Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Join the forum, it's quick and easy

Välkommen till ACB. Förändring av forumet kommer att ske under februari månad.
För att det ska bli så trivsamt som möjligt så följ forumets regler. Ju fler vi är på forumet ju roligare kan vi ha det. Hjälp därför till att sprida vår existens till vänner och bekanta, samt sidor du besöker.
Mvh Sebastian

Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Trött på all censur? Då har du kommit rätt.


+4
berralarzon
formsvackan
RedCloud
IK HAAT COMMUNISME
8 posters

    Dexter - Vår tids hjälte!

    KickTheRasist
    KickTheRasist


    Antal inlägg : 3622
    Join date : 09-02-18

    Dexter - Vår tids hjälte! - Sida 2 Empty Sv: Dexter - Vår tids hjälte!

    Inlägg  KickTheRasist 2009-04-13, 23:18

    theward skrev:
    KickTheRasist skrev:
    theward skrev:
    KickTheRasist skrev:
    theward skrev:Är den värsta formen av brott.............

    Att våldta, eller mörda barn är det absolut det värsta brottet någon kan begå.

    Det väcker absolut grottmannen i mig Twisted Evil



    Då är vi på samma nivå mannen ...


    Må väll


    MVH

    //KTR

    Ja jag försöker må väl, men det är fan inte lätt Rolling Eyes

    blää jag hatar verkligen att vara sjuk...

    Det är nästan lika jävligt som pedofiler Wink


    Ahh!! ta det lugnt , alla kan blir sjuka det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt.


    MVH

    //KTR

    Fast efter ett antal år och med bara försämringar både med ekonomi o hälsa.
    Är det ganska tungt.
    Även om jag tillhör skaran optimister och aldrig ger upp
    Aldrig någonsin Wink



    Passar på att säga till dig att detta är viktigt att man har "problem" hälsomäsigt eller ekonomisk , för att tänk på om man har inget av det??

    Hur kommer man att må av detta ??

    Enligt mig man skall ha problem att lösa detta är som gör livet spännande och värt att leva....


    Kom ihåg !! Dina problem visar dig att du LEVER ..



    MVH

    //KTR
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Dexter - Vår tids hjälte! - Sida 2 Empty nja jag tycker att det är skillnad på problem

    Inlägg  theward 2009-04-13, 23:23

    KickTheRasist skrev:
    theward skrev:
    KickTheRasist skrev:
    theward skrev:
    KickTheRasist skrev:
    theward skrev:Är den värsta formen av brott.............

    Att våldta, eller mörda barn är det absolut det värsta brottet någon kan begå.

    Det väcker absolut grottmannen i mig Twisted Evil



    Då är vi på samma nivå mannen ...


    Må väll


    MVH

    //KTR

    Ja jag försöker må väl, men det är fan inte lätt Rolling Eyes

    blää jag hatar verkligen att vara sjuk...

    Det är nästan lika jävligt som pedofiler Wink


    Ahh!! ta det lugnt , alla kan blir sjuka det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt.


    MVH

    //KTR

    Fast efter ett antal år och med bara försämringar både med ekonomi o hälsa.
    Är det ganska tungt.
    Även om jag tillhör skaran optimister och aldrig ger upp
    Aldrig någonsin Wink



    Passar på att säga till dig att detta är viktigt att man har "problem" hälsomäsigt eller ekonomisk , för att tänk på om man har inget av det??

    Hur kommer man att må av detta ??

    Enligt mig man skall ha problem att lösa detta är som gör livet spännande och värt att leva....


    Kom ihåg !! Dina problem visar dig att du LEVER ..



    MVH

    //KTR

    och problem.
    Fast å andra sidan har saker som jag ansett varit problem förrut, blivit betydelselösa numera.

    Så nåt gott har det väl fört med sig antar jag.

    Jag vet verkligen att uppskatta livet, fast du skulle aldrig se en gladare människa än mig om jag blev frisk Very Happy

    God natt
    IK HAAT COMMUNISME
    IK HAAT COMMUNISME


    Antal inlägg : 575
    Join date : 09-03-07
    Age : 43

    Dexter - Vår tids hjälte! - Sida 2 Empty Sv: Dexter - Vår tids hjälte!

    Inlägg  IK HAAT COMMUNISME 2009-04-14, 00:53

    theward skrev:

    och problem.
    Fast å andra sidan har saker som jag ansett varit problem förrut, blivit betydelselösa numera.

    Så nåt gott har det väl fört med sig antar jag.

    Jag vet verkligen att uppskatta livet, fast du skulle aldrig se en gladare människa än mig om jag blev frisk Very Happy

    God natt

    Vad är du för sjuk?
    theward
    theward


    Antal inlägg : 6709
    Join date : 09-02-24
    Age : 51
    Ort : Mitt ute i åävla T-län

    Dexter - Vår tids hjälte! - Sida 2 Empty Det har redan berättat ett antal ggr

    Inlägg  theward 2009-04-14, 09:09

    cpjavel skrev:
    theward skrev:

    och problem.
    Fast å andra sidan har saker som jag ansett varit problem förrut, blivit betydelselösa numera.

    Så nåt gott har det väl fört med sig antar jag.

    Jag vet verkligen att uppskatta livet, fast du skulle aldrig se en gladare människa än mig om jag blev frisk Very Happy

    God natt

    Vad är du för sjuk?

    Jag har fått diagnosen fibromyalgi.
    Symtomen är ständigt värk i hela kroppen som kan vandra till olika kroppsdelar och var olika intensiv.Sitter främst och oftast i händer, fötter, axlar och rygg. Vissa dar kan jag knappt röra mig eller orkar för den delen, andra dar är jag mera "normal". Trötthet och ständiga magproblem är andra symtom.
    All värk sätter sig också på hjärnan, jupp så är det.
    Man blir inte lika snabb i tanken, glömsk och har svårare att uttrycka sig helt enkelt. Balansen påverkas och i mitt fall och jag har även ettt oregerligt blodsocker(dock inte sånt som de anser de kan medicinera)

    Ska man sammanfatta det kort, kan man säga att hela kroppen är i mer eller mindre kaos Rolling Eyes
    Man kan kalla det en form störningar i normala funktioner, mellan hjärnan och nervcellerna ute i kroppen.

    Tyvärr vet ju inte läkarna vad detta beror på.
    Troligtvis beror det på oilka saker hos olika människor, även om de har samma diagnos.

    Fibromyalgi känns därför, för mig som en sätt att avsluta en lång sjukdomsbild utan att de hittat en annan diagnos.
    Med en massa pengar o resurser, kanske man skulle kunna titta lite närmare och rätta till felet.

    Så det första jag gör om jag skulle mot förmodan vinna mkt pengar, är att satsa dem på riktig expertvård.

    ps sen har jag en medfödd "fraktur" på nedersta ländkotan, som gör att denna kota glider och trycker på ryggmärgen. Vilket lett till förträngningar i ryggmärgskanalen
    Vilket resulterar i svår värk, orörlighet och ibland känsel och kraftbortfall i benen.
    Detta har jag lyckas stävja ganska bra med träning genom åren.
    Fast det är en tickande bomb.........

    Operation göres endast om jag ej kan gå och har kontroll över blåsa och tarm.
    Eftersom annars är operationen så riskfylld att det istället kan bli värre än det är nu

    Nu hoppas jag att inget gör sig lustig över detta, men risken finns

    Det är inte det minsta kul kan jag säga Sad

    Sponsored content


    Dexter - Vår tids hjälte! - Sida 2 Empty Sv: Dexter - Vår tids hjälte!

    Inlägg  Sponsored content


      Aktuell tid och datum: 2024-05-19, 13:03