata skrev:Vad menar du? Bara för att Zlatan finns så ska vi inte belysa de stora problemen invandringen för med sig? Du är ju korkad på riktigt!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Det tar inte bort frågan varför det tex uteslutande är invandrare som gruppvåldtar, eller ska vi strunta i att så är fallet för att de flesta sköter sig?Infra skrev:Det är korkat av dig att inte inse det stora värdet av invandringen.Sossar ee lata skrev:Vad menar du? Bara för att Zlatan finns så ska vi inte belysa de stora problemen invandringen för med sig? Du är ju korkad på riktigt!!
Sniperace- Antal inlägg : 32948
inte vet jag, jag bryr mig inte om fotboll, men spelar zlatan för sverige, ger han SVENSK fotboll något nu?
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Skojjar du? han ÄR svensk fotboll!Sniperace skrev:inte vet jag, jag bryr mig inte om fotboll, men spelar zlatan för sverige, ger han SVENSK fotboll något nu?
JAg vet att han är svensk invandrargrabb från rosengård och att han är en väldigt bra fotbollsspelare, MEN spelar han idag för SVERIGE?DMustaine skrev:Skojjar du? han ÄR svensk fotboll!Sniperace skrev:inte vet jag, jag bryr mig inte om fotboll, men spelar zlatan för sverige, ger han SVENSK fotboll något nu?
är han inte proffs i något utländskt lag?
Jag är totalt ointresserad av fotbollssporten, så jag vet inte mer än vad jag råkar höra eller läsa
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Han spelar i PSG, Paris Saint Germain klubblag men spelar i Svenska landslaget där han är lagkapten!Sniperace skrev:JAg vet att han är svensk invandrargrabb från rosengård och att han är en väldigt bra fotbollsspelare, MEN spelar han idag för SVERIGE?DMustaine skrev:Skojjar du? han ÄR svensk fotboll!Sniperace skrev:inte vet jag, jag bryr mig inte om fotboll, men spelar zlatan för sverige, ger han SVENSK fotboll något nu?
Jag är totalt ointresserad av fotbollssporten, så jag vet inte mer än vad jag råkar höra eller läsa
Ahaa, så man kan spela för flera lag och flera länder, det visste jag inte v:(DMustaine skrev:Han spelar i PSG, Paris Saint Germain klubblag men spelar i Svenska landslaget där han är lagkapten!Sniperace skrev:JAg vet att han är svensk invandrargrabb från rosengård och att han är en väldigt bra fotbollsspelare, MEN spelar han idag för SVERIGE?DMustaine skrev:Skojjar du? han ÄR svensk fotboll!Sniperace skrev:inte vet jag, jag bryr mig inte om fotboll, men spelar zlatan för sverige, ger han SVENSK fotboll något nu?
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 10
Sv: Vad vore svensk fotboll utan Zlatan?
Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 11
Dravel. Du ser rasism bakom varenda buske utan att några som helst belägg för det.Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
- Inlägg 12
Och du blundar för det uppenbara.Secrist skrev:Dravel. Du ser rasism bakom varenda buske utan att några som helst belägg för det.Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
Och kallar det "verklighet"!
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 13
.Det behövs sannerligen inte letas i några buskar inte. Den ligger där i öppen dagerSecrist skrev:Dravel. Du ser rasism bakom varenda buske utan att några som helst belägg för det.Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
- Inlägg 14
Anser man det rasism att kalla en glass för Nogger och vill förbjuda Kinapuffar så förstår jag om man ser rasism i varje buske.Dao skrev:Och du blundar för det uppenbara.Secrist skrev:Dravel. Du ser rasism bakom varenda buske utan att några som helst belägg för det.Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
- Inlägg 15
Bara på era RKU-möten.Infra skrev:.Det behövs sannerligen inte letas i några buskar inte. Den ligger där i öppen dagerSecrist skrev:Dravel. Du ser rasism bakom varenda buske utan att några som helst belägg för det.Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
- Inlägg 16
fungerar som fotbollen med alla dessa huliganslagsmål som florerar med fotbollen i större delen av världen?Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
jomen javisst *asg*
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 17
Hade Zlatan inte varit bra på fotboll, hade han inte varit önskvärd av stora delar av forumhögern
- Inlägg 18
Varför skulle han inte vara det, han är ju en av dem som inte missköter sig och bär sig illa åt.F.I.S.T skrev:
Hade Zlatan inte varit bra på fotboll, hade han inte varit önskvärd av stora delar av forumhögern
Men vad anser du om hans åtgärder för att minimera sin skatt i Sverige?
Är den mer berättigad för att han är invandrare gentemot en vanlig rik svenne som ser till att denne slipper stor del av beskattningen?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 19
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 20
Menar du att svenskheten står i omvänd proportion till antalet skåningar i laget ?RedMentalCase skrev:Vad svensk fotboll vore utan Zlatan? Svensk kanske?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 21
Trams och fantasier!formsvackan skrev:Menar du att svenskheten står i omvänd proportion till antalet skåningar i laget ?RedMentalCase skrev:Vad svensk fotboll vore utan Zlatan? Svensk kanske?
- Inlägg 22
Jodå. Det är våldtäktsmän, knarklangare, kriminella gäng etc som vi inte vill ha här. Där är den stora skillnaden mellan oss.F.I.S.T skrev:
- Inlägg 23
Och du har nu bestämt att JAG anser detta?Secrist skrev:Anser man det rasism att kalla en glass för Nogger och vill förbjuda Kinapuffar så förstår jag om man ser rasism i varje buske.Dao skrev:Och du blundar för det uppenbara.Secrist skrev:Dravel. Du ser rasism bakom varenda buske utan att några som helst belägg för det.Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
- Inlägg 24
Nu pratade jag om fotbollen, inget annat...Sniperace skrev:fungerar som fotbollen med alla dessa huliganslagsmål som florerar med fotbollen i större delen av världen?Dao skrev:Synd att inte vårt samhälle fungerar som fotbollen, eller idrotten generellt. Tänk som många "Zlatan" som inte har möjlighet att komma till sin rätt, just för att man inte är "svensk"!
jomen javisst *asg*
- Inlägg 25
Du bör nog läsa hans bok, där han själv kommer till just den slutsatsen!Sniperace skrev:Varför skulle han inte vara det, han är ju en av dem som inte missköter sig och bär sig illa åt.
Att Malmölag ett tag inte var välkomna till Gothia Cup i Göteborg, tack vara bland annat Zlatan, är också intressant. Utan mål för Sverige, skulle han troligen bara vara ytterligare en av de personer som Seel och forumhögern retar upp sig på i tråd efter tråd.