+6
ericTheDog
RedCloud
redalert
F.I.S.T
DMustaine
Sossar ee lata
10 posters
Uppdatering på Red Clouds polare!!!
DMustaine- Antal inlägg : 3914
Utvisa kräket omedelbart!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
- Inlägg 3
Nu är du väl hård mot stackarn!
DMustaine skrev:Utvisa kräket omedelbart!
Red C blir ju ledsen, killen har ju haft det svårt så det är klart han ska få tortera djur till döds.......
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Sossar ee lata skrev:DMustaine skrev:Utvisa kräket omedelbart!
Red C blir ju ledsen, killen har ju haft det svårt så det är klart han ska få tortera djur till döds.......
Jag blir definitivt ledsen, både å djurens vägnar, och för er ignorans, okunnighet och tafatta försök att framstå som att ni bryr er om något annat än er själva
redalert- Antal inlägg : 13973
Ursäkta men är det inte du fjanten som hela tiden försöker framhäva din storhet här?F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:DMustaine skrev:Utvisa kräket omedelbart!
Jag blir definitivt ledsen, både å djurens vägnar, och för er ignorans, okunnighet och tafatta försök att framstå som att ni bryr er om något annat än er själva
Endast en liten människa måste tala om hur stor han är!
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Ursäkta men är det inte du fjanten som hela tiden försöker framhäva din storhet här?
Snarare du som skryter med hur liten skit till människospillra du är 24-7-365
Ett nytt självmål av hjärnbefriade extremistvänstern!RedCloud skrev:Ursäkta men är det inte du fjanten som hela tiden försöker framhäva din storhet här?
Snarare du som skryter med hur liten skit till människospillra du är 24-7-365
*asg*
Ett nytt självmål av hjärnbefriade extremistvänstern!
Tyvärr måste jag upplysa dig om motsatsen lillen, du ÄR e vidrig lite obildad skit. Inget annat.
redalert skrev:
Ursäkta men är det inte du fjanten som hela tiden försöker framhäva din storhet här?
Nej... men det kan lätt verka som att man framstår som ooootroligt bra, med tanke på hur illa ställt det är med större delen av forumhögern, med dig i spetsen...
Det är nog inte riktigt lika illa ställt med alla högermänniskor som det är med dig, gud ske pris
redalert skrev:Endast en liten människa måste tala om hur stor han är!
Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
RedCloud skrev:Ett nytt självmål av hjärnbefriade extremistvänstern!
Tyvärr måste jag upplysa dig om motsatsen lillen, du ÄR e vidrig lite obildad skit. Inget annat.
Utgår man ifrån att sådana som lilla Red C jobbar som lärare så är det inte konstigt att man väljer privata skolor.....men nej just det, Red C är mytoman boende i koja.....så kommunala skolor är bara sämre, inte skit, men sämre är dom, hur kan man välja sämre när det finns bra?? Inte en Ohly var så dum....
- Inlägg 11
Sv: Uppdatering på Red Clouds polare!!!
Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
DMustaine- Antal inlägg : 3914
- Inlägg 12
RedCloud skrev:Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
Omskrivning för: vi kommer fortsätta vilja leva av er inkomst!
- Inlägg 13
Ultrahögerns reptilhjärnereflex....: alla vänster går på bidrag...
Herregud människa, väx upp
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 14
RedCloud skrev:Ett nytt självmål av hjärnbefriade extremistvänstern!
Vi har noterat att du tycker det. Ifall du undrar kan jag meddela att vi har mycket roligt åt vad du skriver.
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
- Inlägg 15
ericTheDog skrev:RedCloud skrev:Ett nytt självmål av hjärnbefriade extremistvänstern!
Vi har noterat att du tycker det. Ifall du undrar kan jag meddela att vi har mycket roligt åt vad du skriver.
Det är ingen som undrar......
RC säger iaf något... Vilket är mer än vad knatte,fjatte någonsin har åstadkommt.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 16
Ja, oj vad mycket han säger. Scrolla upp så ser du bl.a följande:
"Ultrahögerns reptilhjärnereflex"...."Herregud människa, väx upp"
Att rd blir imponerad förvånar dock ingen. Det liknar nordkorea där alla gråter över klanledarens bortgång.
"Ultrahögerns reptilhjärnereflex"...."Herregud människa, väx upp"
Att rd blir imponerad förvånar dock ingen. Det liknar nordkorea där alla gråter över klanledarens bortgång.
- Inlägg 17
DMustaine skrev:RedCloud skrev:Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
Redogör gärna hur du kom fram till detta utifrån den text du påstod skulle betyda detta
- Inlägg 18
Det tjänar inget till du fattar ändå noll och intet historielös som du är!F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:RedCloud skrev:Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
Redogör gärna hur du kom fram till detta utifrån den text du påstod skulle betyda detta
*asg*
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
- Inlägg 19
Hur djupt kan tokavänsterns bitterhet gå?
Secrist- Antal inlägg : 32216
- Inlägg 20
Säga
RC säger iaf något...
Visst gör han. Och det mest förekommande är "puke" och "dubbelpuke". Verkligen inspirerande ord.
Visst gör han. Och det mest förekommande är "puke" och "dubbelpuke". Verkligen inspirerande ord.
PE Dal- Antal inlägg : 1127
- Inlägg 21
Efter lång betänketid
Den medkännande högern spekulerar...puke, dubbel puke RedCloud Yesterday at 18:59
Men ibland får han ju till det riktigt ordentligt!
Men ibland får han ju till det riktigt ordentligt!
- Inlägg 22
redalert skrev:Det tjänar inget till du fattar ändå noll och intet historielös som du är!F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:RedCloud skrev:Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
*asg*
Med andra ord klarar du inte av det
- Inlägg 23
Nej och jag tror inte att någon annan klarar av det heller!F.I.S.T skrev:redalert skrev:Det tjänar inget till du fattar ändå noll och intet historielös som du är!F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:RedCloud skrev:Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
*asg*
- Inlägg 24
redalert skrev:Nej och jag tror inte att någon annan klarar av det heller!F.I.S.T skrev:redalert skrev:Det tjänar inget till du fattar ändå noll och intet historielös som du är!F.I.S.T skrev:DMustaine skrev:RedCloud skrev:Nja ... endast en liten människa stöder Blå politik som pissar på de svaga. Endast en liten människa som du måste trycka ned andra för att må bra. Sedan att du önskar att folk tacksamt skall ta emot dina verbala vomeringar, samt Alliansen omänskliga politik.... är något som du helt enkelt får fortsätta drömma om ... för det kommer ALLTID finnas människor som Formis RC, Anna och jag som kommer kämpa mot orättvisor och rasism
*asg*
Varför skulle någon annan än den som påstår en sak, förklara den ??.... det är tråkigt att du inte står för vad du säger, eller vågar förklara dina påhopp. det sades: "Omskrivning för: vi kommer fortsätta vilja leva av er inkomst!", vänligen utveckla detta utifrån det uttalande jag gjorde !