Att hela tiden behöva kalla sina egna ord för lögner måste bli jobbigt i längden. Hur står du ut med dig själv ?RedMentalCase skrev:Inget av det du skriver om är besvärligt, det är mer som en vrickad ljugande spyfluga som förstör debatter med ditt ljugande och dina vrickade "fakta".formsvackan skrev:Jag förstår att det är besvärligt för dig när dina fantasier återigen hoppar upp och biter dig i röven. Hur du ska kunna undvika detta har jag informerat dig om under flera år. Låt bli att torgföra desammaRedMentalCase skrev:Dina lögner överträffas bara av din idioti. Hur orkar du stå ut med dig själv, dåre.formsvackan skrev:När RMC på AB Forum ombads föreslå lämpliga åtgärder i syfte att stödja ett likadant påstående lyckades han endast klämma ur sig nedläggning av knypplingsmyndigheten samt indragning av bidrag till rika författare. Har du flera, eller bättre förslag ?DMustaine skrev:Det ena står inte emot det andra! Så enkelt är det. Det går att ha världens bästa skola och vi kan ändå sänka skatterna med 5% till!!
+4
redalert
ericTheDog
Dao
Infra
8 posters
Skattesänkningar behövs - bra skolor behövs inte.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Jag kallar inte m ina egna ord lögner,formsvackan skrev:Att hela tiden behöva kalla sina egna ord för lögner måste bli jobbigt i längden. Hur står du ut med dig själv ?RedMentalCase skrev:Inget av det du skriver om är besvärligt, det är mer som en vrickad ljugande spyfluga som förstör debatter med ditt ljugande och dina vrickade "fakta".formsvackan skrev:Jag förstår att det är besvärligt för dig när dina fantasier återigen hoppar upp och biter dig i röven. Hur du ska kunna undvika detta har jag informerat dig om under flera år. Låt bli att torgföra desammaRedMentalCase skrev:Dina lögner överträffas bara av din idioti. Hur orkar du stå ut med dig själv, dåre.formsvackan skrev:När RMC på AB Forum ombads föreslå lämpliga åtgärder i syfte att stödja ett likadant påstående lyckades han endast klämma ur sig nedläggning av knypplingsmyndigheten samt indragning av bidrag till rika författare. Har du flera, eller bättre förslag ?DMustaine skrev:Det ena står inte emot det andra! Så enkelt är det. Det går att ha världens bästa skola och vi kan ändå sänka skatterna med 5% till!!
och ditt sätt att debattera är så dåligt så till och med miffoberra överglänser dig, din vänstermupp.
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Försök inte. Smicker är inget jag tilltalas avRedMentalCase skrev:din vänstermupp.
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Men du tycks smickra dig själv med hjärntvätt, idioti dårskap och förvirring kring alla frågor som rör samtiden och en okunskap om fakta som hela tiden får alla att brista ut i gapskratt.formsvackan skrev:Försök inte. Smicker är inget jag tilltalas avRedMentalCase skrev:din vänstermupp.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
Dao skrev:Barngrupperna är iofs desamma, generellt, som för sju år sedan - men arbetsuppgifterna har förändrats, så det är mer arbetsbelastning per barn i barngruppen idag än för sju år sedan.
Så är fallet i skolorna och inom sjukvården också!
Påstår du att det förekommer barnarbete i barngrupperna? Sorry, detta är inte Nordkorea. Försök igen, din dåre.
Thetaxpayer- Antal inlägg : 7997
ericTheDog skrev:Påstår du att det förekommer barnarbete i barngrupperna? Sorry, detta är inte Nordkorea. Försök igen, din dåre.Dao skrev:Barngrupperna är iofs desamma, generellt, som för sju år sedan - men arbetsuppgifterna har förändrats, så det är mer arbetsbelastning per barn i barngruppen idag än för sju år sedan.
Infra- Antal inlägg : 29644
Dom här artiklarna bara bekräftar vad jag säger.
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/danielswedin/article17481184.ab
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article17488833.ab
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/danielswedin/article17481184.ab
http://www.aftonbladet.se/ledare/ledarkronika/anderslindberg/article17488833.ab
Dao- Antal inlägg : 26567
Nu börjar ni bli lite slappa... Bättre kan ni...Thetaxpayer skrev:ericTheDog skrev:Påstår du att det förekommer barnarbete i barngrupperna? Sorry, detta är inte Nordkorea. Försök igen, din dåre.Dao skrev:Barngrupperna är iofs desamma, generellt, som för sju år sedan - men arbetsuppgifterna har förändrats, så det är mer arbetsbelastning per barn i barngruppen idag än för sju år sedan.