RedMentalCase 2013-07-22, 12:24
formsvackan skrev: RedMentalCase skrev: formsvackan skrev: RedMentalCase skrev: formsvackan skrev: Secrist skrev: formsvackan skrev: Secrist skrev:Den som sade att Japan hämnades Hiroshima och Nagasaki genom att utplåna Detroit verkar ha fått rätt.
Rekordhaveri för "motorstaden"
Staden Detroit har ansökt om konkurs, enligt nyhetsbyrån AP.
Det ekonomiska haveriet är, skriver New York Times, den största offentliga konkursen i amerikansk historia.
Grekerna får lära sig att sitter man på krogen och käkar men inte vill betala får man räkna med att diska av det! / RMCUndrar om detsamma gäller Detroitborna ?
Ja, det kommer att bli tufft för framförallt de offentliganställda. Även om det är skillnad på en stad och ett helt land. Men de jämför sig själva med Grekland.
Jag ser med stor spänning fram emot att RMC nu börjar yla om lata jänkare, deras ovilja att betala skatt samt att de levt högt på enbart lånade pengar.
Vad en vrickad rödmupp med fantasi som en glad 3åring ser fram emot ser inte andra fram emot. Du är en pajas foliet, och du fortsätter cementera den bilden.
Av vilken anledning hanterar du amerikanska latoxar varsammare än grekiska ?
Jag betackar mig för ditt pajaseri och fjanterier. Jag har inte yttrat mig i frågan, du bara sitter och fantiserar.
Nej, men med tanke på alla jävla trådar du skapade över grekernas lathet och falskhet borde du väl i konsekvensens namn även ondgöra dig på samma sätt över det som nu sker i Detroit.
Vad är skillnaden ? Varför ylar du inte lika högt nu ?
Alla trådar? jag har skrivit i många, skapat få, du ljuger igen, hur orkar du med dig själv?
Detroit är en stad, Grekland är ett land, Detroit ligger i USA , påverkar oss nästan inte alls, Greklands/Grekernas grava försummelser fick effekter på oss, därav mitt engagemang.
Dessutom är det stora skillnader i hur varför och hur man hanterar saken .
Dina psykoser och nojor angående vad jag tycker och har skrivit kan jag inte göra nåt åt foliet, hur många ggr ska jag förklara det för dig?