Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

+9
RedMentalCase
Sniperace
Vercingetorix
R.O.F.L
ericTheDog
redalert
Regndrottning
Secrist
DMustaine
13 posters

Åsa Linderborg och konsten att avsky USA..

Secrist
    Secrist

Antal inlägg : 32216

Åsa Linderborg och konsten att avsky USA.. - Sida 4 Empty Sv: Åsa Linderborg och konsten att avsky USA..

Inlägg  Secrist 2013-09-14, 07:32

Dao skrev:
    Secrist skrev:Näpp. Jag hatar inte. Jag skulle aldrig rösta på Vänsterpartiet men jag hatar de inte. För att ta ett exempel. Bra va? Very Happy 
    Nä, du "hatar inte" - bara "vänsterpacket", va? Very Happy
    Näpp. Hur ofta ser du mig använda det uttrycket?
    ericTheDog

Antal inlägg : 15117

Åsa Linderborg och konsten att avsky USA.. - Sida 4 Empty Sv: Åsa Linderborg och konsten att avsky USA..

Inlägg  ericTheDog 2013-09-14, 11:21

Vänsterpacket är ju bara ett gäng jubelidioter. Ingen vettig människa orkar lägga energi på att hata dem.
    RedMentalCase
    RedMentalCase

Antal inlägg : 12415

Inlägg  RedMentalCase 2013-09-15, 12:04

Vänstern i allmänhet, och speciellt på detta forum, är ju fullständigt bakom flötet, vissa som dao och fisten är ju tom direkt efterblivna.

Problemet är när såna får makt, då kan man inte längre skratta åt dem.

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-23, 01:12