Hade de, ja jag förstår att du tycker att det är elakt att se till att upprätthålla lagen och att ingripa mot kriminella invandrareInfra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
Jag har upplevt hur fotbollsintresserade och andra kloka människor helt enkelt skrämde skiten ur detta pack under diverse nattvandringar.
ställer sig i vägen för deras vredgade utfall så gör de processen kort med
henom.
+6
formsvackan
Thetaxpayer
Secrist
Sniperace
Sossar ee lata
Infra
10 posters
Husbykravallerna i repris.
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 76
Sv: Husbykravallerna i repris.
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 77
Men ordna en demonstration eller allmän gråt-kvart då.Infra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
Jag har upplevt hur fotbollsintresserade och andra kloka människor helt enkelt skrämde skiten ur detta pack under diverse nattvandringar.
henom.
Infra- Antal inlägg : 29644
- Inlägg 78
Det var alls inte det jag avsåg. Dumskalle! De sköt ju ihjäl en person med två skottericTheDog skrev:Men ordna en demonstration eller allmän gråt-kvart då.Infra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
henom.
i huvudet. Hans brott: han var gammal, klen och förvirrad.
Sedan trakasserade dom husbybarnen också. Då nån av dom skulle ut en repa på byn
så kunde polisen, tack vare deras mobiler, följa deras rörelser på en skärm. Därpå körde
dom i vägen för ungdomen, stoppade henom, visiterade och trakasserade henom. Detta
pågick dag efter dag och ibland flera ggr samma dag. Vill vi verkligen leva i ett sånt
övervakningssamhälle?
Sniperace- Antal inlägg : 32948
- Inlägg 79
Tja, hotar man polis med kniv, och inte släpper den på uppmaningar, varningsskott och chockgranater, utan fortsätter vifta med denna mot polis, så finns inte många alternativ till verkansskott, tycker du de skulle låtit honom döda polisen innan de fick göra något?Infra skrev:Det var alls inte det jag avsåg. Dumskalle! De sköt ju ihjäl en person med två skottericTheDog skrev:Men ordna en demonstration eller allmän gråt-kvart då.Infra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
henom.
Sedan trakasserade dom husbybarnen också. Då nån av dom skulle ut en repa på byn
så kunde polisen, tack vare deras mobiler, följa deras rörelser på en skärm. Därpå körde
dom i vägen för ungdomen, stoppade henom, visiterade och trakasserade henom. Detta
pågick dag efter dag och ibland flera ggr samma dag. Vill vi verkligen leva i ett sånt
övervakningssamhälle?
ericTheDog- Antal inlägg : 15117
- Inlägg 80
Infra skrev:Det var alls inte det jag avsåg. Dumskalle! De sköt ju ihjäl en person med två skottericTheDog skrev:Men ordna en demonstration eller allmän gråt-kvart då.Infra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
henom.
övervakningssamhälle?
Men är du helt j-a slut i roten (ja, det är du). Tror du verkligen polisen har rätt att skjuta individer baserat på vilket brott de anses ha begått? Nån måtta får det väl ändå vara på stupiditeterna?
Det ansågs att polisen sköt mannen i självförsvar. Vare sig du, jag eller megafånen var där.
Att polisen följer efter och t.o.m visiterar misstänkta brottslingar är helt i son ordning. Att elda upp bilar är däremot inte i sin ordning.
- Inlägg 81
ericTheDog skrev:Men är du helt j-a slut i roten (ja, det är du). Tror du verkligen polisen har rätt att skjuta individer baserat på vilket brott de anses ha begått? Nån måtta får det väl ändå vara på stupiditeterna?Infra skrev:Det var alls inte det jag avsåg. Dumskalle! De sköt ju ihjäl en person med två skottericTheDog skrev:Men ordna en demonstration eller allmän gråt-kvart då.Infra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
henom.
övervakningssamhälle?
Det ansågs att polisen sköt mannen i självförsvar. Vare sig du, jag eller megafånen var där.
Att polisen följer efter och t.o.m visiterar misstänkta brottslingar är helt i son ordning. Att elda upp bilar är däremot inte i sin ordning.
Ttp skrev:Tror du verkligen polisen har rätt att skjuta individer....
Tyvärr har dom det. Det är inget man blir tom i roten av att känna till.
Det bästa vore att avväpna svensk polis och ge dem tillbaks de gamla
sablarna som de bar en gång i tiden.
Nej! Du var inte där. Jag var inte där. Om Megafonen hade nån repre-
sentant där vet vi inte. Däremot vet vi att bland de locals som blev åsyna
vittne till dramat fanns flera
blev både chockade och förbannade över snutens tilltag.
Jo tack du. Det är väldigtTtp skrev:Visitera "brottslingar"!
brottligt att gå över torget i en förortshåla. Eller hur?
redalert- Antal inlägg : 13973
- Inlägg 82
"chockade och förbannade över snutens tilltag."Infra skrev:ericTheDog skrev:Men är du helt j-a slut i roten (ja, det är du). Tror du verkligen polisen har rätt att skjuta individer baserat på vilket brott de anses ha begått? Nån måtta får det väl ändå vara på stupiditeterna?Infra skrev:Det var alls inte det jag avsåg. Dumskalle! De sköt ju ihjäl en person med två skottericTheDog skrev:Men ordna en demonstration eller allmän gråt-kvart då.Infra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
henom.
övervakningssamhälle?
Att polisen följer efter och t.o.m visiterar misstänkta brottslingar är helt i son ordning. Att elda upp bilar är däremot inte i sin ordning.Ttp skrev:Tror du verkligen polisen har rätt att skjuta individer....
vittne till dramat fanns flerabullerbhusbybarn. De senare
blev både chockade och förbannade över snutens tilltag.Jo tack du. Det är väldigtTtp skrev:Visitera "brottslingar"!
Du är i sanning en renodlad IDIOT ja herrejävlar vilket patetiskt PANNBEN!
- Inlägg 83
Det är aldrig populärt att säga sanningen.redalert skrev:"chockade och förbannade över snutens tilltag."Infra skrev:ericTheDog skrev:Men är du helt j-a slut i roten (ja, det är du). Tror du verkligen polisen har rätt att skjuta individer baserat på vilket brott de anses ha begått? Nån måtta får det väl ändå vara på stupiditeterna?Infra skrev:Det var alls inte det jag avsåg. Dumskalle! De sköt ju ihjäl en person med två skottericTheDog skrev:Men ordna en demonstration eller allmän gråt-kvart då.Infra skrev:Jamen, poliserna hade ju varit elaka.Secrist skrev:Megafonen är en bara en samling stolpskott på den yttersta vänsterkanten utan någon som helst ansvarskänsla. I sann vänsteranda så är det alltid någon annans fel när bilar brinner och ambulansen attackeras.Infra skrev:Säg inget ont om Megafonen. Det säger jag, bara.ericTheDog skrev:Det var inte ett dugg konstigt. Ett fåtal ligister - yrkeskriminella. En uppviglarorganisation - Megafånen. Ett otal svårt förvirrade ungdomar. Kan bara sluta på ett sätt.Infra skrev:Det var konstigt. Undrar då varför kammen växte på dom för varje kravallnatt.ericTheDog skrev:Det var inte så det såg ut. Det var väl snarare ett 50-tal fotbollshuliganer som gjorde processen kort med de rädda husby-barnen.Infra skrev:Ånä! Du måste ha tagit fel på person i mörkret. Om en fotbollshulliganericTheDog skrev:Bättre upp Infra,
henom.
övervakningssamhälle?
Att polisen följer efter och t.o.m visiterar misstänkta brottslingar är helt i son ordning. Att elda upp bilar är däremot inte i sin ordning.Ttp skrev:Tror du verkligen polisen har rätt att skjuta individer....
vittne till dramat fanns flerabullerbhusbybarn. De senare
blev både chockade och förbannade över snutens tilltag.Jo tack du. Det är väldigtTtp skrev:Visitera "brottslingar"!
Du är i sanning en renodlad IDIOT ja herrejävlar vilket patetiskt PANNBEN!