+3
Sossar ee lata
Dao
Thetaxpayer
7 posters
KP-Rcs tappra kämpar
Dao- Antal inlägg : 26567
- Inlägg 2
Sv: KP-Rcs tappra kämpar
Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Hur försöker NI komma åt ERA högerextrema skitstövlar, mer än att skylla allt på "vänstern"?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 3
Ni gör ingenting mot sånt här pack!!!! Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!! Jävla avskum är vad det är!! Bidrar inte med annat än elände till samhället.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Hur försöker NI komma åt ERA högerextrema skitstövlar, mer än att skylla allt på "vänstern"?
- Inlägg 4
Har själv varit närvarande för flera år sedan i flera fredliga vänsteraktioner. När ett fåtal vid vissa av dessa kommer utifrån de som organiserat aktionerna började med vandalism, började det stora flertalet arbeta för att få bort dessa. De lyckades också de gånger jag var med. Men i media dagen efter var det bara dessa skitstövlar som fick uppmärksamhet - inte att nästan samtliga som medverkade i aktionerna försökte få dessa att avvika.Sossar ee lata skrev:Ni gör ingenting mot sånt här pack!!!! Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!! Jävla avskum är vad det är!! Bidrar inte med annat än elände till samhället.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Och högertomtarna på Expressen och DN började hymla om att "vänstern gör ingenting"!
Detta är den VANLIGA bilden idag!
Frågan är fortfarande - vad gör NI till höger mot ERA vandaler?
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
- Inlägg 5
Sossar ee lata skrev: Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 6
Jag känner inte till några vandaler som är alliansanhängare, däremot har vi ju vänsterextremister & smygnazzar via SD i oppositionen så det är nog ni i opposition som ska hålla koll på de era.Dao skrev:Har själv varit närvarande för flera år sedan i flera fredliga vänsteraktioner. När ett fåtal vid vissa av dessa kommer utifrån de som organiserat aktionerna började med vandalism, började det stora flertalet arbeta för att få bort dessa. De lyckades också de gånger jag var med. Men i media dagen efter var det bara dessa skitstövlar som fick uppmärksamhet - inte att nästan samtliga som medverkade i aktionerna försökte få dessa att avvika.Sossar ee lata skrev:Ni gör ingenting mot sånt här pack!!!! Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!! Jävla avskum är vad det är!! Bidrar inte med annat än elände till samhället.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Och högertomtarna på Expressen och DN började hymla om att "vänstern gör ingenting"!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 7
Dao skrev:Har själv varit närvarande för flera år sedan i flera fredliga vänsteraktioner. När ett fåtal vid vissa av dessa kommer utifrån de som organiserat aktionerna började med vandalism, började det stora flertalet arbeta för att få bort dessa. De lyckades också de gånger jag var med. Men i media dagen efter var det bara dessa skitstövlar som fick uppmärksamhet - inte att nästan samtliga som medverkade i aktionerna försökte få dessa att avvika.Sossar ee lata skrev:Ni gör ingenting mot sånt här pack!!!! Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!! Jävla avskum är vad det är!! Bidrar inte med annat än elände till samhället.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Ja eller hur.
https://www.google.se/search?q=lars+ohly+demonstrerar&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=15pWUtCyN-Th4QTnnoCIDw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1600&bih=783&dpr=1#facrc=_&imgdii=_&imgrc=XffIMj75rzoFBM%3A%3BfnDvexi6cUf59M%3Bhttp%253A%252F%252Fsomjagserdet68.files.wordpress.com%252F2009%252F03%252Fimg_1879.jpg%253Fw%253D900%3Bhttp%253A%252F%252Fsomjagserdet68.wordpress.com%252Fcategory%252Fisrael%252Fpage%252F2%252F%3B900%3B675
Hur försöker NI komma åt ERA högerextrema skitstövlar,
Vilka är det?
mer än att skylla allt på "vänstern"?
Stämmer ju bra det.
Vilka menar du?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 8
Märkligt hur du ena dagen är gammal alliansröstare för att nästa dag gå i Vänsterpartiets demonstrationståg. Din historia är lite "luddig" för att uttrycka sig milt.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
- Inlägg 9
Och här kan vi läsa....Dao skrev:Har själv varit närvarande för flera år sedan i flera fredliga vänsteraktioner. När ett fåtal vid vissa av dessa kommer utifrån de som organiserat aktionerna började med vandalism, började det stora flertalet arbeta för att få bort dessa. De lyckades också de gånger jag var med. Men i media dagen efter var det bara dessa skitstövlar som fick uppmärksamhet - inte att nästan samtliga som medverkade i aktionerna försökte få dessa att avvika.Sossar ee lata skrev:Ni gör ingenting mot sånt här pack!!!! Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!! Jävla avskum är vad det är!! Bidrar inte med annat än elände till samhället.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Kommunisterna anklagar Vänsterpartiet för feghet
Vänsterpartiet får oväntad kritik från yttersta vänstern.
Kommunistiska Partiet anser att Vänstern flirtar med våldsverkare.
– De vågar inte ta avstånd från afa-aktivisterna, säger Nils Littorin, ansvarig för ungdomsförbundet i Skåne.
Kommunistiska partiet och dess ungdomsförbund RKU är trötta på att demonstrationer saboteras av autonoma och AFA (anti-fascistisk aktion).
En stor del av skulden läggs på Vänsterpartiet.
– De har en alldeles för mjäkig inställning till de här grupperna, säger Nils Littorin, från RKU (revolutionär kommunistisk ungdom).
Han säger att moderpartiet KP till fullo stödjer hans åsikt.
– Vänsterpartiet vill flirta med två opinioner samtidigt. Den stora fredliga massan och den lilla grupp som förespråkar våld.
Enligt Nils Littorin borde Vänsterpartiet göra upp internt.
http://www.skanskan.se/article/20090311/NYHETER/873260028/-/kommunisterna-anklagar-vansterpartiet-for-feghet
- Inlägg 10
"Klart" du inte känner till vandaler som är alliansanhängare!Sossar ee lata skrev:Jag känner inte till några vandaler som är alliansanhängare, däremot har vi ju vänsterextremister & smygnazzar via SD i oppositionen så det är nog ni i opposition som ska hålla koll på de era.
Men du HAR hört om högerextremister, eller?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 11
Secrist skrev:Märkligt hur du ena dagen är gammal alliansröstare för att nästa dag gå i Vänsterpartiets demonstrationståg. Din historia är lite "luddig" för att uttrycka sig milt.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Dao i ett nötskal, lögnare från morgon till kväll!
- Inlägg 12
Vad är det du inte förstår?Thetaxpayer skrev:Vilka menar du?
Vänstern generellt vill inte veta av sådana här vandaler, och jobbar aktivt för att få bort dem!
Självlart framkommer det sällan i massmedia, och aldrig i högermedia (vore kul om avpixlat med anhang kunde ta upp sådant - eftersom de ju är för att "allt" skall synliggöras! )
- Inlägg 13
Inte lika "luddig" som din läsförståelse!Secrist skrev:Märkligt hur du ena dagen är gammal alliansröstare för att nästa dag gå i Vänsterpartiets demonstrationståg. Din historia är lite "luddig" för att uttrycka sig milt.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Du har en tendens att vara mycket selektiv i vad du vill läsa av vad jag skriver, och sedan fantiserar du fram resten - och blir "förbryllad" när mina inlägg inte passar in i den bild du själv har fantiserat ihop om mig!
- Inlägg 14
Visst är det underbart att vänsterfolk faktiskt kan kritisera varandra!!!Secrist skrev:Och här kan vi läsa....Dao skrev:Har själv varit närvarande för flera år sedan i flera fredliga vänsteraktioner. När ett fåtal vid vissa av dessa kommer utifrån de som organiserat aktionerna började med vandalism, började det stora flertalet arbeta för att få bort dessa. De lyckades också de gånger jag var med. Men i media dagen efter var det bara dessa skitstövlar som fick uppmärksamhet - inte att nästan samtliga som medverkade i aktionerna försökte få dessa att avvika.Sossar ee lata skrev:Ni gör ingenting mot sånt här pack!!!! Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!! Jävla avskum är vad det är!! Bidrar inte med annat än elände till samhället.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
– De vågar inte ta avstånd från afa-aktivisterna, säger Nils Littorin, ansvarig för ungdomsförbundet i Skåne.
Kommunistiska partiet och dess ungdomsförbund RKU är trötta på att demonstrationer saboteras av autonoma och AFA (anti-fascistisk aktion).
– De har en alldeles för mjäkig inställning till de här grupperna, säger Nils Littorin, från RKU (revolutionär kommunistisk ungdom).
– Vänsterpartiet vill flirta med två opinioner samtidigt. Den stora fredliga massan och den lilla grupp som förespråkar våld.
http://www.skanskan.se/article/20090311/NYHETER/873260028/-/kommunisterna-anklagar-vansterpartiet-for-feghet
detta saknade jag från högerhåll! Där ställer man alltid upp kring "ledaren", i traditionell ordning. Bara tillfälligt kan man se någon inre schism, eller liknande - men de brukar rättas in i ledet ganska snart igen. Eller utrensas...
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 15
Jefla pajas nu vrider du dig som den mask du är återigen!Dao skrev:Inte lika "luddig" som din läsförståelse!Secrist skrev:Märkligt hur du ena dagen är gammal alliansröstare för att nästa dag gå i Vänsterpartiets demonstrationståg. Din historia är lite "luddig" för att uttrycka sig milt.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
Du har en tendens att vara mycket selektiv i vad du vill läsa av vad jag skriver, och sedan fantiserar du fram resten - och blir "förbryllad" när mina inlägg inte passar in i den bild du själv har fantiserat ihop om mig!
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
- Inlägg 16
[quote="Dao"]
Vilka är högervandalerna och vilka stödjer dem?
Vänstern generellt vill inte veta av sådana här vandaler, och jobbar aktivt för att få bort dem!
Skitsnack
[size=18]Vad är det du inte förstår?Thetaxpayer skrev:Vilka menar du?
Vilka är högervandalerna och vilka stödjer dem?
Skitsnack
- Inlägg 17
Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.Dao skrev:Visst är det underbart att vänsterfolk faktiskt kan kritisera varandra!!!Secrist skrev:Och här kan vi läsa....Dao skrev:Har själv varit närvarande för flera år sedan i flera fredliga vänsteraktioner. När ett fåtal vid vissa av dessa kommer utifrån de som organiserat aktionerna började med vandalism, började det stora flertalet arbeta för att få bort dessa. De lyckades också de gånger jag var med. Men i media dagen efter var det bara dessa skitstövlar som fick uppmärksamhet - inte att nästan samtliga som medverkade i aktionerna försökte få dessa att avvika.Sossar ee lata skrev:Ni gör ingenting mot sånt här pack!!!! Ni hyllar dem och kallare dem frihetskämpar!!! Jävla avskum är vad det är!! Bidrar inte med annat än elände till samhället.Dao skrev:Mot dessa extremister arbetar resten av vänstern STORT MOT, för att de skall låta bli med just sådana här saker.
detta saknade jag från högerhåll! Där ställer man alltid upp kring "ledaren", i traditionell ordning. Bara tillfälligt kan man se någon inre schism, eller liknande - men de brukar rättas in i ledet ganska snart igen. Eller utrensas...
- Inlägg 18
Hjältar
KP-RC:s hjältar kämpar för demokratin genom att angripa alla som kommer i vägen.
- Inlägg 19
Vad i hela friden skulle jag nu ha sagt "inte existerar"?Secrist skrev:Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.
LÄSTE du mitt inlägg, ens?
- Inlägg 20
Snarare är väl frågan om du läste den kritiken som framfördes av Kommunisterna.Dao skrev:Vad i hela friden skulle jag nu ha sagt "inte existerar"?Secrist skrev:Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 21
Ja. Det är sååå synd om nazisterna, sååå. DuSecrist skrev:Snarare är väl frågan om du läste den kritiken som framfördes av Kommunisterna.Dao skrev:Vad i hela friden skulle jag nu ha sagt "inte existerar"?Secrist skrev:Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.
kanske ska gå med i Svenskarnas Parti i stället för i SD?
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17620698.ab
- Inlägg 22
Öh, va? Kommunisterna kritiserade Vänsterpartiet för att gulla med AFA och du får det till att det är synd om nynazister?Infra skrev:Ja. Det är sååå synd om nazisterna, sååå. DuSecrist skrev:Snarare är väl frågan om du läste den kritiken som framfördes av Kommunisterna.Dao skrev:Vad i hela friden skulle jag nu ha sagt "inte existerar"?Secrist skrev:Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.
Finns det någon som förstår logiken bakom den slutsatsen?
- Inlägg 23
Det gjorde jag, och kommenterade.Secrist skrev:Snarare är väl frågan om du läste den kritiken som framfördes av Kommunisterna.Dao skrev:Vad i hela friden skulle jag nu ha sagt "inte existerar"?Secrist skrev:Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.
Men du väljer att STRUNTA i mitt inlägg, och vinkla om frågan att handla om något annat.
Är det inte tröttsamt att alltid vara så efter..?
- Inlägg 24
Är det inte tröttsamt att ständigt försöka skönmåla när det är pinsamt uppenbart att det är rena fantasierna och grova överdrifter?Dao skrev:Det gjorde jag, och kommenterade.Secrist skrev:Snarare är väl frågan om du läste den kritiken som framfördes av Kommunisterna.Dao skrev:Vad i hela friden skulle jag nu ha sagt "inte existerar"?Secrist skrev:Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.
Men du väljer att STRUNTA i mitt inlägg, och vinkla om frågan att handla om något annat.
Är det inte tröttsamt att alltid vara så efter..?
- Inlägg 25
Det är väl bara till att använda DINA metoder när du gör på samma sätt...Secrist skrev:Öh, va? Kommunisterna kritiserade Vänsterpartiet för att gulla med AFA och du får det till att det är synd om nynazister?Infra skrev:Ja. Det är sååå synd om nazisterna, sååå. DuSecrist skrev:Snarare är väl frågan om du läste den kritiken som framfördes av Kommunisterna.Dao skrev:Vad i hela friden skulle jag nu ha sagt "inte existerar"?Secrist skrev:Fast kritiken riktar ju udden mot just det som du hävdar inte existerar. Något du i vanlig ordning försöker trolla bort genom att börja babbla om allt annat.
Finns det någon som förstår logiken bakom den slutsatsen?
Du väljer vanligtvis att ignorera och gå på person istället...