Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
marxisten
formsvackan
RedCloud
Sossar-e-lata
8 posters

    Red Clouds vänner & förebilder......

    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-14, 21:11

    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  RedCloud 2009-09-14, 21:14

    Nu är nyfascisten på fyllan igen, bag in a box i Sumpan, kanske doppat snoken i cola-burken också, och fortsätter drömma om barn, fru och villa i Djursholm.

    Vilket skämt du är mytomanen....
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  formsvackan 2009-09-14, 21:16

    Det kan vara jag som är i mitten Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 21:34

    formsvackan skrev:
    Det kan vara jag som är i mitten Very Happy

    Och jag den till vänster. Du fann oss SeL!
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  RedCloud 2009-09-14, 21:36

    Då måste jag vara den till höger....

    STÖD AL QAIDAS KAMP MOT DET IMPERIALISTISKA USA
    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    (nu kommer SÄPO få spader )
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Hahaha

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-14, 21:38

    tillskillnad från Red C så har ju ni lite humor, by the way red 18265 bor jag på, ligger inte i sumpan, men gör det dig glad om jag bor i Sumpan så kan jag göra det, allt för dig Red C Very Happy , vet inte vad det ör för fel på Sumpan för den delen? har kontor där, Järnvägsgatan. bra faktiskt.
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Nu är jag säker!

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-14, 21:39

    Du är inte lärare, en lärare skulle ALDRIG skriva så och stödja terror som dödar oskyldiga.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 21:40

    Sossar-e-lata skrev:tillskillnad från Red C så har ju ni lite humor, by the way red 18265 bor jag på, ligger inte i sumpan, men gör det dig glad om jag bor i Sumpan så kan jag göra det, allt för dig Red C Very Happy , vet inte vad det ör för fel på Sumpan för den delen? har kontor där, Järnvägsgatan. bra faktiskt.

    Man måste ha humor för att stå ut med dina inlägg SeL.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 21:42

    RedCloud skrev:
    Då måste jag vara den till höger....

    STÖD AL QAIDAS KAMP MOT DET IMPERIALISTISKA USA
    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    (nu kommer SÄPO få spader )

    Japp, vi tre grabbar, vi är trion. Vilket plan och vart var de vi sa vi skulle åka?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  RedCloud 2009-09-14, 21:43

    Nyfascisten skrev:by the way red 18265

    Du, det är det stygga kokainet som får dig att tro det, håll dig till bag-in-a-box du.
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 21:44

    Sossar-e-lata skrev:Du är inte lärare, en lärare skulle ALDRIG skriva så och stödja terror som dödar oskyldiga.

    Den säkerheten ger jag 0 poäng!

    Eftersom han har jobb som lärare och du har fel.


    Senast ändrad av marxisten den 2009-09-14, 21:45, ändrad totalt 1 gång
    MartinLindgren
    MartinLindgren


    Antal inlägg : 15685
    Join date : 09-02-16
    Ort : Stockholm

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  MartinLindgren 2009-09-14, 21:44

    Mr.S-e-L från Djursholm,vännernas vän och farsornas farsa, alla fruars favorit och kanske också chefernas chef med sin högavlönade överlyckliga personal! cheers

    Sen att samhällets store som avskyr invandrare, sjuka och arbetslösa är inget att snacka om?
    Hela sveriges skolelevers förebild! bounce


    Hur det kommer sig att den gudomlige S-e-L inte blivit utnämd till världskulturarv,är ju den stora frågan?

    Aha? Järnvägsgatan var det? Här har du en som är lika hemma i sumpan som i resten av stan!


    Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-09-14, 21:51, ändrad totalt 1 gång
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  RedCloud 2009-09-14, 21:46

    Hela sveriges skolelevers förebild!


    ha ha haha skitroligt,
    det är tur att mytomanen S-E-L INTE är lärare.........
    formsvackan
    formsvackan


    Antal inlägg : 14778
    Join date : 09-03-02

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  formsvackan 2009-09-14, 21:47

    marxisten skrev:Japp, vi tre grabbar, vi är trion. Vilket plan och vart var de vi sa vi skulle åka?
    Vi tar vilket som helst. Förr knallade man bara fram till chaffisen och sa, "Till Havanna" Very Happy
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 21:48

    RedCloud skrev:
    Hela sveriges skolelevers förebild!


    ha ha haha skitroligt,
    det är tur att mytomanen S-E-L INTE är lärare.........

    Om du ändå va det, då kunde vi leda revolutionen imorgon RC!
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 21:49

    formsvackan skrev:
    marxisten skrev:Japp, vi tre grabbar, vi är trion. Vilket plan och vart var de vi sa vi skulle åka?
    Vi tar vilket som helst. Förr knallade man bara fram till chaffisen och sa, "Till Havanna" Very Happy

    Hehe, putsade upp den ikväll. Är era också putsade och fina. Glöm inte vapenoljan, vård är de bästa sättet att hålla det i trim! Fan, hade för mig vi sa Washington DC? Eller va de till Guantanamo för att befria fängslade kamrater vi sa?
    RedCloud
    RedCloud


    Antal inlägg : 23039
    Join date : 09-02-23
    Ort : NorrOmDalälven

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  RedCloud 2009-09-14, 21:53

    Nu får SÄPO storspader....

    bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
    Vercingetorix
    Vercingetorix


    Antal inlägg : 4633
    Join date : 09-02-16
    Age : 52

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  Vercingetorix 2009-09-14, 22:00

    Sossar-e-lata skrev:tillskillnad från Red C så har ju ni lite humor, by the way red 18265 bor jag på, ligger inte i sumpan, men gör det dig glad om jag bor i Sumpan så kan jag göra det, allt för dig Red C Very Happy , vet inte vad det ör för fel på Sumpan för den delen? har kontor där, Järnvägsgatan. bra faktiskt.

    Hellre en räd i Sumpan, än säd i rumpan...
    marxisten
    marxisten


    Antal inlägg : 5060
    Join date : 09-02-16
    Ort : Södra Sverige

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  marxisten 2009-09-14, 22:02

    RedCloud skrev:Nu får SÄPO storspader....

    bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

    Vadå, är det något olagligt i att snacka terror mot USA? Jag menar, USA terroriserar ju alla andra, så varför får ingen ge tillbaks?
    Sossar-e-lata
    Sossar-e-lata


    Antal inlägg : 1357
    Join date : 09-03-15
    Ort : Djursholm

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Kan ju glädja er rödingar att USA är absolut ingen förebild för mig

    Inlägg  Sossar-e-lata 2009-09-14, 22:16

    men era drömländer ala Cuba, Nord Korea, etc är ju vidrigt, de förtrycker ju folket ner i skorna!! för min egen del så trivs jag bra i mina gamla hemtrakter Spanien, södra delen, lagom tempo, lite gnäll, god man & sol.....man vet hur man njuter av livet liksom....kan förstå Red C att han är så bitter, bo där uppe i mörkret i skogen, vem fan blir positiv & glad av det!? inte konstigt att de norrut inte orkar, bidrgan flödar och folk blir "utbrända" av tristess.....som jag får betala....ahh jag får väl bjuda på det Very Happy snäll som jag är.
    avatar
    råttan.


    Antal inlägg : 4318
    Join date : 09-03-01

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  råttan. 2009-09-14, 22:18

    Det är rätt otroligt att vissa kan hänga upp hela sin tillvaro på att hata USA.
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  theward 2009-09-14, 22:20

    Sossar-e-lata skrev:men era drömländer ala Cuba, Nord Korea, etc är ju vidrigt, de förtrycker ju folket ner i skorna!! för min egen del så trivs jag bra i mina gamla hemtrakter Spanien, södra delen, lagom tempo, lite gnäll, god man & sol.....man vet hur man njuter av livet liksom....kan förstå Red C att han är så bitter, bo där uppe i mörkret i skogen, vem fan blir positiv & glad av det!? inte konstigt att de norrut inte orkar, bidrgan flödar och folk blir "utbrända" av tristess.....som jag får betala....ahh jag får väl bjuda på det Very Happy snäll som jag är.

    Vad fan dillar du om?

    Skulle personligen förtvina i Storstan
    Finns inget så stärkande som vacker och milsvidd natur

    käreleken till naturen och att vara ute i densamma är snarare nåt som fler skulle behöva uppleva

    Sponsored content


    Red Clouds vänner & förebilder...... Empty Sv: Red Clouds vänner & förebilder......

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 20:52