Sniperace skrev:Nu är du VERKLIGEN ute på djupt vatten... Sniper!
Sansa dig!!!
Kan ingen annan från forumhögern säga till honom lite, då han verkar tro att det bara är vänstern som ogillar nedsättande öknamn på personer!!??
Jaqdu DAOREN fram tills du slutar skriva arrogansen istället för alliansen kommer du bli kallad detta, och kanske kommer v få liknande tillmälen som jag skrev, du ska inte tro att det är DU som bestämmer att det du gör är fint, men det är fult när liknande görs mot dig eller V *asg*
SÅ, lovar DU att sluta med att förvanska alliansens namn så ska jag sluta förvanska ditt[/quote]
Det är knappast JAG som bestämmer, utan det sunda förnuftet. Om du var säker på dina egna åsikter skulle du aldrig behöva ta till personangrepp. Så det är mest DU som drabbas! Det blir liksom svårt att ta dig som en vuxen ansvarstagande människa.
Kanske blir det så att jag helt enkelt kommer att strunta i de inlägg där du använder dig av detta personangrepp, men å andra sidan är det ju för att döda för sig obekväma debatter som du håller på så här.
I vilket fall som helst kommer jag aldrig att "ge igen" genom att ge DIG ett öknamn. Får hoppas att någon annan eller något får dig att mogna och ta reson framöver!