http://www.expressen.se/gt/obama-polisanmald-av-svensk-overlakare/
+6
Infra
Secrist
Regndrottning
formsvackan
Sossar ee lata
RedMentalCase
10 posters
Veckans knäppgök, var kommer dom ifrån?
RedMentalCase- Antal inlägg : 12415
Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Ja jisses.......RedMentalCase skrev:Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
formsvackan- Antal inlägg : 14778
– För det första är det olagligt att bedriva krig och ockupation som han har gjort i Afghanistan och Irak. Det är förbjudet att spärra in människor utan rättegång och som man gör i Guantanamo och på andra fångläger i världen. Sen är det ju inte minst intressant att det är olagligt att övervaka och spionera på svenska medborgare och EU-medborgare. Det här är väldigt allvarliga brott
Undrar om vi kan begära honom utlämnad till Sverige ?
För vadå? Att han hjälper kvinnor mm att inte bli torterade i länder som Afghanistan?formsvackan skrev:– För det första är det olagligt att bedriva krig och ockupation som han har gjort i Afghanistan och Irak. Det är förbjudet att spärra in människor utan rättegång och som man gör i Guantanamo och på andra fångläger i världen. Sen är det ju inte minst intressant att det är olagligt att övervaka och spionera på svenska medborgare och EU-medborgare. Det här är väldigt allvarliga brott
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Hahahahaha!Sossar ee lata skrev:För vadå? Att han hjälper kvinnor mm att inte bli torterade i länder som Afghanistan?formsvackan skrev:– För det första är det olagligt att bedriva krig och ockupation som han har gjort i Afghanistan och Irak. Det är förbjudet att spärra in människor utan rättegång och som man gör i Guantanamo och på andra fångläger i världen. Sen är det ju inte minst intressant att det är olagligt att övervaka och spionera på svenska medborgare och EU-medborgare. Det här är väldigt allvarliga brott
Inte ens du är så dum att du tror USA krigar för att 'hjälpa kvinnor'? Hahahahaha!
Och USA påstår inte det heller.....:lol:
Secrist- Antal inlägg : 32216
Ska vi gissa på att överläkaren finns i folkmassan?RedMentalCase skrev:Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
Infra- Antal inlägg : 29644
Det finns bara en knäppgök härinne och det är du själv!RedMentalCase skrev:Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
Rakryggat är det av denne överläkare att ta bladet från munnen
och säga precis som det är. Ingen blir väl förvånad att just ni två
sitter och gnäller. Det är nämligen aldrig populärt att säga sanningen.
Gnällspikar! [/color]
Sniperace- Antal inlägg : 32948
I vilket fall som helst misstänker jag han tillhör deras supporters, jag skulle inte vilja bli behandlad av denne läkare om han visste att jag INTE har samma åsikt som hanSecrist skrev:Ska vi gissa på att överläkaren finns i folkmassan?RedMentalCase skrev:Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
berralarzon- Antal inlägg : 6964
[quote="RedMentalCase"]Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
[/quot
Eftersom du seel kan bli en mentalt efterbliven sk företagare/skrytmåns med IQ-fiskmås då är det helt okej med en knäppgök som är överläkare med.
//Niklas
[/quot
Eftersom du seel kan bli en mentalt efterbliven sk företagare/skrytmåns med IQ-fiskmås då är det helt okej med en knäppgök som är överläkare med.
//Niklas
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Forumhögern gissar igen !Secrist skrev:Ska vi gissa på att överläkaren finns i folkmassan?RedMentalCase skrev:Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
Sossar ee lata skrev:
För vadå? Att han hjälper kvinnor mm att inte bli torterade i länder som Afghanistan?
Varför skulle det vara bättre att tortera icke dämda fånga på Guantanamo, än att tortera kvinnor i Afghanistan ?
Rd då du är den ende av vänsterlirarna här som är normal så besvarar jag bara ditt innlägg.Regndrottning skrev:Hahahahaha!Sossar ee lata skrev:För vadå? Att han hjälper kvinnor mm att inte bli torterade i länder som Afghanistan?formsvackan skrev:– För det första är det olagligt att bedriva krig och ockupation som han har gjort i Afghanistan och Irak. Det är förbjudet att spärra in människor utan rättegång och som man gör i Guantanamo och på andra fångläger i världen. Sen är det ju inte minst intressant att det är olagligt att övervaka och spionera på svenska medborgare och EU-medborgare. Det här är väldigt allvarliga brott
Inte ens du är så dum att du tror USA krigar för att 'hjälpa kvinnor'? Hahahahaha!
Och USA påstår inte det heller.....:lol:
Svara på detta, ja eller nej. Hade kvinnorna i Afghanistan dry nättre innan eller efter Talibanernas "fall"?
Är du onykter?F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
För vadå? Att han hjälper kvinnor mm att inte bli torterade i länder som Afghanistan?
Varför skulle det vara bättre att tortera icke dämda fånga på Guantanamo, än att tortera kvinnor i Afghanistan ?
Ungefär som att jämföra Hinseberg med arbetsläger i Nordkorea.F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
Öh, ja. Det var vad jag skrev. Men ett antagande är att han inte röstade på alliansen i senaste valet.F.I.S.T skrev:Forumhögern gissar igen !Secrist skrev:Ska vi gissa på att överläkaren finns i folkmassan?RedMentalCase skrev:Här är veckans knäppgök, hur kan en sån knäppis bli överläkare?
Det är ju din grej...Sossar ee lata skrev:
Är du onykter?
Torterar dom fångar där på hinseberg ?Secrist skrev:
Ungefär som att jämföra Hinseberg med arbetsläger i Nordkorea.
Man låser in folk. Är inte det en form av tortyr?F.I.S.T skrev:Torterar dom fångar där på hinseberg ?Secrist skrev:
Ungefär som att jämföra Hinseberg med arbetsläger i Nordkorea.
Secrist skrev:
Man låser in folk. Är inte det en form av tortyr?
Jag tror väl till en början att de fått rättegång, och nej det anser jag väl vara ett form av straff och förvaring för begånget brott, och kan inte jämställas varken med kvinnomisshandel i Sverige, i Afghanistan eller systematisk tortyr innan rättegång på Guantanamo
jag förstår mig inte på din människosyn riktigt, när du jämför dessa
Tja, jämför man miljoner kvinnors brutala öden med några hundra fångar i ett fängelse så kanske du borde fundera över om hatet mot USA är riktigt sunt.F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Man låser in folk. Är inte det en form av tortyr?
Jag tror väl till en början att de fått rättegång, och nej det anser jag väl vara ett form av straff och förvaring för begånget brott, och kan inte jämställas varken med kvinnomisshandel i Sverige, i Afghanistan eller systematisk tortyr innan rättegång på Guantanamo
jag förstår mig inte på din människosyn riktigt, när du jämför dessa
En oroande trend är misshandlade kvinnor, som begår självmord genom att sätta eld på sig själva.
En afghansk människorättsgrupp säger att man dokumenterat 110 sådana fall senaste året.
I staden Herat, som styrs av en hårdför islamistisk krigsherre, rapporteras över 50 fall där kvinnor tänt eld på sig själva, ofta med hjälp av bensin eller fotogen.
I en del fall försöker unga flickor ta livet av sig efter att de gifts bort till män, som ibland är i 70-årsåldern.
Mer på samma tema....
Först misshandlades den gravida kvinnan så svårt att hon födde för tidigt. Sedan låstes hon in i ett mörkt rum i flera månader tillsammans med bebisen. I en annan provins fick en olydig kvinna huvudet avhugget.
Två uttryck för män som hatar kvinnor, kanske?
Snarare för kvinnor som effektivt förtrycker andra kvinnor.
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/dodlig-brist-pa-systerskap_8300862.svd
Secrist skrev:
Tja, jämför man miljoner kvinnors brutala öden med några hundra fångar i ett fängelse
Egen statistik igen ?
Det sjukliga med ditt sätt att föra debatt, är just detta att du gör om andras åsikter till något som inte stämmer alls med vad de sagt.Secrist skrev:så kanske du borde fundera över om hatet mot USA är riktigt sunt.
Att se saker i ett bredare perspektiv., som jag gör, att allt inte är svart och vitt, att även västvärlden har allvarliga problem både med demokrati och mänskliga rättigheter, precis som de länder du VÄLJER ATT ENFALDIGT FOKUSERA PÅ .....
Det är inte att "hata USA".... det är att se världen som den är samt att inte ha en blind fläck på ögat som synar västvärldens politikers agerande, samt de samhällsproblem som uppstår här.
Det är DU som är blind på ena ögat
redalert- Antal inlägg : 13973
"Debatterar" du med dig själv?F.I.S.T skrev:Sossar ee lata skrev:
redalert- Antal inlägg : 13973
Ja är det inte fantastiskt vilken "storslagen" människa fist är?F.I.S.T skrev:Secrist skrev:
Tja, jämför man miljoner kvinnors brutala öden med några hundra fångar i ett fängelse
Egen statistik igen ?Det sjukliga med ditt sätt att föra debatt, är just detta att du gör om andras åsikter till något som inte stämmer alls med vad de sagt.Secrist skrev:så kanske du borde fundera över om hatet mot USA är riktigt sunt.
Att se saker i ett bredare perspektiv., som jag gör, att allt inte är svart och vitt, att även västvärlden har allvarliga problem både med demokrati och mänskliga rättigheter, precis som de länder du VÄLJER ATT ENFALDIGT FOKUSERA PÅ .....
Det är inte att "hata USA".... det är att se världen som den är samt att inte ha en blind fläck på ögat som synar västvärldens politikers agerande, samt de samhällsproblem som uppstår här.
Det är DU som är blind på ena ögat
Hade hen inte själv talat om det så hade ingen anat!
P.S. endast en liten människa behöver tala om hur "stor" han är!
Egen statistik igen?
Du verkar tro att det finns miljoner fångar på Guantanamo. I dagsläget finns det 166 fångar. Och totalt har det passerat 779 personer.
Afghanistan har drygt 31 miljoner invånare vilket i runda slängar ger ca 16 miljoner kvinnor. Jag vet inte hur stora dina mattekunskaper är med siffran 16 000 000 är betydligt högre än 166.
Du verkar tro att det finns miljoner fångar på Guantanamo. I dagsläget finns det 166 fångar. Och totalt har det passerat 779 personer.
Afghanistan har drygt 31 miljoner invånare vilket i runda slängar ger ca 16 miljoner kvinnor. Jag vet inte hur stora dina mattekunskaper är med siffran 16 000 000 är betydligt högre än 166.
» S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko?
» SD och V samma andas barn.
» 9 kronor per lite i bensinskatt har vi i Sverige!!!! 9 KRONOR PER LITER!!!!! Och de röd gröna vill höja!!!
» Hotet mot framtiden kommer ifrån både vänster och högerextremister...
» Inte någonstans står det var dessa herrar kommer ifrån....
» SD och V samma andas barn.
» 9 kronor per lite i bensinskatt har vi i Sverige!!!! 9 KRONOR PER LITER!!!!! Och de röd gröna vill höja!!!
» Hotet mot framtiden kommer ifrån både vänster och högerextremister...
» Inte någonstans står det var dessa herrar kommer ifrån....