+4
marxisten
formsvackan
RedCloud
Sossar-e-lata
8 posters
Red Clouds vänner & förebilder......
Sossar-e-lata- Antal inlägg : 1357
- Inlägg 1
Red Clouds vänner & förebilder......
RedCloud- Antal inlägg : 23039
Nu är nyfascisten på fyllan igen, bag in a box i Sumpan, kanske doppat snoken i cola-burken också, och fortsätter drömma om barn, fru och villa i Djursholm.
Vilket skämt du är mytomanen....
Vilket skämt du är mytomanen....
formsvackan- Antal inlägg : 14778
Det kan vara jag som är i mittenSossar-e-lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5789780.ab
marxisten- Antal inlägg : 5060
formsvackan skrev:Det kan vara jag som är i mittenSossar-e-lata skrev:http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5789780.ab
Och jag den till vänster. Du fann oss SeL!
Då måste jag vara den till höger....
STÖD AL QAIDAS KAMP MOT DET IMPERIALISTISKA USA
(nu kommer SÄPO få spader )
- Inlägg 6
Hahaha
tillskillnad från Red C så har ju ni lite humor, by the way red 18265 bor jag på, ligger inte i sumpan, men gör det dig glad om jag bor i Sumpan så kan jag göra det, allt för dig Red C , vet inte vad det ör för fel på Sumpan för den delen? har kontor där, Järnvägsgatan. bra faktiskt.
- Inlägg 7
Nu är jag säker!
Du är inte lärare, en lärare skulle ALDRIG skriva så och stödja terror som dödar oskyldiga.
Sossar-e-lata skrev:tillskillnad från Red C så har ju ni lite humor, by the way red 18265 bor jag på, ligger inte i sumpan, men gör det dig glad om jag bor i Sumpan så kan jag göra det, allt för dig Red C , vet inte vad det ör för fel på Sumpan för den delen? har kontor där, Järnvägsgatan. bra faktiskt.
Man måste ha humor för att stå ut med dina inlägg SeL.
RedCloud skrev:Då måste jag vara den till höger....
Japp, vi tre grabbar, vi är trion. Vilket plan och vart var de vi sa vi skulle åka?
- Inlägg 10
Sv: Red Clouds vänner & förebilder......
Nyfascisten skrev:by the way red 18265
Du, det är det stygga kokainet som får dig att tro det, håll dig till bag-in-a-box du.
- Inlägg 11
Sossar-e-lata skrev:Du är inte lärare, en lärare skulle ALDRIG skriva så och stödja terror som dödar oskyldiga.
Den säkerheten ger jag 0 poäng!
Eftersom han har jobb som lärare och du har fel.
Senast ändrad av marxisten den 2009-09-14, 21:45, ändrad totalt 1 gång
MartinLindgren- Antal inlägg : 15685
- Inlägg 12
Mr.S-e-L från Djursholm,vännernas vän och farsornas farsa, alla fruars favorit och kanske också chefernas chef med sin högavlönade överlyckliga personal!
Sen att samhällets store som avskyr invandrare, sjuka och arbetslösa är inget att snacka om?
Hela sveriges skolelevers förebild!
Hur det kommer sig att den gudomlige S-e-L inte blivit utnämd till världskulturarv,är ju den stora frågan?
Aha? Järnvägsgatan var det? Här har du en som är lika hemma i sumpan som i resten av stan!
Sen att samhällets store som avskyr invandrare, sjuka och arbetslösa är inget att snacka om?
Hur det kommer sig att den gudomlige S-e-L inte blivit utnämd till världskulturarv,är ju den stora frågan?
Aha? Järnvägsgatan var det? Här har du en som är lika hemma i sumpan som i resten av stan!
Senast ändrad av martin7lindgren den 2009-09-14, 21:51, ändrad totalt 1 gång
- Inlägg 13
ha ha haha skitroligt,
det är tur att mytomanen S-E-L INTE är lärare.........
formsvackan- Antal inlägg : 14778
- Inlägg 14
Vi tar vilket som helst. Förr knallade man bara fram till chaffisen och sa, "Till Havanna"marxisten skrev:Japp, vi tre grabbar, vi är trion. Vilket plan och vart var de vi sa vi skulle åka?
- Inlägg 15
RedCloud skrev:Hela sveriges skolelevers förebild!
ha ha haha skitroligt,
det är tur att mytomanen S-E-L INTE är lärare.........
Om du ändå va det, då kunde vi leda revolutionen imorgon RC!
- Inlägg 16
formsvackan skrev:Vi tar vilket som helst. Förr knallade man bara fram till chaffisen och sa, "Till Havanna"marxisten skrev:Japp, vi tre grabbar, vi är trion. Vilket plan och vart var de vi sa vi skulle åka?
Hehe, putsade upp den ikväll. Är era också putsade och fina. Glöm inte vapenoljan, vård är de bästa sättet att hålla det i trim! Fan, hade för mig vi sa Washington DC? Eller va de till Guantanamo för att befria fängslade kamrater vi sa?
- Inlägg 17
Nu får SÄPO storspader....
Vercingetorix- Antal inlägg : 4633
- Inlägg 18
Sossar-e-lata skrev:tillskillnad från Red C så har ju ni lite humor, by the way red 18265 bor jag på, ligger inte i sumpan, men gör det dig glad om jag bor i Sumpan så kan jag göra det, allt för dig Red C , vet inte vad det ör för fel på Sumpan för den delen? har kontor där, Järnvägsgatan. bra faktiskt.
Hellre en räd i Sumpan, än säd i rumpan...
- Inlägg 19
RedCloud skrev:Nu får SÄPO storspader....
Vadå, är det något olagligt i att snacka terror mot USA? Jag menar, USA terroriserar ju alla andra, så varför får ingen ge tillbaks?
men era drömländer ala Cuba, Nord Korea, etc är ju vidrigt, de förtrycker ju folket ner i skorna!! för min egen del så trivs jag bra i mina gamla hemtrakter Spanien, södra delen, lagom tempo, lite gnäll, god man & sol.....man vet hur man njuter av livet liksom....kan förstå Red C att han är så bitter, bo där uppe i mörkret i skogen, vem fan blir positiv & glad av det!? inte konstigt att de norrut inte orkar, bidrgan flödar och folk blir "utbrända" av tristess.....som jag får betala....ahh jag får väl bjuda på det snäll som jag är.
råttan.- Antal inlägg : 4318
- Inlägg 21
Det är rätt otroligt att vissa kan hänga upp hela sin tillvaro på att hata USA.
theward- Antal inlägg : 6709
- Inlägg 22
Sossar-e-lata skrev:men era drömländer ala Cuba, Nord Korea, etc är ju vidrigt, de förtrycker ju folket ner i skorna!! för min egen del så trivs jag bra i mina gamla hemtrakter Spanien, södra delen, lagom tempo, lite gnäll, god man & sol.....man vet hur man njuter av livet liksom....kan förstå Red C att han är så bitter, bo där uppe i mörkret i skogen, vem fan blir positiv & glad av det!? inte konstigt att de norrut inte orkar, bidrgan flödar och folk blir "utbrända" av tristess.....som jag får betala....ahh jag får väl bjuda på det snäll som jag är.
Vad fan dillar du om?
Skulle personligen förtvina i Storstan
Finns inget så stärkande som vacker och milsvidd natur
käreleken till naturen och att vara ute i densamma är snarare nåt som fler skulle behöva uppleva