Jag tror att S-ee-l kommer ifrån ett grisarsle! ha,ha,ha
5 posters
S-ee-l tror att fläskfile kommer ifrån en ko?
Redvictory- Antal inlägg : 12028
Regndrottning- Antal inlägg : 6691
Onödig tråd.
Vi kan faktisk håna Seel i gällande tråd.
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
haha jag bjuder på den sådan är jag. Saken är att jag tänkte skriva oxfilé, men jag tror inte RV känner sig hemma där.....
Regndrottning skrev:
Onödig tråd.
Vi kan faktisk håna Seel i gällande tråd.
Kunde inte låta bli! han fick lite av sin egen medicin!
Sossar ee lata skrev:haha jag bjuder på den sådan är jag. Saken är att jag tänkte skriva oxfilé, men jag tror inte RV känner sig hemma där.....
Upplysningsvis bor jag granne med en nötköttsproducent sen föredrar jag älgkött! dvs nåt du aldrig kommer kunna drömma om nazze!
Sossar ee lata- Antal inlägg : 5378
Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:haha jag bjuder på den sådan är jag. Saken är att jag tänkte skriva oxfilé, men jag tror inte RV känner sig hemma där.....
Upplysningsvis bor jag granne med en nötköttsproducent sen föredrar jag älgkött! dvs nåt du aldrig kommer kunna drömma om nazze!
Hur orkar du vara så arg & bitter?? Jag förstår inte hur du kan lägga energi på det vi skriver här, ta det med en klackspark så kommer du må bättre.
Sossar ee lata skrev:Redvictory skrev:Sossar ee lata skrev:haha jag bjuder på den sådan är jag. Saken är att jag tänkte skriva oxfilé, men jag tror inte RV känner sig hemma där.....
Hur orkar du vara så arg & bitter?? Jag förstår inte hur du kan lägga energi på det vi skriver här, ta det med en klackspark så kommer du må bättre.
Nazze! ställ dig den frågan själv sen du läst alla dina dagliga hatalster mot invandrare!
F.I.S.T- Antal inlägg : 17511
Redvictory skrev: ställ dig den frågan själv sen du läst alla dina dagliga hatalster mot invandrare![/size][/color]
Sniperace- Antal inlägg : 32948
jag skulle läst detsom en SO:)
VAD GÄLLER ÄLG så är det något vi äter väldigt ofta, tillsammans med rådjur vildsvin kanin oc hare... och det oftare än vanligt fläsk och nötkött.
Fisk blir gädda gös abborre och privatfiskad lax i många fall.
det är allt som oftast mycket godare än kött från köttfabrikena och frysdiskarna
VAD GÄLLER ÄLG så är det något vi äter väldigt ofta, tillsammans med rådjur vildsvin kanin oc hare... och det oftare än vanligt fläsk och nötkött.
det är allt som oftast mycket godare än kött från köttfabrikena och frysdiskarna
Sniperace skrev:jag skulle läst detsom en SO:)
Det tror jag
Sossar ee lata skrev:haha jag bjuder på den
Hittills det enda du skrivit som verkligen hedrar dig, grattis !
» Veckans knäppgök, var kommer dom ifrån?
» kommer denna införas tror ni?
» 9 kronor per lite i bensinskatt har vi i Sverige!!!! 9 KRONOR PER LITER!!!!! Och de röd gröna vill höja!!!
» Hotet mot framtiden kommer ifrån både vänster och högerextremister...
» Inte någonstans står det var dessa herrar kommer ifrån....
» kommer denna införas tror ni?
» 9 kronor per lite i bensinskatt har vi i Sverige!!!! 9 KRONOR PER LITER!!!!! Och de röd gröna vill höja!!!
» Hotet mot framtiden kommer ifrån både vänster och högerextremister...
» Inte någonstans står det var dessa herrar kommer ifrån....