Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.

5 posters

S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko?

Redvictory
    Redvictory

Antal inlägg : 12028

S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko? Empty S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko?

Inlägg  Redvictory 2013-03-21, 10:49

Jag tror att S-ee-l kommer ifrån ett grisarsle! ha,ha,ha
    pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig pig
    Regndrottning
    Regndrottning

Antal inlägg : 6691

S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko? Empty Sv: S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko?

Inlägg  Regndrottning 2013-03-21, 10:59

Onödig tråd.

Vi kan faktisk håna Seel i gällande tråd.
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko? Empty Sv: S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko?

Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-21, 11:00

haha jag bjuder på den Very Happy sådan är jag. Saken är att jag tänkte skriva oxfilé, men jag tror inte RV känner sig hemma där..... affraid affraid
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2013-03-21, 11:01

Regndrottning skrev:
    Onödig tråd.

Vi kan faktisk håna Seel i gällande tråd.

Kunde inte låta bli! han fick lite av sin egen medicin! Very Happy
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2013-03-21, 11:03

Sossar ee lata skrev:haha jag bjuder på den Very Happy sådan är jag. Saken är att jag tänkte skriva oxfilé, men jag tror inte RV känner sig hemma där..... affraid affraid

Upplysningsvis bor jag granne med en nötköttsproducent sen föredrar jag älgkött! dvs nåt du aldrig kommer kunna drömma om nazze!
    Sossar ee lata
    Sossar ee lata

Antal inlägg : 5378

Inlägg  Sossar ee lata 2013-03-21, 11:22

Redvictory skrev:
    Sossar ee lata skrev:haha jag bjuder på den Very Happy sådan är jag. Saken är att jag tänkte skriva oxfilé, men jag tror inte RV känner sig hemma där..... affraid affraid

Upplysningsvis bor jag granne med en nötköttsproducent sen föredrar jag älgkött! dvs nåt du aldrig kommer kunna drömma om nazze!

Hur orkar du vara så arg & bitter?? Jag förstår inte hur du kan lägga energi på det vi skriver här, ta det med en klackspark så kommer du må bättre.
    Redvictory
    Redvictory

Inlägg  Redvictory 2013-03-21, 11:40

Sossar ee lata skrev:
    Redvictory skrev:

Hur orkar du vara så arg & bitter?? Jag förstår inte hur du kan lägga energi på det vi skriver här, ta det med en klackspark så kommer du må bättre.

Nazze! ställ dig den frågan själv sen du läst alla dina dagliga hatalster mot invandrare!
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Antal inlägg : 17511

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-21, 12:02

Redvictory skrev: ställ dig den frågan själv sen du läst alla dina dagliga hatalster mot invandrare![/size][/color]

Cool
    Sniperace
    Sniperace

Antal inlägg : 32948

Inlägg  Sniperace 2013-03-21, 13:17

jag skulle läst detsom en SO:)

VAD GÄLLER ÄLG så är det något vi äter väldigt ofta, tillsammans med rådjur vildsvin kanin oc hare... och det oftare än vanligt fläsk och nötkött.
    Fisk blir gädda gös abborre och privatfiskad lax i många fall.

det är allt som oftast mycket godare än kött från köttfabrikena och frysdiskarna
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-21, 13:21

Sniperace skrev:jag skulle läst detsom en SO:)

VAD GÄLLER ÄLG så är det något vi äter väldigt ofta, tillsammans med rådjur vildsvin kanin oc hare... och det oftare än vanligt fläsk och nötkött.
    Fisk blir gädda gös abborre och privatfiskad lax i många fall.

det är allt som oftast mycket godare än kött från köttfabrikena och frysdiskarna

Det tror jag
    F.I.S.T
    F.I.S.T

Inlägg  F.I.S.T 2013-03-21, 15:14

Sossar ee lata skrev:haha jag bjuder på den

Hittills det enda du skrivit som verkligen hedrar dig, grattis ! Cool

Sponsored content

Inlägg  Sponsored content

Aktuell tid och datum: 2024-11-22, 15:16